Homeconnect en website op WHS
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Wel ik heb hier een server draaien met Windows home server ( Server 2003 ) Ding doet het perfect echter sins ik over geschakeld ben van netconnect naar homeconnect ( zucht ) kan ik mijn WHS server niet meer benaderen via de website . Met netconnect bolde alles goed . De poorten die nodig zijn heb ik allemaal al manueel in de router/modem van dommel ingesteld maarnog steets geen resultaat om dit werkende te krijgen . De helpdesk geeft geen enkele reactie op mijn vragen betrefd dit probleem en wil dit wel eens opgelost zien . Iemand die hier over iets meer weet of iemand die nog tips kan geven die ik kan proberen ?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Je router omwisselen met een nieuwe, NAT werkt op de mijne ook niet.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- silentkiller
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
ergens op het forum (weet niet pcies waar) staat geschreven dat je (bij sommige personen, bij mij niet want hij doet het zo) de firewall sterkte naar beneden moet zetten. Probeer het dan nog eens ?
- SniFManS
- Elite Poster
Zelfs als ik de firewal af zet werkt het nog niet of alle poorten open zet .thamar schreef:Zoals gezegd, firewall ietsje minder streng zetten. Dito voor torrents...
Al de rest van software dat ik gebruik werkt wel goed dus ook die instellingen nodig hebben in de router dus de nat zal wel werken neem ik aan ?
- SniFManS
- Elite Poster
DMZ ook al geprobeerd maar wil niet werken , site van whs gaat steets offline en is niet toegankelijk .thamar schreef:En als ge het IP van de homeserver in DMZ zet?
Mag'k vragen welke poorten er open staan?
Poorten moet ik terug even opzoeken want het is weeral een tijd geleden dat ik er nog mee bezig geweest ben . Was het beu !
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb net hetzelfde hier hoor, vanalles al geprobeerd behalve een firmware flash. Ik heb er dan een andere router achter gezet voor 't gemak die een pppoe sessie maakt.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- SniFManS
- Elite Poster
Met een andere router die de inbel verzorgt dan heb je geen probleem ?Ken schreef:Ik heb net hetzelfde hier hoor, vanalles al geprobeerd behalve een firmware flash. Ik heb er dan een andere router achter gezet voor 't gemak die een pppoe sessie maakt.
Dan zit het probleem echt wel bij de router van dommel!