Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !
Nouja, ik heb 3 maanden vooruit betaald & surf nu 2 maanden op de wifi van de buren ... ge hangt vast aan dommel want terugbetalen doen ze niet ... veel tickets aanmaken voor iemand van de "mensen" die "dat doet" en die momenteel niet aanwezig is.
Ik heb die helpdesk in 2 jaar niet nodig gehad. Nu zit ik met een simpel probleem, maar ze doen echt geen moeite om een oplossing te zoeken of een deftige reden te geven waarom het zolang duurt.
Op die helpdesk van dommel krijgen ze stillaan een dik vel, duurde wel efkes voor hem den telefoon dicht smeet. Niet dat het iets helpt maar soit.
Wat moet ik anders doen? Veel alternatief is er niet ... dus helpdesk van dommel maandag 9u eerste scheldpartij van de week
Ik heb die helpdesk in 2 jaar niet nodig gehad. Nu zit ik met een simpel probleem, maar ze doen echt geen moeite om een oplossing te zoeken of een deftige reden te geven waarom het zolang duurt.
Op die helpdesk van dommel krijgen ze stillaan een dik vel, duurde wel efkes voor hem den telefoon dicht smeet. Niet dat het iets helpt maar soit.
Wat moet ik anders doen? Veel alternatief is er niet ... dus helpdesk van dommel maandag 9u eerste scheldpartij van de week
Kan dit alleen maar beamen. Het enige dat ze kennen is betalen, fout erkennen en terugbetalen kennen ze niet. Je hebt als klant bij hen geen enkel recht. Oplichters zijn het. Ombudsdienst en Min.Econ.Zaken, ... here i come !zinno80 schreef:Nouja, ik heb 3 maanden vooruit betaald & surf nu 2 maanden op de wifi van de buren ... ge hangt vast aan dommel want terugbetalen doen ze niet ... veel tickets aanmaken voor iemand van de "mensen" die "dat doet" en die momenteel niet aanwezig is.
Ik heb die helpdesk in 2 jaar niet nodig gehad. Nu zit ik met een simpel probleem, maar ze doen echt geen moeite om een oplossing te zoeken of een deftige reden te geven waarom het zolang duurt.
^^ Weer 2 die " Het Licht " in de duisternis gezien hebben ^^
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 24 jan 2008, 09:16
- Locatie: Leuven Belgium Europe
- Contacteer:
Deze poll is niet echt objectief...
Zolang je een gewone (eind) gebruiker aansluting neemt en geen supoort nodig hebt is Dommel OK, zelfs zeer goed qua aanbod en prijs.
-qua administratie zit het niet goed. Verschillende zaken zijn genegeerd bij mijn bestelling. Ik moet telkens zelf het contact initieren of er gebeurt niets.
-Communicatie kan beter dan via CRM, zeker tijdiger en bij voorkeur wat meer teefonischer.
-De (betaalde) 24/24 support die is gestopt is een grote showstopper voor mij. Had ik dat geweten had ik waarschijnlijk niet overgestapt. Bedrijven horen een 24 uur support te krijgen, ik had er geen probleem mee dat het een betalend 0900 nummer was, alhoewel ik bij mijn andere ISP gratis 24u support krijg (uiteraard voor ernstige zaken)
-Support is onbestaand en onbekwaam. Mijn subnet problematiek sleept nu al aan sinds januari 2008 en is nog steeds niet opgelost.
-Qua aansluting mag ik niet klagen. 2x is mijn lijn uitgevallen zonder dat ik een automatisch refresh van IP kreeg. Een manuele refresh heeft geholpen, maar toch is dit raar. Sluit niet uit dat het probleem aan mijn apparatuur ligt.
-Qua ADSL snelheid ben ik wat teleurgesteld. Ik zit op iets meer dan 400m koperafstand van de vismarkt en haal maar een 17,Mb/2,1Mb. Volgens de ADSL2+ norm is dat laag, zeer laag. Maar dat is dan nog veel meer als ik bij mijn andere provider heb, dus eignelijk mag ik niet klagen.
Zolang je een gewone (eind) gebruiker aansluting neemt en geen supoort nodig hebt is Dommel OK, zelfs zeer goed qua aanbod en prijs.
-qua administratie zit het niet goed. Verschillende zaken zijn genegeerd bij mijn bestelling. Ik moet telkens zelf het contact initieren of er gebeurt niets.
