Dommel nuanceert problemen

Nieuws omtrent telecom
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

ceurrrix schreef:hij stond wel achter ceurrrix


Ik denk dat je zelf niet meer aan je aliassen uit kan...en anders; mensen die over zichzelf in de derde persoon spreken zegt al genoeg...
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ceurrrix, ik hoop dat je beseft dat het topic dat jij aanhaalt een ideaal voorbeeld is van waarom Margaaas een ban gekregen heeft.

Ik citeer even de regels welke overtreden werden, en dit ENKEL in het bericht van Margaaas dat jij opgeeft:

    # Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden.
    # Post geen berichten om een persoon aan te vallen.
    # Post geen kritiek zonder reden op te geven. (Kritiek wordt zeker aanvaard wanneer er argumentatie voor is. Wij leren graag bij) Post zo weinig berichten die afwijken van de oorspronkelijke topic (off-topic), hiervoor zijn andere fora voorzien.
    # Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.
    # Images in de post worden enkel toegelaten om de topic of het probleem te verduidelijken.
    # Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.


Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Gelieve terug on topic te posten (hiermee bedoel ik effectief het onderwerp waar over het bericht gaat).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Alles is voor verschillende interpretaties vatbaar,naargelang de persoonlijke ingesteldheid.
Maar ik zal rekening houden met uw opmerkingen. 8)

Even verwijzen naar de zin waarmee bepaalde regel werd overtreden zou het toch nog wat duidelijker maken.

Wat het smileyflooding betreft is het duidelijk.

Ne mens leert nog alle dagen bij

grts
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
digiboy28
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2005, 18:33

Ik heb eens in het verleden een ADSL aanvraag ingediend bij Dommel...1 mail: geen reactie,2Mails nog geen reactie....dan heb ik maar gebeld: 1keer,2 keer...15 keer(!) op verschillende dagen en tijdstippen! IK heb het dan maar opgegeven en blijf voorlopig maar bij Telenet Internet.

Als je nu al geen contact kan nemen met Dommel, wat gaat dat zijn als je klant bent en echt problemen hebt? ze zijn totaal onbereikbaar! Bestaan ze wel?

Neem je Dommel, dan neem je een groot risico!
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Weet je wat ik irritant vind, op elke topic die je begint te lezen kom je wel ergens het gezeik tegen van dommel slechte service en dit en dat. Kben ook weinig bij hun binnengeraakt, maar om nu elke topic te gaan bevuilen met dezelfde irritante dingen??

We weten ondertussen dat Dommel momenteel heel slechte service bied.
Ze werken eraan, al dan niet snel of traag dat zal de toekomst uitwijzen. Als je niet tevreden bent aarzel dan idd niet om acties te ondernemen, maar kom aub hier niet alle dagen klagen dat hun helpdesk slecht is.

WE WETEN HET :)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

GunSmoke007 schreef:Weet je wat ik irritant vind, op elke topic die je begint te lezen kom je wel ergens het gezeik tegen van dommel slechte service en dit en dat. Kben ook weinig bij hun binnengeraakt, maar om nu elke topic te gaan bevuilen met dezelfde irritante dingen??

We weten ondertussen dat Dommel momenteel heel slechte service bied.
Ze werken eraan, al dan niet snel of traag dat zal de toekomst uitwijzen. Als je niet tevreden bent aarzel dan idd niet om acties te ondernemen, maar kom aub hier niet alle dagen klagen dat hun helpdesk slecht is.

WE WETEN HET :)

Aan de nieuwe horrorstory's die men nog dagelijks meldt,te zien,
mag toch geconcludeerd worden dat er nog niet genoeg mensen het al weten.

Wij weten van niks ! Onze naam is "haas" ! :curt:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”