sony telenet digitaal unlock

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Hallo,

Ik heb een sony bravia kdl met digitale en hd tuner ingebouwd. Nu heb ik al via een code (had ik gekregen van de man in het sony center maar 'k weet niet meer welke code het was) enkele kanalen kunnen ontgrendelen. Nu vroeg ik me af of de rest ook te ontgrendelen was. Moet je dan echt zo'n afschuwelijke digibox hebben terwijl de tuners al ingebouwd zitten.

thx
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Hmm ... interessant. MIjn sony heeft ook een digitale TV tuner, maar ik moet daar precies nog een smartcard of iets dergelijks in steken.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

nee is niet nodig gewoon op digitaal gaan staan en bij je instellingen moet je een code ingeven. Ik weet echt niet meer wat het was maar 't was eenvoudig, iets van 0001 en dan heb je een 10 tal digitale zenders. Maar dat wil zeggen (denk ik toch) dat je geen digibrol nodig hebt om digitaal te kijken. Maar dan zou er een code moeten zijn om die te unlocken.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Volgens mij worden met deze code de zenders die te bekijken zijn via de telenet 'cabletuner' vrijgegeven. Dit zijn de zenders die uit het analoge aanbod zijn gevallen.
De andere zenders zijn versleuteld en hiervoor heb je de digibox nodig. Technisch gezien zou dit niet nodig zijn, maar dit is de telenet politiek :roll:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

droopy schreef:nee is niet nodig gewoon op digitaal gaan staan en bij je instellingen moet je een code ingeven. Ik weet echt niet meer wat het was maar 't was eenvoudig, iets van 0001 en dan heb je een 10 tal digitale zenders. Maar dat wil zeggen (denk ik toch) dat je geen digibrol nodig hebt om digitaal te kijken. Maar dan zou er een code moeten zijn om die te unlocken.


Hmm, als je me de code kan bezorgen :p ik probeer straks eens met 0001 :)
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

ik weet hem niet meer hij is ingegeven en werkt. Zou inderdaad wel kunnen dat je dan die enkele extra's krijgt die anders niet kunnen. Cartoon network zit er tussen en nog een 10 tal andere. Niet spectaculair maar moet dus mogelijk zijn om ook de rest te unlocken. Als ik me niet vergis was het iets van 0001.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

lijkt me het proberen waard :-D
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

droopy schreef:Nu heb ik al via een code (had ik gekregen van de man in het sony center maar 'k weet niet meer welke code het was) enkele kanalen kunnen ontgrendelen.


Dat lijkt me zeer bizar... 99% van de nieuwe TV's heeft een DVB-T tuner, en op kabel gebruikt men DVB-C (waarvan het overgrote deel dus gecodeerd is een Telenet).

Zelfs indien je TV een DVB-C tuner heeft zie ik niet in waarom je een code zou nodig hebben... want je kan toch enkel maar kijken naar de 7 zenders die niet gecodeerd zijn.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

JanY schreef:Volgens mij worden met deze code de zenders die te bekijken zijn via de telenet 'cabletuner' vrijgegeven. Dit zijn de zenders die uit het analoge aanbod zijn gevallen.
De andere zenders zijn versleuteld en hiervoor heb je de digibox nodig. Technisch gezien zou dit niet nodig zijn, maar dit is de telenet politiek :roll:


Ik zou al tevreden zijn moesten ze toelaten de smartcard in andere (lees: betere) hardware te gebruiken... maar neeeeeeeeeeen...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als ik het goed begrijp gaat het hier over de regiocode van Telenet digitaal. Deze verschilt van gemeente tot gemeente.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
superchan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 sep 2008, 22:45

ik heb ook een vraagje
ik heb een Samsung LE40M86 LCD TV en daar zit er ook een digibox ingebouwd en hebben jullie hier een manier om die anolog kanalen om te zetten na digitaal kanalen
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

superchan schreef:ik heb een Samsung LE40M86 LCD TV en daar zit er ook een digibox ingebouwd en hebben jullie hier een manier om die anolog kanalen om te zetten na digitaal kanalen

Een digibox ingebouwd? Oeioei, ik hoop dat je TV het dan blijft houden want zoals je weet stelt de TN Digibox niet zoveel voor :) Nu, ff serieus. analoge kanalen omzetten naar digitale? Wat bedoel je hier precies mee?
superchan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 sep 2008, 22:45

andy-dsl schreef:
superchan schreef:ik heb een Samsung LE40M86 LCD TV en daar zit er ook een digibox ingebouwd en hebben jullie hier een manier om die anolog kanalen om te zetten na digitaal kanalen

Een digibox ingebouwd? Oeioei, ik hoop dat je TV het dan blijft houden want zoals je weet stelt de TN Digibox niet zoveel voor :) Nu, ff serieus. analoge kanalen omzetten naar digitale? Wat bedoel je hier precies mee?


alle ge weet wel wat ik bedoel dat gedoe van digitaal tv zonder dat shit van Belgacom en Telenet.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dat *kan* gewoonweg niet. Je hebt daarvoor een decoder met smartcard nodig. Hoogstens zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Sasuke schreef:...zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.
Blijkbaar wel eh, als ik naar de startpost kijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:Hoogstens zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.