-Communicatie kan beter dan via CRM, zeker tijdiger en bij voorkeur wat meer teefonischer.
-De (betaalde) 24/24 support die is gestopt is een grote showstopper voor mij. Had ik dat geweten had ik waarschijnlijk niet overgestapt. Bedrijven horen een 24 uur support te krijgen, ik had er geen probleem mee dat het een betalend 0900 nummer was, alhoewel ik bij mijn andere ISP gratis 24u support krijg (uiteraard voor ernstige zaken)
-Support is onbestaand en onbekwaam. Mijn subnet problematiek sleept nu al aan sinds januari 2008 en is nog steeds niet opgelost.
-Qua aansluting mag ik niet klagen. 2x is mijn lijn uitgevallen zonder dat ik een automatisch refresh van IP kreeg. Een manuele refresh heeft geholpen, maar toch is dit raar. Sluit niet uit dat het probleem aan mijn apparatuur ligt.
-Qua ADSL snelheid ben ik wat teleurgesteld. Ik zit op iets meer dan 400m koperafstand van de vismarkt en haal maar een 17,Mb/2,1Mb. Volgens de ADSL2+ norm is dat laag, zeer laag. Maar dat is dan nog veel meer als ik bij mijn andere provider heb, dus eignelijk mag ik niet klagen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
dat zou net hetzelfde zijn bij telenet of belgacom hé..Zambo schreef:Vraag me af of je ook zo positief zal zijn als je verbinding reeds maanden niet meer of heel gebrekkig zou werkengerree schreef:dommel for life!
ik ken iemand die in de middle of nowhere woont en die had ook slechts 150kb ofzo.. en die zat bij.. telenet..
moment dat het regende geen internet meer..
heeft 8maanden geduurd ofzo eer ze het kwamen oplossen en heeft hem honderden euro's gekost..
Al heb ik net een support klaag post gemaakt in het dommel forum. Ik ben ervan overtuigd dat, wanneer dommel begint te werken, alles goed blijft werken... over het algemeen dan.
Maar ik kan niet onder stoelen of banken steken dat ze bij dommel een gigantisch probleem hebben qua bemanning (het mogen natuurlijk ook vrouwen zijn).
Dit zorgt ervoor dat je uren (de laatste 3 weken al meer dan 10 uur) in de wacht staat, dat je gewoon van de queue kan geflikkert worden en opnieuw moet bellen. Als je dan iemand aan de lijn krijgt is men wel vriendelijk. Ik kan die mensen ook niets kwalijk nemen, die krijgen waarschijnlijk al genoeg shit van andere klanten. Ze proberen je wel te helpen, maar echt veel kunnen ze blijkbaar niet doen. Je "incident" word dan doorgegeven aan de admin/ceo en je word dan teruggebeld... zo zegge men. Nu al minstens een week later nog niets gehoord. Het is dan wel weer typisch dat een klant meteen verder geholpen wil worden en op zijn wenken bediend wil zijn. Maar dat is nu net mijn recht omdat ik ervoor betaal en toch niet kan genieten van de diensten waarvoor ik betaald heb.
Ik wens dommel echt het allerbeste en ik wil nog steeds klant zijn, maar als ik wist wat ik nu weet had ik waarschijnlijk (nog) niet omgeschakeld naar dommel.
Als afsluiter nog dit: Drie weken geen internet en telefoon hebben effectief nefaste gevolgen voor de volksgezondheid!
edit: spelling, grammatica en zinsbouw
Maar ik kan niet onder stoelen of banken steken dat ze bij dommel een gigantisch probleem hebben qua bemanning (het mogen natuurlijk ook vrouwen zijn).
Dit zorgt ervoor dat je uren (de laatste 3 weken al meer dan 10 uur) in de wacht staat, dat je gewoon van de queue kan geflikkert worden en opnieuw moet bellen. Als je dan iemand aan de lijn krijgt is men wel vriendelijk. Ik kan die mensen ook niets kwalijk nemen, die krijgen waarschijnlijk al genoeg shit van andere klanten. Ze proberen je wel te helpen, maar echt veel kunnen ze blijkbaar niet doen. Je "incident" word dan doorgegeven aan de admin/ceo en je word dan teruggebeld... zo zegge men. Nu al minstens een week later nog niets gehoord. Het is dan wel weer typisch dat een klant meteen verder geholpen wil worden en op zijn wenken bediend wil zijn. Maar dat is nu net mijn recht omdat ik ervoor betaal en toch niet kan genieten van de diensten waarvoor ik betaald heb.
Ik wens dommel echt het allerbeste en ik wil nog steeds klant zijn, maar als ik wist wat ik nu weet had ik waarschijnlijk (nog) niet omgeschakeld naar dommel.
Als afsluiter nog dit: Drie weken geen internet en telefoon hebben effectief nefaste gevolgen voor de volksgezondheid!
edit: spelling, grammatica en zinsbouw
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
tevreden hier (1.5j dommel netconnect en netconnect start 4mnd), alleen weinig info over de vdsl2 verbinding (meer info volgt in september he)+voip(niet over homeconnect).
- Kemblin
- Pro Member
- Berichten: 411
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
- Locatie: Schoten (Antwerpen)
- Bedankt: 2 keer
Grootvader is 6 maand klant geweest (op mijn aanraden), ging super tot hij 4 maand geprobeert heeft van formule te switchen zonder ook maar enige response van dommel op mails/telefoontjes en een aangetekend schrijven. Zit nu bij belgacom, tjah mijn mening ken je dus...
Ja dommel was da voor iets zeg nooit meegemaakt
ik ben klant geworden en had netconnect nu met veel nadenken en praten met dommel overgestapt op homeconnect en ze beloofde de hemel op aarde en nu komt het .
ik vraag begin juni aan voor homeconnect te worden koop een speciale router en zeg netconnect op.
Nu wat vragen ze aan mij netconnect 1 maand opzeg te betalen wat ik gedaan heb.
mijn acount werd geactiveerd na 2 maand de 1ste september na dat ze me beloofd hadden 2 weken verwerking.
Nu heb ik wel voor de maand augustus moeten meebetalen alhoewel ik nog geen homeconnect had .
De gratis maand de denk ik dat dit iets is voor na een half jaar alhoewel ze beloven de eerste maand gratis.
nu dat ik betaald had voor september hadden ze me afgesloten omdat ik augustus niet betaald had alhoewel ik geen homeconnect had op dat moment .
Na 4 dagen te bellen en 100 euro aan belwaarde opgedaan te hebben heb ik eindelijk iemand aan de lijn gehad en die vertelde me doodleuk dat de eerste maand nooit gratis is en dat die betaling voor augustus de activatiekost is .
Nu als je goed op de website kijkt staat er duidelijk gratis 1ste maand en gratis activatie.
nu de beloofde 12 mbit is in werkelijk maar 4.6 mbit plus die voip werkt meer niet als wel als je beld tussen 4 en 7 s'avonds werkt de voip gewoon niet en dommel zegde me doodleuk dat dit normaal was omdat het dan druk is op de lijn .
Ik kan maar 1 ding zeggen mensen pak dommel niet het trekt op geen bal het zijn dikke leugenaars en beloven de mensen vanalles ik heb in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met een provider als dommel en ik die dacht dat het niet slechter kon dan Telenet
Ik ga deze praktijken dan ook aan de ombudsdienst melden wegens grave nalatigheden en vooral wegens bedriegelijke verkoopspraktijken wat dit toch wel is een maand gratis is een maand gratis en gratis activatie is gratis activatie en 12 mbit is geen 4.6
een zeer zwaar teleurgestelde klant
ik ben klant geworden en had netconnect nu met veel nadenken en praten met dommel overgestapt op homeconnect en ze beloofde de hemel op aarde en nu komt het .
ik vraag begin juni aan voor homeconnect te worden koop een speciale router en zeg netconnect op.
Nu wat vragen ze aan mij netconnect 1 maand opzeg te betalen wat ik gedaan heb.
mijn acount werd geactiveerd na 2 maand de 1ste september na dat ze me beloofd hadden 2 weken verwerking.
Nu heb ik wel voor de maand augustus moeten meebetalen alhoewel ik nog geen homeconnect had .
De gratis maand de denk ik dat dit iets is voor na een half jaar alhoewel ze beloven de eerste maand gratis.
nu dat ik betaald had voor september hadden ze me afgesloten omdat ik augustus niet betaald had alhoewel ik geen homeconnect had op dat moment .
