Hallo iedereen,
Mijn verbinding (SCARLET ONE) is de laatste 2 weken niet vooruit te branden:
Your DOWNLOAD Speed:
63 kbps or 8 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
111 kbps or 14 KB/sec
Zo is het dus al 2 weken (anders zit ik op 6mbps). De helpdesk komt niet verder dan checken of ik spyware enzo vrij ben. Er zijn problemen geweest in de 09 zone maar die zouden nu moeten opgelost zijn.
Hebben jullie soms zelfde problemen of tips?
thx,
Peter
Snelheid - zone 09
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Spyware? Heeft er naar mijn mening totáál niets mee te maken 
Heb je draadloos internet?
Heeft naar alle waarschijnlijkheid alles mee te maken bij Scarlet, die enkel Scarlet kan oplossen. Waarschijnlijk capaciteitsproblemen ofzo. Klagen en zagen bij Scarlet, anders overstappen op een andere provider zonder problemen met de capaciteit of een provider die het wél wil oplossen

Heb je draadloos internet?
Heeft naar alle waarschijnlijkheid alles mee te maken bij Scarlet, die enkel Scarlet kan oplossen. Waarschijnlijk capaciteitsproblemen ofzo. Klagen en zagen bij Scarlet, anders overstappen op een andere provider zonder problemen met de capaciteit of een provider die het wél wil oplossen

-
- Starter
Ik heb ook draadloos internet. Maar draadloos of bekabeld blijft probleem hetzelfde. Ik denk ook aan capaciteitsproblemen.
-
- Starter
Laatste antwoord van Scarlet (ik moet wel zeggen dat ze steeds, zoals beloofd, binnen de drie dagen antwoorden):
Beste,
Dit zijn effectief jou snelheidswaardes gemeten door Belgacom :
DownstreamBitRate 6144.0 Kbps
UpstreamBitRate 640.0 Kbps
DownstreamNoiseMargin 21.0 dB
Dit zijn de synchronisatie waardes waar jou modem in jou woning op synchroniseerd. Ik raad je aan iemand technisch ter plaatsen te laten komen indien U blijft dit probleem ondervinden en U effectief alle tests correct hebt uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
lijkt mij toch n mooi antwoord ?parsifal98 schreef:Laatste antwoord van Scarlet (ik moet wel zeggen dat ze steeds, zoals beloofd, binnen de drie dagen antwoorden):
Beste,
Dit zijn effectief jou snelheidswaardes gemeten door Belgacom :
DownstreamBitRate 6144.0 Kbps
UpstreamBitRate 640.0 Kbps
DownstreamNoiseMargin 21.0 dB
Dit zijn de synchronisatie waardes waar jou modem in jou woning op synchroniseerd. Ik raad je aan iemand technisch ter plaatsen te laten komen indien U blijft dit probleem ondervinden en U effectief alle tests correct hebt uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice