Slechte ervaring met tele2

Plaats reactie
misterhandshorse
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2008, 18:47

na de aankondiging van de prijsverhoging van de discovery line door belgacom, liet ik me in augustus verleiden door het all-in aanbod van tele2.
Voorheen ben ik meer dan twee jaar lang tevreden klant geweest van Edpnet. Online de aanvraag ingevuld en een week later kreeg ik de gratis modem van tele2 thuisgestuurd. Tot hier geen probleem. In de bijbehorende brief stond er te lezen dat de aanvraag twee tot vier weken ging duren en dat zodra tele2 actief zou zijn op onze telefoonlijn, gingen ze een sms sturen. In september na een week of vier, nog altijd niks gehoord van tele2. Adsl door Edpnet was intussen afgesloten, maar de belgacom telefoonlijn deed het nog. Benieuwd naar de stand van zaken heb ik dan gebeld naar de tele2 helpdesk. Daar wisten ze mee doodleuk mee te delen dat tele2 niet te verkrijgen was op ons adres. De reden? De helpdeskmedewerker wist niets meer te vertellen, maar hij verbond me door naar de technische dienst. Daar vertelden ze dat we te ver van de centrale wonen?
Nochtans heb ik altijd al een heel performante 4Mbits/512Kbits bij Edpnet gehad?
Ze hadden wel iets mogen laten weten van tele2, vind ik.
Dan maar terug een abonnement genomen bij Edpnet, en ben van plan om er nog lang klant bij te blijven.



Tele2 : nooit meer voor mij...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Is inderdaad wel dom dat ze u niet ingelicht hebben. Een simpel telefoontje naar u zou snel geregeld zijn.

Je zit bij EDPNet ook maar op 4Mb, je zit dus verder van de centrale veronderstel ik? Had je hiervoor BelgacomADSL? En welk profiel had je daar? Straf dat ze u dan geen 1Mb voorstellen want die is er ook in AllIn.

Bekijk het positief, beter geen T2 in uw geval dan een slechte T2 waar je een jaar mee zou sukkelen.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Hoever zat je dan van de centrale ? Want ik overweeg het ook te nemen.
Mijn zone is 059.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”