Hallo,
Sinds een aantal dagen geraak ik niet meer op de newsserver van dommel (zowel news als oldnews).
Daarvoor ging alles wel goed....
In SABnzbd krijg ik de melding: "273 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') [email protected]:119"
Andere programmatjes (grabit & Alt.binz) geven geen error maar downloaden gewoon niet...
login en paswoord heb ik nagekeken en poort is 119, heb 8 lijntjes en ben ook niet over de limiet gegaan...
Kan iemand me helpen??
Geraak niet meer op de newsserver van dommel
- brooklyn
- Elite Poster
Hier geen probleem, alles werkt
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
hier ook nieuwsgroepen maar een tiende van de snelheid zelfs payserver
maar er zijn alternatieven en het is niet dat het op 1 dag nauw steekt
=> homeconnect
=> homeconnect
Laatst gewijzigd door krizzie 27 okt 2008, 22:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
idem in Oostende, snelheid rond de 80 KB/s maximumkrizzie schreef:hier ook nieuwsgroepen maar een tiende van de snelheid zelfs payserver
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
't is dus algemeen.. en wij mogen gissen wat er scheelt want dommel geeft helemaal niks van info.. -_- downloadspeed is ook ineens gedaald naar ongeveer de helft van normaal.
To download or not to download, that's the question.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de reden: herfstvakantie
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
giganews en old-news gaat wel tg volle snelheid hoor, het is de main bin news van dommel die heel traag gaat.
-
- Member
dus bij iedereen ging het internet gisteren rond 10 uur een stuk trager. Maar nu is alles terug inorde.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Excuseer? Ze hebben gisteren nog maar pas een record gehaald van 512Gbps aan traffiek. Momenteel zo'n 484Gbps... Verre van op zijn gat lijkt me.gr4vity schreef:AMS-IX ligt zo bijna volledig plat.
http://www.ams-ix.net/technical/stats/
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
http://tweakers.net/nieuws/56419/storin ... iders.htmlDaNi0 schreef:Excuseer? Ze hebben gisteren nog maar pas een record gehaald van 512Gbps aan traffiek. Momenteel zo'n 484Gbps... Verre van op zijn gat lijkt me.gr4vity schreef:AMS-IX ligt zo bijna volledig plat.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
zoals ik al zei hier draaide alles op volgende snelheid, ook rond 10uIanDesmet schreef:dus bij iedereen ging het internet gisteren rond 10 uur een stuk trager. Maar nu is alles terug inorde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Blijkbaar zie jij het grote gat niet in de graph ?DaNi0 schreef:Excuseer? Ze hebben gisteren nog maar pas een record gehaald van 512Gbps aan traffiek. Momenteel zo'n 484Gbps... Verre van op zijn gat lijkt me.gr4vity schreef:AMS-IX ligt zo bijna volledig plat.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Inderdaad, ik zat te kijken naar het stuk van dinsdag (toen ik postte) en niet van maandag (toen gr4vity postte).ditCh schreef:Blijkbaar zie jij het grote gat niet in de graph ?DaNi0 schreef:Excuseer? Ze hebben gisteren nog maar pas een record gehaald van 512Gbps aan traffiek. Momenteel zo'n 484Gbps... Verre van op zijn gat lijkt me.gr4vity schreef:AMS-IX ligt zo bijna volledig plat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Yup,yama schreef:heb nu een tijdje terug timeouts op beide dommel servers iemand dit ook voor?
UPDATE/ok blijkbaar terug in orde
textnews gaf een timeout in Agent. Ondertussen weer OK.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Al een paar keren vandaag dat de newsserver plat ligt,
nu is het weer even goed, waarschijnlijk dadelijk weeral niet
Ik weet niet als dit hier iets mee te maken heeft, maar het bericht bij Cityconnect controle heeft altijd iets gezegd van: before 31/12/2008,
maar nu staat er dus:
"we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line."
ofwel een foutje... ofwel gaan ze hun deadline dus niet halen, wat wel te verwachten was met de huidge problemen.
nu is het weer even goed, waarschijnlijk dadelijk weeral niet
Ik weet niet als dit hier iets mee te maken heeft, maar het bericht bij Cityconnect controle heeft altijd iets gezegd van: before 31/12/2008,
maar nu staat er dus:
"we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line."
ofwel een foutje... ofwel gaan ze hun deadline dus niet halen, wat wel te verwachten was met de huidge problemen.
Dommel is blijkbaar zo arrogant om enkel in het Engels de communiceren terwijl de officiële talen in dit land Nederlands, Frans en Duits zijn.
Ze overtreden hier duidelijk de taalwetgeving in dit land.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Als je maar iets om te zeveren hebt he. Als er in het engels had gestaan dat je vanaf morgen je 12 megabit krijgt of dat de prijzen verlaagd worden hoor je niemand klagen.Zambo schreef:Dommel is blijkbaar zo arrogant om enkel in het Engels de communiceren terwijl de officiële talen in dit land Nederlands, Frans en Duits zijn.
Der zijn nog wel andere dingen waar ik me bij dommel druk om zou maken dan om de taal waarin ze communiceren op de website.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Zambo heb jij nog wel zin om te leven ?
Kan je nu is niks van de positieve kant bekijken.
Ik ben ook van mening hoor dat ze op zijn minst in het NL moeten communiceren maar het gaat er toch meer om wat ze schrijven.
Kan je nu is niks van de positieve kant bekijken.
Ik ben ook van mening hoor dat ze op zijn minst in het NL moeten communiceren maar het gaat er toch meer om wat ze schrijven.