Een Vlaamse extentie is een zeer slecht idee. De .be is een ijzersterke extentie, waarom een nieuwe maken ? Zorgt gewoon voor verdere versnippering en dus minder bezoekers.
/offtopic: sinds wanneer worden er op de userbase posts toegelaten met expliciet politiek gekleurde berichten ? Ik vind dit echt niet kunnen hoor mods !
Vlaanderen krijgt eigen extensie, weldra userbase.vln
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
nog OT: Zonder moderatie zal UB de weg op gaan van be.radio en be.tvt.r.i.n. schreef: /offtopic: sinds wanneer worden er op de userbase posts toegelaten met expliciet politiek gekleurde berichten ? Ik vind dit echt niet kunnen hoor mods !
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Blijf jij maar de .be gebruiken. Anderen de Vlaamse "extensie". Of ben je zo iemand die anderen "verplicht" van bepaalde zaken te doen als het niet in jouw kraam past. Van egoïsme en verdraagzaamheid gesproken. (politiek gezwans geknipt)t.r.i.n. schreef:Een Vlaamse extentie is een zeer slecht idee. De .be is een ijzersterke extentie, waarom een nieuwe maken ? Zorgt gewoon voor verdere versnippering en dus minder bezoekers.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Voor mij moet zo'n extensie er zeker niet komen, en als ze er toch komt dan zal ik het vertikken om er dan ook maar één domeinnaam op te registreren!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Lekker: eerst met je belastingsgeld een TLD aankopen en je dan nog geld ervoor vragen als je er een url voor wil registeren. Straf!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ja gek he? Da's net als een ijsboer die een nieuw ijsmachine koopt en dan geld durft te vragen voor de ijsjes die het ding maakt.
Alle gekheid op een stokje. Als je geen 'Vlaamse' URL wil aankopen, doe het dan toch niet, niemand verplicht je er toe.
Alle gekheid op een stokje. Als je geen 'Vlaamse' URL wil aankopen, doe het dan toch niet, niemand verplicht je er toe.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Waarom gaat iedereen hier weer de communautaire toer op? Nogmaals, we zijn niet de enige regio die dit van plan is. En als dit je een indruk van 'instabiliteit' geeft, dan is dat imo een verkeerde indruk.Ofloo schreef:
Ten eerste in een tijd als deze van economische crisis geeft enkel een indruk van instabiliteit zeker met de geschiedenis van BE !
Lap, daar is het typische calimero-argument weer. 'We zijn al zo klein, waarom nog kleiner maken?' Wel laat ik het dan maar eens tegen jou gebruiken: 'we zijn al zo klein, wat maakt het dus uit dat we nog kleiner worden?'Ofloo schreef: Ten tweede, het is gewoon nutteloos als je een kruimel op de kaart laat vallen zie je BE zelfs niet meer, laat staan vlaanderen dat er dan persé een tld moet komen vind ik dus ronduit belachelijk, als er zaken vlaams geregeld worden akkoord, maar wij wonen nog altijd in BE en VL is nog steeds geen land/staat, maar gewest.
Nogmaals, dit nieuwe TLD is er niet om de splitsing van België te bespoedigen, maar om Vlaanderen op zich bekender te maken in de wereld.
Daar kan ik je volgen.Ofloo schreef: Ten derde als ze toch o zo graag .vl hebben dat ze dan .vl.be gebruiken, .. werkt ook, kost niks extra, .. waarom moeten Belgen opdraaien voor de kost van iets dergelijks, .. tenslotte zal er op .vl.be nog meer verdient worden dan op .vln
en ik vind .vl.be toch iets makkelijker dan .vla .vln or whatever .. .vl zou ideal zijn maar dat komt er toch niet tenzij BE splitst !
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Behalve dat de ijsboer die mahcine met zijn geld koopt en dan jou geld in de plaats van zijn dienst krijgt. Hier is het de Vlaamse overheid die jouw geld gebruikt om een ijsmachine te kopen, die dan in 100.000 stukjes zaagt en dan jou geld vraagt om die stukjes terug te kopen.Maglor schreef:Ja gek he? Da's net als een ijsboer die een nieuw ijsmachine koopt en dan geld durft te vragen voor de ijsjes die het ding maakt.
-
- Elite Poster
Goed, tweede poging dan.
De Lijn die met jouw geld een bus koopt om je dan te laten betalen om er mee te rijden?
Nu goed?
De Lijn die met jouw geld een bus koopt om je dan te laten betalen om er mee te rijden?
Nu goed?
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Het is gewoon een post/topic van iemand die informatie brengt en er dan zijn (idd politiek gekleurd) gedacht over zegt. Politieke discussies met een basis in de IT, mogen op Userbase, maar als ze uit de hand lopen (bv. scheldpartijen, ongefundeerde aanvallen en andere) worden ze aangepakt (wij houden dit soort discussies dan ook extra in de gaten).t.r.i.n. schreef:/offtopic: sinds wanneer worden er op de userbase posts toegelaten met expliciet politiek gekleurde berichten ? Ik vind dit echt niet kunnen hoor mods !
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Het verschil is toch dat in de lijn een stukje staatsgeld zit. Niet alles... Hun doel is om met het geld dat jij betaalt, uiteindelijk nieuwe bussen te kopen. Dit lukt niet helemaal omdat de bus ook een sociale rol moet spelen. Dus: de overheid legt een stuk op voor het financieren van de sociale rol van de bus.Maglor schreef:Goed, tweede poging dan.
Nu goed?
Dus voor mij klopt je tweede poging ook nog niet .
Het aanleggen van tolwegen lijkt me een beter voorbeeld, maar dan enkel als er geen gedeeltelijke private financiering is geweest van die weg.