ADSL2fit service niet tevreden :(
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
jeps, ik heb al een paar tickets ingelegd...
dit krijg ik eruit:
21/01/2004 9:51:00 Case C0444668 02 - line is ok, sync ok, probably temporary problem in end user domain
verdere info zou op mijn statuspagina komen.
Styno
dit krijg ik eruit:
21/01/2004 9:51:00 Case C0444668 02 - line is ok, sync ok, probably temporary problem in end user domain
verdere info zou op mijn statuspagina komen.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
A2F schreef:Het plaatsen van TT's is iets waar al een wijziging in gedana is. Momenteel wordt de relevante info op de persoonlijke statuspagina's bijgevuld als we deze binnenkrijgen.
Status Datum
Aangemaakt 12/12/2003 13:20:17
Verzonden 12/12/2003 13:20:19
Verwerking 12/12/2003 13:20:26
Verwerking 15/12/2003 15:22:21
Gevalideerd (verwacht op 13/01/2004) 23/12/2003 16:47:06
Voltooid 13/01/2004 13:51:21
Dat is zeker en vast aangevuld dan he
Ondertussen is er nog nul de botten vordering, waarom moet er altijd groot geweld aan te pas komen voor iemand van zijn product kan genieten?
Mja mja ...
f*** afwachten kvraag me af of ik echt niet beter een ingebrekenstelling brief zou sturen, want begint nu wel degelijk op mijn systeeem te werken!
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
als ge nu zelf via die status pagina een ticket opmaakt he hoelang duurt da dan voor ge der iets van hoort? want ik heb al verschiilende dagen mails gestuurd voor mijn snelheid wa hoger te zetten als 1 mbps want daar is ze op vastgezet en nooit niks meer van gehoord en nu had ik deze morgend zo een ticket aangemaakt maar daar heb ik ook nog altijd niks van gezien
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Ik heb steeds de dag zelf of de dag erna een update gehad in het ticket
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Ter info Sub Zero heb ik die drie weken al gewacht
De dertiende moest het al in orde zijn normaal, of bedoel je wat anders, want mijne wachttijd is begonnen van mijn aanvraag zelf denk ik, dus euhm 23 december ofzo
Dus ... Als ik mis ben mag je het ook zeggen hoor
De dertiende moest het al in orde zijn normaal, of bedoel je wat anders, want mijne wachttijd is begonnen van mijn aanvraag zelf denk ik, dus euhm 23 december ofzo
Dus ... Als ik mis ben mag je het ook zeggen hoor
Styno schreef:dit krijg ik eruit:
21/01/2004 9:51:00 Case C0444668 02 - line is ok, sync ok, probably temporary problem in end user domain
Wat is een ADSL end user domain?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Geen idee, maar er zit waarschijnlijk een probleem in
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- NuKeM
- Content Editor
- Berichten: 5132
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
C-Phest schreef:Styno schreef:dit krijg ik eruit:
21/01/2004 9:51:00 Case C0444668 02 - line is ok, sync ok, probably temporary problem in end user domain
Wat is een ADSL end user domain?
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat ze daarmee de gebruiker zelf bedoelen (kabels in huis, pc enzo, dat daar het probleem zit).
NuKeM
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
antwoord troubleticked bij mij: eerst krijg ik het terug gestuurd via de plaats waar men troubleticked staat en mijn vraag aan hen was dus om mijn snelheid van 1 mbps te verhogen en ze zeiden dus dat ze me iets gingen laten weten als ze antwoord op men ticked kregen maar nu vandaag stond dit op mijn statuspagina: 30/01/2004 15:16:26 C0445075 - the right profile is being used . Is het nu dat antwoord op dat troubleticked of niet want anders op 1 mbps blijven staan zou wel traag zijn
Vorige week al heel de week om de 10u syncverlies en krijg ik hem binne 5min terug, nu sinds vannacht 3u hebbek helemaal geen sync meer, blijft constant hangen op handshaking. Wat is er mis ?
PS: Kzit momenteel op Skynet van men zus.
Greetz
PS: Kzit momenteel op Skynet van men zus.
Greetz
Euh, ik zou er uit afleiden dat u nog een onbetaalde rekening hebt...
Ik weet dat men bij WebVisie de gewoonte heeft in de loop van de eerste week van de maand alle openstaande posten te overlopen en de niet-betaalde te blokkeren.
Ik weet dat men bij WebVisie de gewoonte heeft in de loop van de eerste week van de maand alle openstaande posten te overlopen en de niet-betaalde te blokkeren.
