dommel in brusselse rand (ruisbroek) aan te raden?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
glenndm
Starter
Starter

Hallo,

Ik ben op zoek naar een internetaansluiting na mijn verhuis van vorst (in brussel) naar ruisbroek( net buiten brussel)

in brussel was ik een zeer tevreden chello extreme klant tot de telenet overname. vanaf die overname een duurder abonnement voor een minder product > dus geen telenet meer.
(belangrijk voor mij = geen limiet en as fast as possible)

Dommel cityconnect lijkt mij een ideale kandidaat. maar dat komt er heir waarschijnlijk niet zo snel.
afgezwakt naar homeconnect: maar na het lezen van de berichten hier ben ik daar ook niet meer zo zeker van.

plus ik moet blijkbaar naar leuven (loveno) voor die set. In de lokale makro noch mediamarkt hier kennen ze dommel?
Van dommel zelf krijg ik geen reactie.

op het nieuwe adres ligt bc-telefoonaansluiting, maar die is niet in gebruik sinds x jaar > moet BC langskomen?

iemand met dommel-ervaring in brusselse rand?

ps. het zal dan nog maar mijn 5de isp zijn op 6 jaar.
glenn
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dxadsl plus kan ook maar het volume is "beperkt" tot 175 GB. Dit is ofwel 20 Mbit (als eigen infrastructuur ter beschikking is), ofwel 12 Mbit (via BGC); op voorwaarde dat adsl2+ beschikbaar is in je buurt.

Tele2 geeft ook onbeperkte download maar die zitten nog steeds op 4 Mbit. Bekijk het mss eens op www.xs.be ?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
cumme
Plus Member
Plus Member

Je moet zelf gaan zien. En goed uitkijken, want dat dommel logo is redelijk klein. In makro machelen stonden er nog veel, niet zo lang geleden.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

best bestellen bij www.laptopshop.be , die hebben toch gratis verzending...
qua internetverbinding is dommel zeer stabiel, het is enkel de telefonie die het soms laat afweten (al is dat de laatste tijd niet meer het geval)

edit: actuele status "nooit meer leverbaar"?? lol
enfin, als je de mediamarkt in st-pieters-leeuw bedoelt, daar kan je hem wel bestellen
glenndm
Starter
Starter

bedankt voor de antwoorden.
Goztow:
dxadsl ziet er goed uit behalve die limiet.
in het niet aflatende welles-nietes adsl2+ verhaal biedt dxadsl wel 2+ aan. zo zit ik nog sneller tegen die limiet :)
tele2: misschien. zal nazien

Cumme: in stpietersleeuw niet te vinden, noch gekend.
Machelen zal ik eens gaan kijken.

Reutel: Nooit meer leverbaar :eek: dat is inderdaad geen bemoedigende boodschap
Ondertussen is MediaMarkt St-pietersleeuw op mijn zwarte lijst (=nooit meer) beland door lomp gedrag van een kassierster.
Navraag naar Dommel leverde er trouwens niets op.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Hoeveel wil je trouwens uitgeven? Voor 85 € per maand of zo heb je Belgacom 12 Mbit ongelimiteerd ;).
glenndm
Starter
Starter

ten tijde van het betreurde chello extreme betaalde ik 60 euro btwin en is nu mijn maximum.
dit was voor verbinding zonder limiet en gemiddelde aangehouden snelheid 4Mbps DL + 2 Mbps UL. (kon sneller, maar werd dan minder stabiel en dit was al goed)
Goztow
userbase crew
userbase crew

Welke uitkomst gaf www.xs.be je trouwens?
glenndm
Starter
Starter

xs> dxadsl plaatsen 1 tot 4
zou men mij iets willen suggeren :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”