Na 4 dagen te bellen en 100 euro aan belwaarde opgedaan te hebben heb ik eindelijk iemand aan de lijn gehad en die vertelde me doodleuk dat de eerste maand nooit gratis is en dat die betaling voor augustus de activatiekost is .
Nu als je goed op de website kijkt staat er duidelijk gratis 1ste maand en gratis activatie.
nu de beloofde 12 mbit is in werkelijk maar 4.6 mbit plus die voip werkt meer niet als wel als je beld tussen 4 en 7 s'avonds werkt de voip gewoon niet en dommel zegde me doodleuk dat dit normaal was omdat het dan druk is op de lijn .
Ik kan maar 1 ding zeggen mensen pak dommel niet het trekt op geen bal het zijn dikke leugenaars en beloven de mensen vanalles ik heb in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met een provider als dommel en ik die dacht dat het niet slechter kon dan Telenet
Ik ga deze praktijken dan ook aan de ombudsdienst melden wegens grave nalatigheden en vooral wegens bedriegelijke verkoopspraktijken wat dit toch wel is een maand gratis is een maand gratis en gratis activatie is gratis activatie en 12 mbit is geen 4.6
een zeer zwaar teleurgestelde klant
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb al op verschillende topics gelezen dat die gratis maand pas wordt toegepast vanaf de derde maand na activatie. Nu lees ik hier dat er geen gratis maand is. Als ik het lees op hun site staat er toch duidelijk 1ste maand inbegrepen bij de prijs van het starterskit.
dommel schreef: in de prijs van deze starterkit is de activatie en de eerste maand abonnementskost reeds inbegrepen.
kijk er word vanalles beloofd maar niets word gerealiseerd
probeer maar is binnen te geraken bij dommel
zelfs da gratis nummer is een ergenis
plus ik ben na een maand al afgesloten
ben klant geworden in september heb september betaald en moet augustus ook betalen en was niet eens klant en dan zeggen ze ja maar das voor activatie man dommel blijf eraf trekt echt op niks
zelfs als je wat door download gaat de stekker er onherroepelijk uit
ik had de eerste maand zelfs voor ze mijn acount op non actief gezet had
na een week al problemen beetje gedownload en ik kon 2 dagen niet meer op internet en dan heb ik gebeld en ze zegde me doodleuk dat ik op een korte tijd te veel downloade nu dacht ik toch dat home connect onbeperkt was zonder limiet
weet je wat het zijn zakkenvullers zonder respect voor de klant want het enige je mag doen is betalen en voor de rest trekken ze zich geen bal aan van de klant das duidelijk
probeer maar is binnen te geraken bij dommel
zelfs da gratis nummer is een ergenis
plus ik ben na een maand al afgesloten
ben klant geworden in september heb september betaald en moet augustus ook betalen en was niet eens klant en dan zeggen ze ja maar das voor activatie man dommel blijf eraf trekt echt op niks
zelfs als je wat door download gaat de stekker er onherroepelijk uit
ik had de eerste maand zelfs voor ze mijn acount op non actief gezet had
na een week al problemen beetje gedownload en ik kon 2 dagen niet meer op internet en dan heb ik gebeld en ze zegde me doodleuk dat ik op een korte tijd te veel downloade nu dacht ik toch dat home connect onbeperkt was zonder limiet
weet je wat het zijn zakkenvullers zonder respect voor de klant want het enige je mag doen is betalen en voor de rest trekken ze zich geen bal aan van de klant das duidelijk
-
- Member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Lol u afbeelding bij u naam ik dacht da dr e beeske op me scherm zat :d.. Wou da weg vege :dbrooklyn schreef:Idd hier op userbase is het niet nodig om een onnozele poll te houden over dommel.BungaMan schreef:Ik denk ook niet dat hier reacties thuis horen. Er zijn al genoeg topics en posts geweest waarin gezegd wordt hoe slecht of goed dommel is. Dan hoeft dat hier niet nog eens te gebeuren wat, zoals gezegd, toch uitloopt in wat heen en weer geroep.
Volgens sommigen is dat allemaal de schuld van uwen baastommydimi schreef:Ja dommel was da voor iets zeg nooit meegemaakt
ik ben klant geworden en had netconnect nu met veel nadenken en praten met dommel overgestapt op homeconnect en ze beloofde de hemel op aarde en nu komt het .
ik vraag begin juni aan voor homeconnect te worden koop een speciale router en zeg netconnect op.
