Wat te doen als je de activatiecode moet invullen als je de software opnieuw hebt geinstalleerd en de modem nog moet configureren vanuit dommel zeg maar.
Dan heb je 3 opties
1: Ik heb de registratie-procedure nog niet succesvol doorlopen.
Bij deze stap heb ik de registratie al gedaan. dus deze is het denk ik niet.
2: Ik ben reeds via deze software geregistreerd maar hem mijn software opnieuw geinstalleerd.
Deze stap gaat denk ik niet mijn modem nog configureren vanuit dommel.
3: ik ben reeds telefonisch geregistreerd en wens mijn modem in gebruik te nemen.
Deze stap is het denk ik maar klinkt raar omdat daar telefonisch bij staat.
Welke is het ?
Mvg, Ian Desmet
Nieuw met dommel
-
- Member
niemand?IanDesmet schreef:Wat te doen als je de activatiecode moet invullen als je de software opnieuw hebt geinstalleerd en de modem nog moet configureren vanuit dommel zeg maar.
Dan heb je 3 opties
1: Ik heb de registratie-procedure nog niet succesvol doorlopen.
Bij deze stap heb ik de registratie al gedaan. dus deze is het denk ik niet.
2: Ik ben reeds via deze software geregistreerd maar hem mijn software opnieuw geinstalleerd.
Deze stap gaat denk ik niet mijn modem nog configureren vanuit dommel.
3: ik ben reeds telefonisch geregistreerd en wens mijn modem in gebruik te nemen.
Deze stap is het denk ik maar klinkt raar omdat daar telefonisch bij staat.
Welke is het ?
Mvg, Ian Desmet
-
- Starter Plus
Ik veronderstel dat je je contract al doorgestuurd hebt en een activatiebrief van Dommel hebt ontvangen?
Indien je de registratie reeds doorlopen hebt moet je inderdaad optie 3 kiezen. Je kon je registratie ook telefonisch doen, vandaar de melding over de telefonische registratie.
Na de registratie moet je eigenlijk wachten tot wanneer je van Dommel een activatiebrief krijgt met een datum wanneer jou installatie in gebruik kan worden genomen. In die brief zal je een andere activatiecode vinden om de installatie verder uit te voeren. Dit is dus niet de activatiecode die je bij je modem kan vinden hé.
Indien je de registratie reeds doorlopen hebt moet je inderdaad optie 3 kiezen. Je kon je registratie ook telefonisch doen, vandaar de melding over de telefonische registratie.
Na de registratie moet je eigenlijk wachten tot wanneer je van Dommel een activatiebrief krijgt met een datum wanneer jou installatie in gebruik kan worden genomen. In die brief zal je een andere activatiecode vinden om de installatie verder uit te voeren. Dit is dus niet de activatiecode die je bij je modem kan vinden hé.
-
- Member
Oke bedankt ! Mag slotje opbelgianguy schreef:Ik veronderstel dat je je contract al doorgestuurd hebt en een activatiebrief van Dommel hebt ontvangen?