kwestie om te zien hoe de meeste mensen hier werken (rommel, proper,...)
ik stuur mijn morgen op....
Fly
2pc's met dezelfde naam, geeft dat geen verwarring in't netwerk?U herkent op de foto links Gecko, onder op de grond staat Clyde, de pc rechts is Gecko en dan nog de laptop Bonnie
Was me net dezelfde bedenking aan het makenStyno schreef:2pc's met dezelfde naam, geeft dat geen verwarring in't netwerk?U herkent op de foto links Gecko, onder op de grond staat Clyde, de pc rechts is Gecko en dan nog de laptop Bonnie![]()
Styno
Nee hoor, ze gebruiken veel OEM stuff en laten ook speciaal voor hun enkele onderdelen produceren (wat niet wil zeggen dat dat slecht is). Voor de rest zijn het prima bakjes met hardware die goed op elkaar is afgesteld. Je kan altijd een nieuwe kast kopen en eventueel een nieuw moederbord en alles daarop zetten... geen kat die ziet dat het om aldi stuff gaat dangamefreak977 schreef:zo'n aldi bakske is voor zover ik weet wel echt alles onboard en zelfs de hdd's zit vast op het mo bo bij men maat :S
Da's wat ik dan wel brol noem ze.
lol schroeven draaier 't ging em daar niet over ze, kreeg het kabelke er gewoon niet uit maar gunder hebt misschien wel deels gelijk zal et nog eens bekijken bij men vriend volgende keerDebruineogenboy schreef:gamefreak977, die Aldi computers zijn voor hun prijs wel ECHT goed hoor.
Het zijn altijd top computers van het moment, buiten dan sommige dingen, geluidskaart, soms de grafische kaart.
Trouwens, al eens een schroevendraaier geprobeerd? Die HD zit misschien wel vastgeschroefd, zodat ie er niet gemakkelijk uitvalt. Kwaliteit? Denketwel