Email instellingen Thunderbird

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hello there

Heb hier even jullie hulp nodig.

Er duiken hier problemen op bij het instellen van de mailclient Thunderbird op OSX, gebruik zelf Gmail maar mijn vriendin heeft deze client nodig voor het school.

Alle gegevens van haar school (email, pop & paswoord) werden met succes ingevoerd, de mails van school uit werden al ingeladen.

Het probleem ligt bij het versturen van de emails, volgens de gegevens van de school dient men de SMTP server van de provider te gebruiken> dommel dus.

relay.dommel.be ingevoerd waarop er een paswoord wordt gevraagd

-> eerst dat van adsl verbinding ingegeven > noppes
-> emailadres aangemaakt, paswoord gekozen en ingegeven bij de SMTP server -> noppes
-> extra account in thunderbird met dommeladres + pop en relaygegevens aangemaakt -> noppes

Ik weet niet meer wat doen, een mailclient instellen is verdorie simpel, maar deze keer geraak ik er niet aan uit :lol:

Weet er iemand raad aub?

thanks
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Weet wel in het dommelforum toppic's zoeken is wat hé ;) Enfin http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

t marcheert 8)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

np, is geen verwijt zenne, iets terug vinden (zoekfunctie of niet) in het dommelforum is hell :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”