E-Mail doet raar.

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Mijn vrouw kan naar iedereen een "mail doen en ontvangen" behalve ontvangen van mijn dochter.
Mijn dochter kan naar iedereen een mail doen, behalve naar mijn vrouw.
Dit in hotmail. Mijn vrouw stuurt een mail naar mijn dochter en mijn dochter duwt op "beantwoorden" en mijn vrouw ontvangt niets.
Raar hé :???:
Dit sinds 22 juni 2008. Daarvoor was alles ok :idea:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Das precies wel raar hé polle. Heb je al eens gedacht aan hoe wij je hiermee kunnen helpen?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Wie heeft er hotmail? Je vrouw, je dochter of allebei? Al met andere hotmail-adressen iets naar dat van je vrouw proberen te sturen?

Misschien worden de mails van je dochter automatisch als spam aanzien? Neem eens een kijkje in je spam-folder en/of kijk je spam-rules na.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb de thread even gemoved naar het juiste forum.
Afbeelding
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Maglor schreef:Wie heeft er hotmail? Je vrouw, je dochter of allebei? Al met andere hotmail-adressen iets naar dat van je vrouw proberen te sturen?

Misschien worden de mails van je dochter automatisch als spam aanzien? Neem eens een kijkje in je spam-folder en/of kijk je spam-rules na.

Ze gebruiken alle 2 hotmail. Met het mail adres van mijn schoonzoon (op dezelfde pc als mijn dochter gebruikt) doet mijn dochter nu mails naar mijn vrouw en dat gaat. :!:
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Maglor schreef:Wie heeft er hotmail? Je vrouw, je dochter of allebei? Al met andere hotmail-adressen iets naar dat van je vrouw proberen te sturen?

Misschien worden de mails van je dochter automatisch als spam aanzien? Neem eens een kijkje in je spam-folder en/of kijk je spam-rules na.

Bedankt voor de tips. Heb de "fout" gevonden. Als computerfraek :-D heeft mijn vrouw, mijn dochter als geadresseerde geblokkeerd in hotmail.
Tip ontvangen van seniorennet.
mvg,
Pol
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”