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Zo een outstanding invoice is idd een onbetaalde rekening. Maar die "geblokkeerd wegens klacht" dat weet ik niet echt. Ik denk dan eerder aan een klacht van zoiets als de RIAA ofzo dat je betrapt bent op illegaal up/downloaden. Eens bellen naar de helpdesk kan wonderen doen als je meer info wilt.
Cheers
Cheers
Hallo ,
Is het ook zo bij jullie dat je download snelheid nog steeds geen 4mbit is ?
Als je wel de 1 mbit haalt .... ik haalde vroeger ze net niet ( 1 mbit he )
Maar nu is het wel extreem belachelijk , bekijk even deze url
Deze screenshot is echt en dus geen bedrog ...
Shame on you Adsl2fit zou ik zeggen ....
Het enigste wat vroeger deftig was mijn upload 51 kb/s , het dubbele van wat het nu is ... nog zo'n slecht punt...
Naar bellen kan je niet want ze nemen niet op , mailen doe je en als je geluk hebt krijg je een weekje later een email waar het antwoord dat je wenste , niet in staat ....
Kortom , keep on the good work adsl2shit
Is het ook zo bij jullie dat je download snelheid nog steeds geen 4mbit is ?
Als je wel de 1 mbit haalt .... ik haalde vroeger ze net niet ( 1 mbit he )
Maar nu is het wel extreem belachelijk , bekijk even deze url
Deze screenshot is echt en dus geen bedrog ...
Shame on you Adsl2fit zou ik zeggen ....
Het enigste wat vroeger deftig was mijn upload 51 kb/s , het dubbele van wat het nu is ... nog zo'n slecht punt...
Naar bellen kan je niet want ze nemen niet op , mailen doe je en als je geluk hebt krijg je een weekje later een email waar het antwoord dat je wenste , niet in staat ....
Kortom , keep on the good work adsl2shit
.: Trance , a Lifestyle :.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
hier een screenshot van mijn a2f verbinding, deze is in orde
(enkele min geleden gedaan)
(enkele min geleden gedaan)
- Bijlagen
-
- a2f.jpg
- speedtest.nl
- (111.73 KiB) 94 keer gedownload
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Ik ben mijn eigen stats aan het trekken, kwestie van zelf de zaak wat in het oog te houden.
Zoals je ziet in de attachement: 260k.
Niet slecht maar niet goed genoeg voor een 8Mbit.
En om eventuele vragen te counteren: ja van verschillende 'snelle' ftp's tegelijk.
Styno
Zoals je ziet in de attachement: 260k.
Niet slecht maar niet goed genoeg voor een 8Mbit.
En om eventuele vragen te counteren: ja van verschillende 'snelle' ftp's tegelijk.
Styno
- Bijlagen
-
- tst.JPG
- eigen stats
- (47.26 KiB) 83 keer gedownload
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
njah hoe komt het dan dat ik ineens 4 kb/s haal laatste dagen
en packets loss heb ik ook de hele tijd waardoor het niet aangenaam is om online te gamen ... en aan pc ligt het niet , het ligt aan de connex
en packets loss heb ik ook de hele tijd waardoor het niet aangenaam is om online te gamen ... en aan pc ligt het niet , het ligt aan de connex
.: Trance , a Lifestyle :.
Dan zou het goed kunnen dat het aan je lijn ligt (kan het weten heb nog een tijdje POP installaties voor Belgacom gedaan).
Als je de mogelijkheid hebt om je lijn na te meten (kan met een asus modem bvb) moet je je ruiswaarden ed.... eens nameten.
Het kan heel goed zijn dat iemand op de centrale zelf een of andere kabel heeft los(ser) getrokken. Echt, zulke zaken gebeuren regelmatig.
Als je de mogelijkheid hebt om je lijn na te meten (kan met een asus modem bvb) moet je je ruiswaarden ed.... eens nameten.
Het kan heel goed zijn dat iemand op de centrale zelf een of andere kabel heeft los(ser) getrokken. Echt, zulke zaken gebeuren regelmatig.
Deze morgend mijn login gegevens terug gevonden in mijn bus.
Maar al de mensen die ik ken hoor ik niks anders dan ze hun snelheid niet halen. Hopelijk ben ik hierop een uitzondering.
Maar denk toch dat adsl2fit toch betere service in de toekomst zal moeten geven, want de negative reclame komt aardig op gang.
Nuja ik ga zeker geen steen werpen hoor, zal nog wel laten weten welke kickass snelheden ik haal
Maar al de mensen die ik ken hoor ik niks anders dan ze hun snelheid niet halen. Hopelijk ben ik hierop een uitzondering.
Maar denk toch dat adsl2fit toch betere service in de toekomst zal moeten geven, want de negative reclame komt aardig op gang.
Nuja ik ga zeker geen steen werpen hoor, zal nog wel laten weten welke kickass snelheden ik haal
Sorry hoor maar 270KB/s is NIET goed.
Ik haalde met mijn EDPNet abo van 3Mbit hogere snelheden.
Naar ik hier kan opmaken uit heel dit forum (ja heb echt wel zowat alles gelezen over A2F denk ik ) haalt er niemand 300KB/s, laat staan hoger (bvb voor de 8Mbits)
Ik denk dat het hoog tijd wordt dat er eens serieus naar A2F gestapt wordt, en ditmaal allemaal samen georganiseerd. het moet daarom nog niet tot TestAankoop of 'Recht van Antwoord' toestanden komen, maar het is nu wel echt genoeg geweest.
De 4Mbits vallen nog wel mee, maar dat er ondertussen al meer dan 4 maand het dubbele gevraagd wordt voor de 8Mbits en dat het ook wel duidelijk is dat dit een fictief product is, kan niet meer door de beugel. Dit is gewoon verkoop van een dienst die zij niet kunnen waarmaken. En dat is verboden. Als zij geen verschil kunnen aantonen tussen de 8 en 4 mbit abo's hebben ze ook niet het recht om er het dubbele voor aan te rekenen.
Who's with me? Alleen samen staan we sterk!
Ik haalde met mijn EDPNet abo van 3Mbit hogere snelheden.
Naar ik hier kan opmaken uit heel dit forum (ja heb echt wel zowat alles gelezen over A2F denk ik ) haalt er niemand 300KB/s, laat staan hoger (bvb voor de 8Mbits)
Ik denk dat het hoog tijd wordt dat er eens serieus naar A2F gestapt wordt, en ditmaal allemaal samen georganiseerd. het moet daarom nog niet tot TestAankoop of 'Recht van Antwoord' toestanden komen, maar het is nu wel echt genoeg geweest.
De 4Mbits vallen nog wel mee, maar dat er ondertussen al meer dan 4 maand het dubbele gevraagd wordt voor de 8Mbits en dat het ook wel duidelijk is dat dit een fictief product is, kan niet meer door de beugel. Dit is gewoon verkoop van een dienst die zij niet kunnen waarmaken. En dat is verboden. Als zij geen verschil kunnen aantonen tussen de 8 en 4 mbit abo's hebben ze ook niet het recht om er het dubbele voor aan te rekenen.
Who's with me? Alleen samen staan we sterk!
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Mijn eerste jaartje adsl2fit zit er bijna op.
Ook ik heb het allemaal meegemaakt...
enkele weken met een upload van 2KB/S,
enkele weken met een download van 10KB/S,
2 weken zonder internet toen ik overstapte van mijn vorige adsl provider...
Ik kruip nu in mijn pen omdat ik gisterenavond om 17 uur merkte dat ik niet meer kon inloggen.
Het duurde tot vanmorgen 10 uur vooraleer er daar iemand aanwezig was om de telefoon te beantwoorden. "Uw rekening is niet betaald meneer". Even het rekeningsuitreksel erbij gehaald van mijn betaling. "Ow ja, inderdaad, daar hadden we over gekeken". 5 seconden later kon ik weer surfen.
Ik heb een small abbonnement, in plaats van de 4mb ofte 500KByte/sec haal ik maximaal 250KByte/sec down en ik haal zowat 42KByte/sec up.
Alles werkt verder goed.
Ik kan inloggen op mijn statuspagina, omdat ik daarvoor gebeld heb en daar een aparte en compleet andere login en paswoord voor kreeg
Ik heb destijds geen compensatieformulier ingevuld omdat ik de aangeboden dingen zoals 1 jaar gratis mailaccount of webspace niet nodig heb.
Ik heb zojuist hier bij userbase gelezen wat ik moet doen om eindelijk eens aan de contractvoorwaarden te geraken. (op hun site onder "bestellen" zou ik ze kunnen downloaden)
Ik heb de luxe om ook regelmatig eens een telenet of een skynet adsl lijn te kunnen gebruiken, ik kan dus vergelijken.
Ik beschouw mezelf als een makkelijke klant die enkel gaat bellen ofzo als daar een dringende reden voor is. Ik heb zelf een zaak en begrijp dat de dingen niet altijd van een leien dakje lopen.
Ga ik mijn abbonement verlengen ? Ben ik dus tevreden ?
Ja. zonder nieuwe grote problemen wel.
Ik zeg dit omdat ik maandelijks wel 100 Gb verbruik.
Doe dat maar eens bij Telenet ofzo...
(Veel van mijn Nederlandse vrienden verbruiken 400Gb per maand en hebben een upload van 120KByte/sec,
maja, ze betalen dan ook tussen de 55 en de 99 euro per maand)
Ik zou adsl2fit helaas wel niet meer durven aanraden aan vrienden die hun allereerste breedband abbonement willen nemen. Wel aan die-hard internet gebruikers die al hun pc problemen zelf kunnen oplossen zoals ikzelf.
Ik vrees dat de klant tevredenheid bij adsl2fit eerder aan de lage kant ligt.
Nu vermoed ik dat de mensen van adsl2fit hier ook meelezen.
Dus zou ik hen het volgende willen aanraden.
-Zorg voor een betere algemene bereikbaarheid door bvb de telefonische helpdesk wat langer open te houden.
-Stuur eens een nieuwsbrief naar je abbonees (samen met de faktuur bijvoorbeeld) waarbij je de huidige toestand van het netwerk en andere zaken toelicht. Schrijf dus in je eerste nieuwsbrief hoe klanten in de statuspagina geraken en zet daar wat meer, ook algemenere info. Want de meeste van je klanten weten niet dat er een statuspagina is en hoe ze daar moeten inloggen.
-Stuur nieuwe klanten de contractvoorwaarden, een installatiegids voor beginners en de verschillende contactmogelijkheden bij klachten/problemen.
Wij weten dat jullie een kleine, beginnende, alternatieve provider zijn met minder support mogelijkheden en met een mooi aanbod voor een interressante prijs en ik denk dat de meeste klanten wel begrip hebben voor wat problemen af en toe.
De helpdesken van belgacom of telenet zijn trouwens bevolkt door mensen die te weinig deskundig zijn. De persoon van jullie helpdesk weet tenminste waarover hij spreekt.
Ook ik heb het allemaal meegemaakt...
enkele weken met een upload van 2KB/S,
enkele weken met een download van 10KB/S,
2 weken zonder internet toen ik overstapte van mijn vorige adsl provider...
Ik kruip nu in mijn pen omdat ik gisterenavond om 17 uur merkte dat ik niet meer kon inloggen.
Het duurde tot vanmorgen 10 uur vooraleer er daar iemand aanwezig was om de telefoon te beantwoorden. "Uw rekening is niet betaald meneer". Even het rekeningsuitreksel erbij gehaald van mijn betaling. "Ow ja, inderdaad, daar hadden we over gekeken". 5 seconden later kon ik weer surfen.
Ik heb een small abbonnement, in plaats van de 4mb ofte 500KByte/sec haal ik maximaal 250KByte/sec down en ik haal zowat 42KByte/sec up.
Alles werkt verder goed.
Ik kan inloggen op mijn statuspagina, omdat ik daarvoor gebeld heb en daar een aparte en compleet andere login en paswoord voor kreeg
Ik heb destijds geen compensatieformulier ingevuld omdat ik de aangeboden dingen zoals 1 jaar gratis mailaccount of webspace niet nodig heb.
Ik heb zojuist hier bij userbase gelezen wat ik moet doen om eindelijk eens aan de contractvoorwaarden te geraken. (op hun site onder "bestellen" zou ik ze kunnen downloaden)
Ik heb de luxe om ook regelmatig eens een telenet of een skynet adsl lijn te kunnen gebruiken, ik kan dus vergelijken.
Ik beschouw mezelf als een makkelijke klant die enkel gaat bellen ofzo als daar een dringende reden voor is. Ik heb zelf een zaak en begrijp dat de dingen niet altijd van een leien dakje lopen.
Ga ik mijn abbonement verlengen ? Ben ik dus tevreden ?
Ja. zonder nieuwe grote problemen wel.
Ik zeg dit omdat ik maandelijks wel 100 Gb verbruik.
Doe dat maar eens bij Telenet ofzo...
(Veel van mijn Nederlandse vrienden verbruiken 400Gb per maand en hebben een upload van 120KByte/sec,
maja, ze betalen dan ook tussen de 55 en de 99 euro per maand)
Ik zou adsl2fit helaas wel niet meer durven aanraden aan vrienden die hun allereerste breedband abbonement willen nemen. Wel aan die-hard internet gebruikers die al hun pc problemen zelf kunnen oplossen zoals ikzelf.
Ik vrees dat de klant tevredenheid bij adsl2fit eerder aan de lage kant ligt.
Nu vermoed ik dat de mensen van adsl2fit hier ook meelezen.
Dus zou ik hen het volgende willen aanraden.
-Zorg voor een betere algemene bereikbaarheid door bvb de telefonische helpdesk wat langer open te houden.
-Stuur eens een nieuwsbrief naar je abbonees (samen met de faktuur bijvoorbeeld) waarbij je de huidige toestand van het netwerk en andere zaken toelicht. Schrijf dus in je eerste nieuwsbrief hoe klanten in de statuspagina geraken en zet daar wat meer, ook algemenere info. Want de meeste van je klanten weten niet dat er een statuspagina is en hoe ze daar moeten inloggen.
-Stuur nieuwe klanten de contractvoorwaarden, een installatiegids voor beginners en de verschillende contactmogelijkheden bij klachten/problemen.
Wij weten dat jullie een kleine, beginnende, alternatieve provider zijn met minder support mogelijkheden en met een mooi aanbod voor een interressante prijs en ik denk dat de meeste klanten wel begrip hebben voor wat problemen af en toe.
De helpdesken van belgacom of telenet zijn trouwens bevolkt door mensen die te weinig deskundig zijn. De persoon van jullie helpdesk weet tenminste waarover hij spreekt.
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Wel, hier ben ik het nu eens volledig mee eens!
En het is een feit dat er eindelijk een provider is met een helpdesk die WEL technisch bekwaam is.
Styno
En het is een feit dat er eindelijk een provider is met een helpdesk die WEL technisch bekwaam is.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Steno sorry hoor maar technish onderlegt bedoel je op helpdesk van adsl2fit misschien voor jou normen ja maar zeker nie volgens de mijne
Toen ik nog gebruker was van adsl2fit zat ik met een probleem en toen ze ondervonden dat ik een IT opleiding had werd gewoon de telefoon dicht gegooid
Skynet draait rond de pot zoals Telenet maar gooit zeker nie dicht
Misschien werkt men op dit moment anders kan het niet meer ondervinden want ik heb bij hen geen abo meer
Toen ik nog gebruker was van adsl2fit zat ik met een probleem en toen ze ondervonden dat ik een IT opleiding had werd gewoon de telefoon dicht gegooid
Skynet draait rond de pot zoals Telenet maar gooit zeker nie dicht
Misschien werkt men op dit moment anders kan het niet meer ondervinden want ik heb bij hen geen abo meer
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Mmmmh... mijn normen liggen toch redelijk hoog, lees maar eens een paar posts hier...
Ik merk gewoon op dat bv een telenet helpdesker enkel en alleen de telefoon opneemt en dan een werkinstructie overloopt. (dit zijn mijn ervaringen met de telenet helpdesk en mijn indrukken)
Telefoon dichtsmijten heb ik nog niet meegemaakt (sjans!)
En rond de pot draaien.... tis eerder dat ze niet weten waarover ze spreken en zich krampachtig aan de instructies blijven vasthouden... (tcp/ip opnieuw installeren... my ass )
Styno
Ik merk gewoon op dat bv een telenet helpdesker enkel en alleen de telefoon opneemt en dan een werkinstructie overloopt. (dit zijn mijn ervaringen met de telenet helpdesk en mijn indrukken)
Telefoon dichtsmijten heb ik nog niet meegemaakt (sjans!)
En rond de pot draaien.... tis eerder dat ze niet weten waarover ze spreken en zich krampachtig aan de instructies blijven vasthouden... (tcp/ip opnieuw installeren... my ass )
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Al bij al ben ik een tevreden met ADSL2fit na zo'n 5 mnd klant te zijn maar de snelheids resultaten de laatste twee mnd zijn wel op zijn minst slecht te noemen zker geen 4mbit zelfs soms geen 1Mbit .
Maar alles is nog redelijk te doen surfen en downloaden gaat nog vlotjes dat is ook wel eens anders geweest hier
Niet echt een probleem maar de postlevering zou wat sneller kunnen maar ik weet nu al dat je het op de statuspagina kunt controleren
Ik heb wel begrip voor de 8mbiters die tweemaal zoveel betalen voor wat ze dan niet krijgen dat kan niet vind ik
Tja voor de rest zal alles wel terug goed komen zker met de snelheden hoop ik zodat ik terug wat goede reclaam kan verkopen
Maar alles is nog redelijk te doen surfen en downloaden gaat nog vlotjes dat is ook wel eens anders geweest hier
Niet echt een probleem maar de postlevering zou wat sneller kunnen maar ik weet nu al dat je het op de statuspagina kunt controleren
Ik heb wel begrip voor de 8mbiters die tweemaal zoveel betalen voor wat ze dan niet krijgen dat kan niet vind ik
Tja voor de rest zal alles wel terug goed komen zker met de snelheden hoop ik zodat ik terug wat goede reclaam kan verkopen