Wat stommel...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
testerx
Starter Plus
Starter Plus

Ik wacht al 3 weken op m'n telefoonnr en aan de telefoon zeiden ze dat ze uit gewoonte geen compensatie hiervoor geven, enkel internet verschuiven ze (wel €80 extra gsm kosten hierdoor thnx Dommel).

Het kan gewoon niet anders dat de eerste factuur bij de meeste mensen verkeerd is, ze nemen de aanvraagdatum <> tijd ertussen kabelleggen + installeren + effectief online komen. Anders verliest iedereen +-2 weken...

Ik betaal gewoon m'n factuur niet (al 2e rappel) voordat ze dit corrigeren online. Anders moeten ze maar een nieuwe klant dumpen, uit hun eigen onkunnen van facturatie, te weinig personeel als onbereikbaarheid.

M'n vraag is :
Daar ik nog steeds geen telefoonnr heb kan ik niet inloggen op dat homeconnect systeem. Kan ik m'n webspace dan niet activeren enzo ?
Dat zou nog een beetje stommel zijn, je telefoonnr heeft niets met je webspace te maken... :-D
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Aan al die sukkelaars met Dommelproblemen. Misschien moeten jullie eens zelfhulpgroep oprichten. Wat een miserie steeds! :|
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

voor die factuur: ik heb daar ook nog eens voor gezaagd, en ze gingen mijn renew datum aanpassen. Ben benieuwd of het effectief ook zo zal zijn op volgende proforma
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

testerx je kan toch beter je factuur betalen of je bent de pineut :wink:
staartmees
Plus Member
Plus Member

testerx: zoals reeds in eerdereposts overduidelijk vermeld werd:
(1) een factuur niet betalen is het domste wat je kunt doen; als wanbetaler heb je geen poot om op te staan
(2) als je dit meld aan Dommel wordt je facturatie aangepast.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

testerx schreef:Ik wacht al 3 weken op m'n telefoonnr en aan de telefoon zeiden ze dat ze uit gewoonte geen compensatie hiervoor geven, enkel internet verschuiven ze (wel €80 extra gsm kosten hierdoor thnx Dommel).

Het kan gewoon niet anders dat de eerste factuur bij de meeste mensen verkeerd is, ze nemen de aanvraagdatum <> tijd ertussen kabelleggen + installeren + effectief online komen. Anders verliest iedereen +-2 weken...

Ik betaal gewoon m'n factuur niet (al 2e rappel) voordat ze dit corrigeren online. Anders moeten ze maar een nieuwe klant dumpen, uit hun eigen onkunnen van facturatie, te weinig personeel als onbereikbaarheid.

M'n vraag is :
Daar ik nog steeds geen telefoonnr heb kan ik niet inloggen op dat homeconnect systeem. Kan ik m'n webspace dan niet activeren enzo ?
Dat zou nog een beetje stommel zijn, je telefoonnr heeft niets met je webspace te maken... :-D
Ondertussen heb je toch het antwoord op,:
testerx schreef:Nice, bedankt voor jullie gepersonaliseerde antwoorden (heb reeds met de zoekfunctie hier en daar wat gevonden maar niet in detail).

Had m'n telefoon + internet bij telenet opgezegd, nice dat een adsl2+ modem in het homeconnect pakket zit. Ga er binnenkort achter in Mediamarkt, wel pas vanaf 15/9 schakel ik over op dommel.

Wanneer zou ik dit pakket dan best start om geen "administratieve vertraging" te hebben?

Thanks!
ondervonden en de conclusies kunnen trekken.
Wat dan toch al een +punt is . :wink: :lol:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
testerx
Starter Plus
Starter Plus

t'is betaald, maar die [email protected] antwoord nooit per mail, de technical service wel na een week of 2.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”