Nu wat vragen ze aan mij netconnect 1 maand opzeg te betalen wat ik gedaan heb.
mijn acount werd geactiveerd na 2 maand de 1ste september na dat ze me beloofd hadden 2 weken verwerking.
Nu heb ik wel voor de maand augustus moeten meebetalen alhoewel ik nog geen homeconnect had .
De gratis maand de denk ik dat dit iets is voor na een half jaar alhoewel ze beloven de eerste maand gratis.
nu dat ik betaald had voor september hadden ze me afgesloten omdat ik augustus niet betaald had alhoewel ik geen homeconnect had op dat moment .
Na 4 dagen te bellen en 100 euro aan belwaarde opgedaan te hebben heb ik eindelijk iemand aan de lijn gehad en die vertelde me doodleuk dat de eerste maand nooit gratis is en dat die betaling voor augustus de activatiekost is .
Nu als je goed op de website kijkt staat er duidelijk gratis 1ste maand en gratis activatie.
nu de beloofde 12 mbit is in werkelijk maar 4.6 mbit plus die voip werkt meer niet als wel als je beld tussen 4 en 7 s'avonds werkt de voip gewoon niet en dommel zegde me doodleuk dat dit normaal was omdat het dan druk is op de lijn .
Ik kan maar 1 ding zeggen mensen pak dommel niet het trekt op geen bal het zijn dikke leugenaars en beloven de mensen vanalles ik heb in mijn leven nog nooit zoveel problemen gehad met een provider als dommel en ik die dacht dat het niet slechter kon dan Telenet
Ik ga deze praktijken dan ook aan de ombudsdienst melden wegens grave nalatigheden en vooral wegens bedriegelijke verkoopspraktijken wat dit toch wel is een maand gratis is een maand gratis en gratis activatie is gratis activatie en 12 mbit is geen 4.6
een zeer zwaar teleurgestelde klant
kijk er word vanalles beloofd maar niets word gerealiseerd
probeer maar is binnen te geraken bij dommel
zelfs da gratis nummer is een ergenis
plus ik ben na een maand al afgesloten
ben klant geworden in september heb september betaald en moet augustus ook betalen en was niet eens klant en dan zeggen ze ja maar das voor activatie man dommel blijf eraf trekt echt op niks
zelfs als je wat door download gaat de stekker er onherroepelijk uit
ik had de eerste maand zelfs voor ze mijn acount op non actief gezet had
na een week al problemen beetje gedownload en ik kon 2 dagen niet meer op internet en dan heb ik gebeld en ze zegde me doodleuk dat ik op een korte tijd te veel downloade nu dacht ik toch dat home connect onbeperkt was zonder limiet
weet je wat het zijn zakkenvullers zonder respect voor de klant want het enige je mag doen is betalen en voor de rest trekken ze zich geen bal aan van de klant das duidelijk
Alles over tommydimi
Geregistreerd op: 2-11-2008
Totaal berichten: 2
[0.00% van het totaal / 0.25 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van tommydimi
Woonplaats: Antwerpen
Website:
Beroep: Data technieker Belgacom
Interesses: Computers tennis
Laatst gewijzigd door ceurrrix 10 nov 2008, 19:06, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
tommydimi schreef:zelfs als je wat door download gaat de stekker er onherroepelijk uit
ik had de eerste maand zelfs voor ze mijn acount op non actief gezet had
na een week al problemen beetje gedownload en ik kon 2 dagen niet meer op internet en dan heb ik gebeld en ze zegde me doodleuk dat ik op een korte tijd te veel downloade nu dacht ik toch dat home connect onbeperkt was zonder limiet
Ey vriend van ceurrrix je bent hier maar wat uit je nek aan het kletsen man.
Je doet je voor als een slachtoffer maar je bent door de mand gevallen want er zijn hier mensen die een paar 100gig per maand erdoor sleuren en daar wordt nooit wat tegen gezegd.
Jullie worden stilletjes aan minder en minder geloofwaardig hoor.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ketter, zoals jouw zever al geloofwaardig was ivb Dommel alla ga naar het kantoor en je problemen zijn opgelost wat je tot vervelens toe al gereplyed hebt
En jehebt natuurlijk geen problemen, zoals bijna iedereen op netconnect, hier ook bijna 30 maanden verander je iets van account en je hebt het zitten, hier effe veranderd naar boostpacket en had al problemen en maar bellen enfin bestel je netconnect en het is gemakkelijk om te zeggen ik heb geen problemen met dommel,de rest van hun aanbod s**** bij heel veel mensen , dat is al duidelijk geworden mijn gedacht
En jehebt natuurlijk geen problemen, zoals bijna iedereen op netconnect, hier ook bijna 30 maanden verander je iets van account en je hebt het zitten, hier effe veranderd naar boostpacket en had al problemen en maar bellen enfin bestel je netconnect en het is gemakkelijk om te zeggen ik heb geen problemen met dommel,de rest van hun aanbod s**** bij heel veel mensen , dat is al duidelijk geworden mijn gedacht
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
kaise1 tot over een korte tijd kon je ook gewoon langs het kantoor gaan als je een probleem had en dan was het ook bijna altijd direct opgelost wanneer je er buitenstapte.
En kaise1 ik heb ook boostpacket gehad en gewoon kunnen afzeggen na 1 ticket.
Maar kaise1 weet je wat ik pas echt dikke zever vind ? Dat er mensen onterecht profiteren van onze maatschappij en dat is veel erger dan een probleem hebben met Dommel hebben.
En kaise1 ik heb ook boostpacket gehad en gewoon kunnen afzeggen na 1 ticket.
Maar kaise1 weet je wat ik pas echt dikke zever vind ? Dat er mensen onterecht profiteren van onze maatschappij en dat is veel erger dan een probleem hebben met Dommel hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat bewijst echt je ziekelijke mentaliteit, dat is een reply van in de late jaren 30'ketter schreef: Maar kaise1 weet je wat ik pas echt dikke zever vind ? Dat er mensen onterecht profiteren van onze maatschappij en dat is veel erger dan een probleem hebben met Dommel hebben.
U bent geen sociaal mens, dat is ondertussen duidelijk
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
kaise1 waarom voelt U zich weer direct aangesproken ?kaise1 schreef: Dat bewijst echt je ziekelijke mentaliteit, dat is een reply van in de late jaren 30'
U bent geen sociaal mens, dat is ondertussen duidelijk
Ik ken in mijn directe omgeving genoeg mensen die onterecht profiteren van onze maatschappij omdat ze bvb liever gaan stempelen zodat ze dan in het zwart kunnen gaan bijwerken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Och, och je bent goed, je weet maar al te goed dat ik een invalide persoon ben, daarom ook dat je die zin erbij gereplyed hebtketter schreef:kaise1 waarom voelt U zich weer direct aangesproken ?kaise1 schreef: Dat bewijst echt je ziekelijke mentaliteit, dat is een reply van in de late jaren 30'
U bent geen sociaal mens, dat is ondertussen duidelijk
Ik ken in mijn directe omgeving genoeg mensen die onterecht profiteren van onze maatschappij omdat ze bvb liever gaan stempelen zodat ze dan in het zwart kunnen gaan bijwerken.
Ik zou graag werken zenne, zulke mensen zoals jij zouen zoiets ook moeten meemaken, direct gedaan met dat denkpatroon
In je denkpatroon was ik allang dood
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
kaise1 maar het heeft geen zin om er hier verder over te zeveren maar ik weet ook goed genoeg hoe weinig je als invalide persoon in Belgie elke maand krijgt,hoe hard je ervoor ook gewerkt hebt .
En hoe komt dit denk je ?
En ik zal ook zeker NIET zeggen dat je niks hebt want zomaar laten ze U niet thuis op de ziekenkas.
Maar hier gaat het erover hoe we Dommel vinden en tot nu toe ben ik nog steeds tevreden(Gelukkig)
Alleen jammer dat er hier zijn die meerdere accounts hebben om zo de boel wat op stelten te zetten met gezaag en geklaag over oa Dommel.
En hoe komt dit denk je ?
En ik zal ook zeker NIET zeggen dat je niks hebt want zomaar laten ze U niet thuis op de ziekenkas.
Maar hier gaat het erover hoe we Dommel vinden en tot nu toe ben ik nog steeds tevreden(Gelukkig)
Alleen jammer dat er hier zijn die meerdere accounts hebben om zo de boel wat op stelten te zetten met gezaag en geklaag over oa Dommel.
De meesten hebben ondertussen toch de waarheid ontdekt en hun conclusies kunnen trekken.
De tevredenen(? %) hebben geluk ?
de ontevredenen(? ? %),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pech !
De tevredenen(? %) hebben geluk ?
de ontevredenen(? ? %),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pech !
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
idd , het loopt allemaal niet zoals verwacht ! En de mensen die problemen hebben zijn de mensen die hommeconnect in huis haalde . Heb ze ook buiten gezwierd , beu om voor iets te betalen dat gewoon weg niet werkt !ceurrrix schreef:De meesten hebben ondertussen toch de waarheid ontdekt en hun conclusies kunnen trekken.
De tevredenen(? %) hebben geluk ?
de ontevredenen(? ? %),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pech !
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ik blijf waar ik ben, het is er goedkoper dan bij Dommel en ben zeker dat het mijne iedere minuut van de dag werkt. Wat na het lezen van alle Dommel-draadjes niet kan gezegd worden over Dommel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Wat is onmogelijk? Dat alles naar behoren werktTHDBASED schreef:Onmogelijk...Muziekbos schreef:Ik blijf waar ik ben, het is er goedkoper dan bij Dommel en ben zeker dat het mijne iedere minuut van de dag werkt.
Of dat het goedkoper is
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
De zekerheid dat je verbinding iedere minuut werkt = onmogelijk.Muziekbos schreef:Wat is onmogelijk? Dat alles naar behoren werktTHDBASED schreef:Onmogelijk...Muziekbos schreef:Ik blijf waar ik ben, het is er goedkoper dan bij Dommel en ben zeker dat het mijne iedere minuut van de dag werkt.
Of dat het goedkoper is
ondertussen toch al wel een paar jaar klant (kan enkel in controlepaneel de datum zien van adsl2+ oplevering..).
In den beginne last met disconnects, maar bleek achteraf aan mijn lijn te liggen.
Buiten dat geen last gehad met verbinding, mijn abbo verzetten van netconnect plus naar gewoon was wel een bangelijk moeilijke opgave precies. upgrades naar ADSL2+ en speedpack gingen dan weer wel heel vlot.
Moet er mischien wel bij zeggen dat ik van realdsl kom, dan wordt ge wel iets gewoon.
In den beginne last met disconnects, maar bleek achteraf aan mijn lijn te liggen.
Buiten dat geen last gehad met verbinding, mijn abbo verzetten van netconnect plus naar gewoon was wel een bangelijk moeilijke opgave precies. upgrades naar ADSL2+ en speedpack gingen dan weer wel heel vlot.
Moet er mischien wel bij zeggen dat ik van realdsl kom, dan wordt ge wel iets gewoon.
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Reeds 4 jaar (netconnect) klant. Kan zeker niet klagen, alleen de laatste tijd wel veel last van dns of routing problemen & hogere pingtijden. 'k ga dommel wel opzeggen omdat adsl2+ en vdsl hier niet beschikbaar zijn en in de nabije toekomst ook niet beschikbaar zullen zijn en ik geen zin heb nog 'n jaar te wachten op wat meer bandbreedte
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
't Is niet omdat VDSL2 nu niet beschikbaar is, dat het nooit beschikbaar gaat zijn. Van welke regio ben je?Roygenz schreef:Reeds 4 jaar (netconnect) klant. Kan zeker niet klagen, alleen de laatste tijd wel veel last van dns of routing problemen & hogere pingtijden. 'k ga dommel wel opzeggen omdat adsl2+ en vdsl hier niet beschikbaar zijn en in de nabije toekomst ook niet beschikbaar zullen zijn en ik geen zin heb nog 'n jaar te wachten op wat meer bandbreedte
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Tielt-Ruiselede. 'k heb geïnformeerd bij belgacom en die hadden geen antwoord wanneer onze regio zou uitgerold worden (stond nog niet op de planning). Voor adsl2 zit ik te ver af van de centrale (4km). 'k was van plan voor 'n jaar telenet te nemen, en mocht vdsl hier dan beschikbaar zijn terug over te schakelen naar dommel of 'n andere vdsl provider.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus