Ik dacht nog eens te controleren wat er gezegd werd over een eventuele beschikbaarheid van CityConnect bij mij (Gent centrum - Coupure) en kreeg plots de melding dat ik niet aansluitbaar ben op Dommel. Dit terwijl ik al een jaar klant ben.
De laatste tijd wel heel vaak disconnects, sinds een maand of 2...
Als ik kijk via de CRM / Change to CityConnect, dan krijg ik de volgende boodschap: switch to cityconnect not possible
we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line.
Tot een week of 2 geleden kwam daar de tekst op dat het mogelijk zou zijn voor 31 december 2008.
Kan nog iemand uit Gent, of gelijk waar elders proberen?
Misschien zijn ze gewoon hun database aan het bijwerken?
Het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
Ze geloven hun eigen niet meerTego schreef:
Tot een week of 2 geleden kwam daar de tekst op dat het mogelijk zou zijn voor 31 december 2008.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Nope , ook hier net geprobeerd , vanop de CRM pagina evenals vanop dommel site
enorm grappig wel de *****************
eerst , ja hoor mijnheer , vanaf 01/07/2008 bent u aansluitbaar op ons eigen Cityconnect
paar dagen voor 01/07/2008 veranderd het al naar ; voor 31/12/2008 bent u zeker aansluitbaar , probeer even opnieuw binnen een paar weken
en nu staat er gewoon , (vrije interpretatie) , f*** off , het gaat niet ...
enorm grappig wel de *****************
eerst , ja hoor mijnheer , vanaf 01/07/2008 bent u aansluitbaar op ons eigen Cityconnect
paar dagen voor 01/07/2008 veranderd het al naar ; voor 31/12/2008 bent u zeker aansluitbaar , probeer even opnieuw binnen een paar weken
en nu staat er gewoon , (vrije interpretatie) , f*** off , het gaat niet ...
The eternal and true pessimist
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Dan zal er wel een reden voor zijn denk ik. Beter dat ze direct nee zeggen omdat de kwaliteit niet behaald kan worden ipv iemand toch maar aansluiten en volgens niets anders dan problemen hebben.a3ke schreef:Nope , ook hier net geprobeerd , vanop de CRM pagina evenals vanop dommel site
enorm grappig wel de *****************
eerst , ja hoor mijnheer , vanaf 01/07/2008 bent u aansluitbaar op ons eigen Cityconnect
paar dagen voor 01/07/2008 veranderd het al naar ; voor 31/12/2008 bent u zeker aansluitbaar , probeer even opnieuw binnen een paar weken
en nu staat er gewoon , (vrije interpretatie) , f*** off , het gaat niet ...
Als ik de ADSL 2 standaarden lees die belgacom hanteert dan is het eigenlijk alleen interessant tot ongeveer 2,5 kilometer en daarna gaat het zover bergaf dat het weinig zin heeft. Dan kun je net zo goed netconnect, oftewerl een gewone ADSL GO
Ik heb hier mijn 2 telnr.'s getest,de ene(m'n discovery-lijntje) zou aansluitbaar zijn ,
de andere (m'n classic-lijntje) waar ik m'n dommeL abonnement heb op gehad,niet.
de andere (m'n classic-lijntje) waar ik m'n dommeL abonnement heb op gehad,niet.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben ook van gent, en er staat :
niet dat ik interesse heb om over te stappen, zit immers op meer dan 5km van de centrale. vrees dat cityconnect op dergelijke afstand één grote miserie is
Code: Selecteer alles
it is not yet possible to switch your account to a cityconnect account but it will be possible before 31/12/2008. please check back in a few weeks/months, at that time the switch to a cityconnect account should be possible.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect