Dommel nuanceert problemen

Nieuws omtrent telecom
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

thailand schreef:Mijn broer wou vorig jaar ook meer datalimiet en probeerde ook Dommel...
Hij heeft dat daar een paar maanden volgehouden en is dan terug naar Telenet gegaan.
Hij heeft bij dommel NOOIT de beloofde snelheid gehaald en zat zeer regelmatig zonder internet.
Het langste dat hij zonder internet zat was 5 dagen.
Ze vonden bij dommel geen probleem en zeiden meermaals dat het aan mijn broer zijn pc wel zou liggen.

Inmiddels is mijn broer overleden en gebruikt zijn vrouwtje met veel tevredenheid haar Telenet Expressnet abonement.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel goeds (buiten hun datalimiet) van dommel gehoord.

toch 1 punt waar dommel zeer goed is, is hun stabiele verbinding (itt overbevolkte scarlet dslams toestanden
toch eerste keer dat ik hoor :roll: ). Hoogstwaarschijnlijk had het met afstand te maken.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zo dommel waar is dan die update?
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

pfff als ge da hier zo allemaal hoort heeft nen mens nog schrik om te verhuizen. Alles gaat goed hier maar ben bang da het gaat mislopen als ik verhuist ben. als telenet nu nen goeie newsserver had met hoge retentie voor benaries, dan zou ik daar hene overstappen. Mischien als ik nen goedkope andere newsserv vind dak toch ga overschakelen.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

broli schreef:Zo dommel waar is dan die update?


Ze hebben nog tijd tot volgende week he.. ALS die er komt (maar hij komt er toch niet, want het gaat weer eens een grap zijn van Dommel volgens mij).

Nu, in ieder geval, ik vind dat ze indertijd nooit met homeconnect mochten starten terwijl nog maar 1/3 van hun functies beschikbaar waren. Hadden ze dan beter gewacht tot wanneer hun Homelink software volledig voltooid was.
To download or not to download, that's the question.
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 maa 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Jammer, ik wou dommel nemen maar men is blijkbaar onbereikbaar (zowel gemailed als gefaxed). Dan maar nen Telenet shake besteld ;)
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ben nu 1 jaar en 1 week bij dommel.

Conclusies:
Regelmatig dat ik niet meer kan surfen naar bepaalde sites, of totaal niet totdat ik de router (d-link dsl-g604t) eens reset en dan werkt alles weer.
Downloaden ging steeds aan bijna maximum snelheid, 430kb, nu tegen 480-490kb.
Limiet nog niet kunnen overschrijden dus weet niet hoe smallband werkt.
Helpdesk maar 1x nodig gehad, en kreeg ze direct aan de lijn.

Ik beschouw me als een van de gelukkige dommel klanten voorlopig, en hoop dat ik van de miserie bespaard blijf.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Teebee schreef:Regelmatig dat ik niet meer kan surfen naar bepaalde sites, of totaal niet totdat ik de router (d-link dsl-g604t) eens reset en dan werkt alles weer.
Downloaden ging steeds aan bijna maximum snelheid, 430kb, nu tegen 480-490kb.


Ik heb exact het zelfde probleem! Ik kan soms (de meeste) sites niet bereiken, tot dat ik de router reset. (Rode Philips) Ik gebruik OpenDNS, maar ook met de DNS van Dommel heb ik dit probleem. Download gaat ook tegen 470-480kb.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

r2504 schreef:
thailand schreef:Hij heeft bij dommel NOOIT de beloofde snelheid gehaald en zat zeer regelmatig zonder internet.


Dat is algemeen aan ADSL waar je blij mag zijn als je 80% van de beloofde snelheid hebt, terwijl je bij kabel normaal steeds boven de 95% zit.


Die 80% lijkt mij dan ook een heel optimistische getal.

Zo ver mogelijk wegblijven van die ADSL toestanden. De enige reden die ik ondertussen kan bedenken is de prijs. Al de miserie erbij is dat dan ook niet waard. Liever wat meer betalen en een stabiele lijn, zodat je ongestoord kan bellen en internetten.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik haal 71% (op meer dan 5km van de centrale)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Ik heb altijd de max snelheden die te halen waren gehad,
en hun product is goed,
maar hun automaat kon(kan,zal het nooit kunnen)
de facturatie en bijkomstigheden,spijtig genoeg, niet aan. :?

grts
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Spooik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 jul 2008, 10:49

Ben bijna 1 jaar klant bij Dommel (netconnect) en heb nooit problemen ondervonden.

Enigste probleem: de kabel was fysiek en 2 stukken (beschadigd bij graafwerken) en toen hebbek weken kunnen wachten op de mannen van Belgacom.

1x de helpdesk nodig gehad en dat ging zonder enig probleem. :-D

Binnenkort verhuis ik en ik ben van plan Homeconnect te nemen, maar daarvoor hebbek terug de helpdesk nodig en heb er nu bijna 2 uur wachtmuziek opzitten maar ik krijg niemand aan de lijn :(
brakke
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jun 2008, 12:50

Ik zou iedereen aanraden om niet naar Dommel over te stappen. Voor mij zijn het gewoon een bende not-serviceminded onprofessionelen... Ik heb homeconnect en bijna niets dan problemen.

Ik heb deze zomer een maand en half (6 weken!!!) zonder telefonie gezeten (=cityconnect pakket) en bijna 2 weken zonder internet. Maar intussentijd bleef de rekening wel blijven lopen! Aangetekende brief gestuurd naar Dommel gestuurd begin augustus om dit te melden en om het verschil terug betaald te krijgen! Deze week pas "officieel" antwoord gekregen= omdat ik zelf belde naar hen (na 5min muziek te beluistere).
Hun "officieel" standpunt is dat ze hierin niet tussenkomen! Maw: ze zijn heel goed om geld te ontvangen maar om een deftige service te geven! Wat ze trouwens nog steeds niet geven trouwens.. Telefoon werkt nog steeds niet nar behoren. Als ik nummer bel, kan ik niet connecteren, maar ontvanger ontvangt wel beltoon na een paar minuten van mij maar hoort niets aan de andere kant van de lijn!

Heb klacht ingedient bij de ombudsdienst van telecommunicatie.. Ik weet 1 ding: ik doe m'n jaar uit bij Dommel en dan naar Telenet. Mijn ouders zitten al jaar en dag bij hen. In het begin enkele (opstart)problemen met hen maar nadien tenminste een "profesionele" service.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik vind in dergelijke gevallen dat de klant recht heeft op compensatie.
Heb het vroeger meegemaakt dat ze hier in het dorp aan het werken waren aan de kabel. Ik zat geregeld zonder internet en telefoon van telenet. Dit heeft een veertien dagen geduurd en heb daar een half maand compensatie voor gekregen. Het enige dat ik moest doen was bellen. En de volgende maand of de maand erop werd de helft in mindering gebracht. En zo hoort het ook.
Afbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Spooik schreef:Ben bijna 1 jaar klant bij Dommel (netconnect) en heb nooit problemen ondervonden.

Enigste probleem: de kabel was fysiek en 2 stukken (beschadigd bij graafwerken) en toen hebbek weken kunnen wachten op de mannen van Belgacom.

1x de helpdesk nodig gehad en dat ging zonder enig probleem. :-D

Binnenkort verhuis ik en ik ben van plan Homeconnect te nemen, maar daarvoor hebbek terug de helpdesk nodig en heb er nu bijna 2 uur wachtmuziek opzitten maar ik krijg niemand aan de lijn :(


Allé, nog iemand die na de storm van negatieve berichten van een niet werkend product er zich gaat aan wagen om dan een week later ook te komen klagen dat het niet werkt ... bij komt er dan iets naar boven als "een gewaarschuwde ... is er twee waard" of ...
Jongens toch wat kunnen mensen toch blind zijn in hun keuze.
Kanter
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 maa 2007, 12:32

Zambo schreef:
Allé, nog iemand die na de storm van negatieve berichten van een niet werkend product er zich gaat aan wagen om dan een week later ook te komen klagen dat het niet werkt ... bij komt er dan iets naar boven als "een gewaarschuwde ... is er twee waard" of ...
Jongens toch wat kunnen mensen toch blind zijn in hun keuze.


Zambo, er is totaal geen reden om zo te reageren.

Er zijn er velen die op deze site terecht zijn gekomen pas toen er problemen voorkwamen tijdens het activeren van HomeConnect.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Zambo er zijn ook genoeg mensen waar het wel goed bij werkt.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ketter schreef:Zambo er zijn ook genoeg mensen waar het wel goed bij werkt.


telefonie werkt bij _niemand_ correct de afgelopen dagen!!
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

icekiller2k6,

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je iedereen persoonlijk opgebeld misschien? Voor je conclusies neemt in naam van iedere homeconnect klant mag je je verhaal toch even staven.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

gr4vity schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Heb je iedereen persoonlijk opgebeld misschien? Voor je conclusies neemt in naam van iedere homeconnect klant mag je je verhaal toch even staven.

Are you kidding me?

Ik heb zelf geen Homeconnect, maar als je die thread eens doorspit, dan zijn er toch héél wat personen met problemen. Zelfs de helpdesk geeft dit toe en vraagt om wat geduld tijdens het plaatsen van een nieuwe switch vrijdag (huh?).
ooh. shiny.
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

gr4vity schreef:icekiller2k6,

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je iedereen persoonlijk opgebeld misschien? Voor je conclusies neemt in naam van iedere homeconnect klant mag je je verhaal toch even staven.


Geen enkele enquete/rapport ondervraagt heel de bevolking vooraleer ze dan zeggen : "x% van de bevolking heeft dit of dat gedaan." :P

Als we hier dus even kijken naar al de homeconnecters, dan zie ik er geen zeggen dat de telefoon 24u op 24 werkt. --> DE TELEFONIE WERKT NIET :lol:
N1N1
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2004, 20:23

Ben ondertussen mijn contract opgezegd en overgestapt naar andere adsl provider.
Goedkoper, meer downloadlimiet, en snellere upload.
F*ck U Dommel !
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Is dat dan ongelimiteerd + 1 ?
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

THDBASED schreef:Is dat dan ongelimiteerd + 1 ?


:lol: , 'k vraag me da ook af :P
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Weet je, er bestaat ook nog zoiets als 'netconnect'. :roll:
To download or not to download, that's the question.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Fireblade schreef:Weet je, er bestaat ook nog zoiets als 'netconnect'. :roll:


mja als je dat "gelimiteerd" noemt dan ben je ook niet goed bezig...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

N1N1 schreef:Ben ondertussen mijn contract opgezegd en overgestapt naar andere adsl provider.
Goedkoper, meer downloadlimiet, en snellere upload.
F*ck U Dommel !



waar?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

decat schreef:waar?

Allicht een "Scarlet-provider" alla dxADSL ofzo.
ooh. shiny.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

cloink schreef:Allicht een "Scarlet-provider" alla dxADSL ofzo.

De 12 Mbit abo's van dxADSL gaan via Belgacom, dus zeer stabiel (en ik kan het weten want ik heb zo'n abo) ;)
N1N1
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2004, 20:23

decat schreef:waar?


DXAdsl FTW !
En gaat inderdaad via Belgacom.
Was op 1 week in orde gebracht ipv 2-3 weken zoals op hun site staat.
En die mensen zijn WEL bereikbaar (en niet na een uur wachten)... zelfs op zaterdag !
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb 3 dagen na mekaar gebeld naar Dommel om te vragen of ze mijn aangetekende brief dat ik 3 weken (!) geleden heb verstuurd heb, aangekregen hebben...
Pas een uurtje geleden kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon.
Ze laten de klant altijd een half uur aan het wachttoontje hangen, en dan verbreken ze de lijn... :roll:

Ze zitten blijkbaar verschrikkelijk ver achter op het verwerken van de aangetekende brieven (wil dit zeggen dat er zoveel opzeggingen zijn?), maar ze verzekerden me dat alles in orde zou komen...

Vanavond levert Telenet hun diensten op bij me thuis, en dan is het voorgoed "byby Dommel" :?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Waar maak je je toch zorgen over? Je hebt je brief aangetekend verstuurd en vermoedelijk het bewijsje van de post bijgehouden. Als ze je toch nog iets aanrekenen dan betaal je dat toch gewoon niet.

Ik heb hetzelfde voorgehad: opzeg aangetekend gestuurd en toch nog een nieuwe factuur gekregen de maand nadien. Uiteraard niet betaald en een mailtje gestuurd. Twee weken later was die factuur plots 'verdwenen' op de CRM.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Maglor schreef:Waar maak je je toch zorgen over?

Eigenlijk nergens over, ik wou gewoon even bevestiging... Maar dat 'gewoon even' kan blijkbaar niet, je moet eerst uren aan een stuk bellen voor je daar iemand aan de lijn hebt.

Bedankt voor de reactie, ik zal dan wss ook wel een factuur krijgen, maar ga die voorbij laten gaan uiteraard. De domicil is ook al mooi opgezegd.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Mijn opzeg gaat deze maand ook de deur uit.
Ik denk dat ze bij iedereen kansen en tijd genoeg hebben gehad.
Afbeelding
B__V
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jun 2005, 01:50
Locatie: Diepenbeek ( zonhoven )

het zijn gewoon een bende oplichters meer kan ik er niet van zeggen ! ! !

Ik ben er weg ! ben nu al juist geteld 3maand en 1 week op antwoord aant wachten en elke maand stuur ik de vraag opnieuw via update tiket

bellen is ook geen optie dan ben ik al verplicht om een dag verlof te nemen en mijn gsm kaart voor 50 € te laden.

ik ga userbase volgen ;)

edp here I come :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb Dommel steeds de voorkeur van de twijfel gegeven en ging ervan uit dat niet elk probleem wat ik hier las zo erg was, maar sinds gisteren is mijn mening serieus bijgesteld. Zelf heb ik mijn "natuurlijke" :roll: biotoop op een ander, meer algemeen, forum dat op de servers van Dommel staat en nu ligt dat al bijna een week uit.
Is het dan zo'n extreem moeilijke zaak om even dit in orde te brengen?
Het mag duidelijk zijn dat ik in mijn zoektocht na een andere provider hen van mijn lijst geschrapt heb.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

B__V schreef:het zijn gewoon een bende oplichters meer kan ik er niet van zeggen ! ! !

Ik ben er weg ! ben nu al juist geteld 3maand en 1 week op antwoord aant wachten en elke maand stuur ik de vraag opnieuw via update tiket

bellen is ook geen optie dan ben ik al verplicht om een dag verlof te nemen en mijn gsm kaart voor 50 € te laden.

ik ga userbase volgen ;)

edp here I come :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Is da echt waar ? ? ? :roll: :wink:
Iedereen werd 6 maand geleden gewaarschuwd door de IT-clown " Margaaas "maar die hebben ze wel ,
(geliquideerd mag ik niet zeggen)een beetje monddood laten maken.
De genegeerde voorspellingen zijn wel uitgekomen :angel:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

ceurrrix schreef:
B__V schreef:het zijn gewoon een bende oplichters meer kan ik er niet van zeggen ! ! !

Ik ben er weg ! ben nu al juist geteld 3maand en 1 week op antwoord aant wachten en elke maand stuur ik de vraag opnieuw via update tiket

bellen is ook geen optie dan ben ik al verplicht om een dag verlof te nemen en mijn gsm kaart voor 50 € te laden.

ik ga userbase volgen ;)

edp here I come :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Is da echt waar ? ? ? :roll: :wink:
Iedereen werd 6 maand geleden gewaarschuwd door de IT-clown " Margaaas "maar die hebben ze wel ,
(geliquideerd mag ik niet zeggen)een beetje monddood laten maken.
De genegeerde voorspellingen zijn wel uitgekomen :angel:
Margaas en ceurrix hebben beide de neiging an hun - misschien wel correcte - boodschap op een enorm irritante en ongeloofwaardige wijze over te brengen. Misschien moeten ze eens in eigen boezem kijken waarom ze "monddood" gemaakt werden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Goztow schreef:Margaas en ceurrix hebben beide de neiging an hun - misschien wel correcte - boodschap op een enorm irritante en ongeloofwaardige wijze over te brengen. Misschien moeten ze eens in eigen boezem kijken waarom ze "monddood" gemaakt werden.


Ik denk dat het eerder een aanval was van de dommelfans die massaal aanwezig waren naar ceurrix en margaas toe. En wat moet je dan doen als moderator of crew. Het topic dat Margaas startte met "teveel betaald wordt omschakelingskost" was de druppel, niet? En Margaas had gelijk.
Ik heb ook aan de lijve ondervonden hoe dommel met zijn klanten om gaat. En dat is langs geen kanten goed te spreken. Ook al zijn er die de moeite nog doen om de problemen van dommel te minimaliseren of de schuld in de schoenen van de klant te steken.
Het komt er hier op neer, dommel verkoopt (verhuurt) een product tegen een zachte prijs maar je bent niet zeker dat het gaat werken en je krijgt nauwelijks ondersteuning of hulp. In principe ben je dan aan het betalen voor gebakken lucht. Tenzij je geluk hebt dat het product bij u wel werkt.
Dommel heeft bij veel mensen de reddende engel geweest omdat zij als eerste kwamen met een ruime datalimiet. Dit heeft veel mensen verblind en zij zien dan de slechte kanten niet meer. Zoals ze zeggen verliefdheid maakt blind.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ceurrrix schreef:Iedereen werd 6 maand geleden gewaarschuwd door de IT-clown " Margaaas "maar die hebben ze wel ,
(geliquideerd mag ik niet zeggen)een beetje monddood laten maken.


Margaaas werd absoluut niet geliquideerd naar aanleiding van één topic. Margaaas is ge-banned vanwege het meermaals overtreden van de regels.

Het is trouwens absoluut niet zo da er 1 persoon beslist over een ban. Dit word in team besproken onder moderatoren en crew.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Ik trek het me niet te hard meer aan,hij stond wel achter ceurrrix ,maar uitspraken als op,:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 311#236311

werden hem ook niet in dank afgenomen.

Swat,das passee en als er uitspraak is in de zaken tegen TN en Dommel,

kan men het hier wel via een ander vernemen. :wink:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”