Als het een DVB-C variant is kan je de ongecodeerde kanalen zien bij TN (stuk of zeven), en bij INDI de basiskanalen.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

meon schreef:
Sasuke schreef:...zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.
Blijkbaar wel eh, als ik naar de startpost kijk.

buiten die paar unencrypted zenders ga je niet ver geraken. Die kan je trouwens ook bekijken op je DB of DC als je smartcard nog niet geactiveerd is. Dealers hebben trouwens ook smartcards die je wel in dergelijke TV's kan gebruiken. Of mocht ik dit niet zeggen ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

andy-dsl schreef:Dealers hebben trouwens ook smartcards die je wel in dergelijke TV's kan gebruiken. Of mocht ik dit niet zeggen ;)


Alle zenders dan ?
superchan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 sep 2008, 22:45

r2504 schreef:
andy-dsl schreef:Dealers hebben trouwens ook smartcards die je wel in dergelijke TV's kan gebruiken. Of mocht ik dit niet zeggen ;)


Alle zenders dan ?


als ge bedoel smartcard voor sataliet decoders dat ken ik maar voor digitaal tv heb nog nooit gezien.

ik wil dat ook testen voor die paar analoog kanalen maar ik weet niet hoe ik da kan laten werker op een samesung ??
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

meon schreef:
Sasuke schreef:...zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.
Blijkbaar wel eh, als ik naar de startpost kijk.


Lees die dan nog een keertje na. Slechts enkele zenders staat er. :wink:

Helaas heeft Sasuke gelijk, buiten een DVB-S signaal ontgrendelen met een TVV-kaart is een ingebouwde tuner waardeloos.
In feite zou je geen TV moeten kopen maar een monitor als je toch digitaal wil kijken. Zowel Telenet als Belgacom schijnen zich niet aan de DVB-standaard te houden en dit om hun eigen settopboxen aan de man/vrouw te brengen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Vladimirke schreef:Zowel Telenet als Belgacom schijnen zich niet aan de DVB-standaard te houden en dit om hun eigen settopboxen aan de man/vrouw te brengen.


Het is dan ook big money voor hen... ze kopen de decoders aan voor een appel en een ei, en de klant mag levenslang huur betalen. Het zou me niet verwonderen dat mede dankzij de "activatiekost" Telenet reeds pure winst maakt op minder dan één jaar.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik heb het hier ook in een andere reactie al geschreven (topic ontgaat mij). Telenet zendt inderdaad niet uit volgens de DVB-C standaard, dit in tegenstelling tot bv. Duitsland. Voordeel is dat je om het even welke decoder kan aanschaffen als er daadwerkelijk met de DVB-C norm wordt uitgezonden. In Duitsland kan je tientallen verschillende decoders kopen en aan je kabelaansluiting hangen. Je bent niet verplicht om er eentje van je provider te huren of te kopen. Hoe je het ook draait of keert: op sommige vlakken zit België écht nog in de Middeleeuwen en bevinden we ons op een eiland in het midden van dat grote Europa. Ik begrijp totaal niet waarom er niet opgetreden wordt tegen deze monopolie praktijken die de abonnee verplichten om een (veel te) dure decoder te kopen of te huren.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

mensen mensen , je moet niet k@kken over het feit, je hebt trouwens zelf voor die politiekers gestemd.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

r2504 schreef:
andy-dsl schreef:Dealers hebben trouwens ook smartcards die je wel in dergelijke TV's kan gebruiken. Of mocht ik dit niet zeggen ;)


Alle zenders dan ?

Dat heeft hij mij jammer genoeg niet gezegd. Ik ga ook geen veronderstelling maken. Ik vraag het hem wel eens tussen pot en pint. Den mens weet wel goed wat hij zegt, is zeer betrouwbare dealer en levert goede service dus ik veronderstel dat dit ook correcte info zal zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Jack Daniels schreef:Telenet zendt inderdaad niet uit volgens de DVB-C standaard


Telenet gebruikt wel degelijke de DVB-C standaard... het is enkel de encryptie er bovenop die extra eisen stelt (oa. koppeling met de decoder hardware).

Jack Daniels schreef:Ik begrijp totaal niet waarom er niet opgetreden wordt tegen deze monopolie praktijken die de abonnee verplichten om een (veel te) dure decoder te kopen of te huren.


Omdat politiekers zonder enige kennis van zake zich laten wijsmaken dat er voor Digitale TV een uitzondering nodig is op de wet van koppelverkoop.

brooklyn schreef:mensen mensen , je moet niet k@kken over het feit, je hebt trouwens zelf voor die politiekers gestemd.


Jij misschien wel, ik alvast niet :lol:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

r2504 schreef:
Jack Daniels schreef:Telenet zendt inderdaad niet uit volgens de DVB-C standaard


Telenet gebruikt wel degelijke de DVB-C standaard... het is enkel de encryptie er bovenop die extra eisen stelt (oa. koppeling met de decoder hardware).


Inderdaad, Telenet gebruikt wel degelijk de DVB-C standaard maar er komt nog de Nagravision II codering bovenop zodat je toch hun decoder moet kopen/huren.
Cyrano81
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2008, 23:21

Telenet heeft een aantal analoge televisiekanalen van de kabel gehaald bij de introductie van de digitale televisie. Om die kanalen toch te kunnen blijven bekijken kan je een cable tuner van Telenet gebruiken. Deze cable tuner heeft geen smartcard nodig en kan toch de kanalen bekijken. Hoe komt het dan dat een Sony Bravia met ingebouwde DVB-C decoder niet zomaar die kanalen kan visualiseren? Telenet zendt nochtans uit volgens die standaard en die kanalen zijn ongeëncrypteerd!

Toch is het mogelijk die kanalen te bekijken op uw Sony Bravia (of andere) TV met DVB-C decoder: hier is de instructie:
- Ga naar Instellingen > Digitale instellingen > Digitale handm. Afstemming en kies “Snel scan” (niet full scan!).
o Frequentie: 322 000
o Netwerk ID 1
o Symbol rate 6875

U kan kiezen om enkel de gratis services te scannen, maar u kan ze beter allemaal indexeren. Hoewel u de geëncrypteerde kanalen natuurlijk niet kan bekijken, is het toch interessant om die mee te laten scannen. Die kanalen komen dan ook in de EPG-lijst. U leest het goed, u kan van alle digitale kanalen de digitale programmagids bekijken. Telenet zendt programma informatie uit volgens de standaard, en de Sony Televisie kan die in een mooi overzicht geven. Als u wat tijd stopt in het rangschikken van de televisiezenders kan je een mooi programmaoverzicht krijgen.

Volgende zenders zijn op dit moment digitaal te ontvangen zonder Telenet-box: TVE, Arte, BBC World, CNN, Cartoon / TCM, CNBC. Op dit moment om France 3 om één of ander reden niet digitaal te ontvangen.

Andere dan deze kanalen kunt u op dit moment niet bekijken met uw Sony televisie, aangezien Telenet om commerciële redenen weigert om die ongeëncrypteerd op de kabel te brengen: op die manier kunnen verplichten ze hun klanten een digibox/digicorder aan te schaffen zodat ze de garantie hebben dat ook de interactieve diensten gebruikt kunnen worden, wat hen extra inkomsten oplevert.
De klantendienst schrikt er niet voor terug domweg te liegen over dit thema “U kunt enkel en alleen digitaal kijken wanneer u over een van onze drie toestellen beschikt”

Ook Sony is schaars met informatie over dit thema: op de website staat België niet vermeld:
http://support.sony-europe.com/TV/DVBC/ ... &cam=smart

Ook is de firmware van Sony is niet zo schitterend: de “full scan” slaagt er niet in de Telenet kanalen te detecteren. Ik vermoed dat de scan bij kanaal 5 start ipv 2.

Om de digitale kanalen waarvan sprake te kunnen ontvangen is het niet nodig om een smartcard in uw TV te stoppen. Zowieso heeft het niet veel zin om de smartcard van Telenet in uw TV te plaatsen aangezien de kaart gekoppeld is aan het toestel en Telenet weigert hun smartcards te koppelen aan Sony TV's.

Het is nodig dat uw Sony Bravia televisie beschikt over een digitale kabeltuner (een DVB-C tuner).Onder andere volgende modellen van Sony zijn uitgerust met een DVB-C tuner

KDL-40V3000 KDL-32D3000 KDL-26T3000 KDL-32S3000 KDL-32S3020 KDL-26V4500
KDL-32D3000 KDL-32T3000 KDL-26E4020 KDL-26E4000 KDL-32V4500 KDL-26E4030
KDL-26E4050 KDL-40D3500 KDL-32W4000 KDL-37V4500 KDL-40S3000 KDL-40V3000
KDL-32E4000 KDL-32E4020 KDL-40D3550 KDL-32E4030 KDL-32E4050 KDL-40S4000
KDL-40W4000 KDL-40V4000 KDL-40D3000 KDL-40E4000 KDL-40E4020 KDL-46D3500
KDL-40E4030 KDL-40E4050 KDL-40W3000 KDL-46V3000 KDL-46V4000 KDL-46W4000
KDL-46D3550 KDL-46D3000 KDL-52V4000 KDL-40X3000 KDL-46W3000 KDL-52W4000
KDL-40X3500 KDL-52W3000 KDL-46X3000 KDL-46X3500 KDL-52X3500 KDL-70X3500

Zie ook http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=9653
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Sasuke schreef:Dat *kan* gewoonweg niet. Je hebt daarvoor een decoder met smartcard nodig. Hoogstens zit er in jouw TV een digitale tuner, maar dat is in België dus totaal waardeloos eigenlijk.

Grtz,
Sasuke


Tenzij het gaat om gecodeerde kanalen kan het wel, waarom zou het niet kunnen het is gewoon digitaal omgezet dat is alles, digitaal is enkel transport, eigenlijk bestaat dit al een tijd ik heb ooit in een "oud" kabelnet gewerkt en het trunk traject (dus geen sprake van glas) werkte op een dergelijke manier.
fdreesen
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 apr 2006, 20:22

Hi,

DVB-C wordt wel degelijk standaard gebruikt bij telenet ; maar het encryptiesysteem nagra 3 variant is op zijn beurt ook geen probleem ; want deze is met de juiste module in de TV wel degelijk te decoderen !!!!!

Maar : elke digibox heeft een boxkeynummer die moet overeenstemmen met de juiste nr. (dezelfde) als de kaart die op zijn beurt in de digibox zit.
Dan alleen kunnen de zenders zichtbaar gemaakt worden.

Nu ; als er een paar slimme koppen die boxkey uit kunnen lezen en zo met een casprogrammer in uw pcmcia slot (decoder) kunnen zetten ; pas dan zal er een oplossing zijn om de zenders zichtbaar te maken op uwe tv.
Het is ver gekomen dat mensen die willen betalen voor hun zenders nog niet eens de kans krijgen om voor vrije hardwarekeuze te gaan.

Alleen een klacht van zoveel mogelijk mensen kan hier verandering in brengen ; al geloof ik er niet in dat Jan-met-de-pet weet waarover het gaat. Reclame op TV (zowel blauw als geel) is het ideale om de "kuddegeest" in deze mensen wakker te maken.
Nederlanders zijn een stuk voor (mondiger) op ons ; helaas.

Groet
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Cyrano81 schreef:U kan kiezen om enkel de gratis services te scannen, maar u kan ze beter allemaal indexeren. Hoewel u de geëncrypteerde kanalen natuurlijk niet kan bekijken, is het toch interessant om die mee te laten scannen.

Volgende zenders zijn op dit moment digitaal te ontvangen zonder Telenet-box: TVE, Arte, BBC World, CNN, Cartoon / TCM, CNBC. Op dit moment om France 3 om één of ander reden niet digitaal te ontvangen.


Staan 13th Street, Scifi, BBC3, BBC4, ... momenteel ook niet open vanwege de Halloween promotie ?
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

open in de zin van dat je geen abonnement moet hebben zoals vtm, één, 2be, vt4...maar niet zoals france2/france3,tve en de andere cable tuner zenders.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

byter schreef:open in de zin van dat je geen abonnement moet hebben zoals vtm, één, 2be, vt4...maar niet zoals france2/france3,tve en de andere cable tuner zenders.


Oh... er zit dus nog steeds een codering op ? Ze staan trouwens niet open zoals VTM ed, want je kan namelijk geen CH+/- gebruiken om naar de kanalen te gaan, noch kan je ervan iets programmeren via de EPG.
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

brooklyn schreef:mensen mensen , je moet niet k@kken over het feit, je hebt trouwens zelf voor die politiekers gestemd.


Jah, kan jij dan anders?? Hoe je het draait of keert stemmen MOET je en anders stem je ongeldig en ga je naar de meerderheid. Dus ook jij hebt geen keuze daarin.
En of je nu de ene of de andere neemt het zijn allemaal zakkenvullers die vechten voor hun postje om hun potteke met geld te kunnen vullen tegen dat ze eruitvliegen omdat er op hun niet meer gestemd word.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”