Situatie is als volgt: 2 internet abo's (een unlimited FullADSL via student formule) en een oude Skynet (die nog amper gebruikt wordt). Enkele maanden terug had ik problemen met m'n FullADSL en heb ik tegelijkertijd m'n D-Link router gebricked. Nieuwe router gaan halen, bij het opzoeken van m'n Skynet gegevens bleek dat alles een tijd terug overgeschakeld was naar Belgacom en hun idioot e-services systeem. Na wat zoeken en bellen eindelijk hierin geraakt en wat bleek, om de een of andere reden had ik plots een nieuwe login. Soit ja, geen probleem, die was gelinkt aan de account op m'n facturen dus veronderstelde ik dat het klopte en wat dingen gewijzigd waren na de switch naar Belgacom. Heb ik een paar dagen gebruikt, tot ik m'n oude router kunnen debricken heb en terug naar m'n FullADSL ben geswitched.
Enkele dagen terug toen we ons Belgacom telefoonabo wilden opzeggen kregen we te horen dat we daadwerkelijk met 2 verschillende Belgacom/Skynet accounts zitten die er door een fout van hunswege tijdens de switch naar Belgacom zijn gekomen en waar er blijkbaar al een dikke 2 (!!!) jaar voor betaald wordt. Vandaag kregen we een brief dat ze ons geen kredietnota voor heel deze periode kunnen bezorgen omdat die account enkele maanden terug een paar dagen is gebruikt geweest.
Hebben we een poot om op te staan? Ze hebben zelf toegegeven aan de telefoon dat het een fout van hunswege was en die 2e account nooit mocht geactiveerd geweest zijn. En wij zijn niet van plan dit zomaar te laten gebeuren. Naar alle waarschijnlijkheid alles bij Belgacom ook opzeggen maar we hebben nog altijd hun lijn nodig voor FullADSL veronderstel ik?
Skynet/Belgacom 2e account probleem
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als je dat zelf niet beseft is er toch ook iets niet in orde... maar ja, misschien kan je toch recupereren tot de maand voor die "enkele keren gebruikt".Pleun schreef:waar er blijkbaar al een dikke 2 (!!!) jaar voor betaald wordt.