Sinds deze morgen kan ik in zone 03 niet meer op het internet.
Modem gereset, en nu faalt die verbinding te maken. Ook mijn andere modem werkt niet.
FF checken of er nog mensen zijn ...
Internet werkt niet
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
FF checken... jawel, het internet is er nog altijd! Oef...
Als je niet online geraakt, dan veronderstel ik dat je nu van op een andere verbinding bezig bent?
Als je niet online geraakt, dan veronderstel ik dat je nu van op een andere verbinding bezig bent?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja van op een buren verbinding.
Kut hoor, wou ik vandaag eens telewerken, maar daar is het buren internet te traag voor.
Ik ben homeconnect dus telefoon ligt er uiteraard ook uit = dubbel kut.
Kut hoor, wou ik vandaag eens telewerken, maar daar is het buren internet te traag voor.
Ik ben homeconnect dus telefoon ligt er uiteraard ook uit = dubbel kut.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
was een fout die meer en meer begon voor te komen, maar vandaag geraak ik er ook totaal niet meer op. mijn internet werkt nog, maar het binnen halen van mail gaat heel moeizaam in horten en stoten. geen probleem met usenet. zone 09Kenneth schreef:en hier in wervik gaat crm ook niet. Krijg de melding dat er een probleem is met de database connectie
Laatst gewijzigd door xenne 13 okt 2008, 10:14, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
Zone 050 hier werkt perfect!
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Ok werkt terug.
Mijn belgacom gebuur had wél internet. Dan ligt het toch weer aan Dommels login systeem, want de adsl hardware werkte dus nog.
Adsl syncte ook nog. Enkel inloggen ging niet.
Mijn belgacom gebuur had wél internet. Dan ligt het toch weer aan Dommels login systeem, want de adsl hardware werkte dus nog.
Adsl syncte ook nog. Enkel inloggen ging niet.
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
gisterennacht om 2 uur is mijn internet ook uitgevallen tot nu
ik moest alle gegevens manueel terug invroeren
internet werkt weer
maar telefoon nog niet
weet iemand de gegevens voor Voip in te vullen ?
zodat hij terug werkt
ik moest alle gegevens manueel terug invroeren
internet werkt weer
maar telefoon nog niet
weet iemand de gegevens voor Voip in te vullen ?
zodat hij terug werkt
Misschien waren de outages naweëen hiervan?October 10 - 2008 - 2:03 PM posted by: [dommel.com servicecenter]
subject: cityconnect outage between 12u10 and 13u40
due to a faulty card in the CWDM-equipment of one of our suppliers cityconnect dsl-connections have been interrupted between 12u10 and 13u40. the card has been replaced
----------------------------
omwille van een defecte kaart in de CWDM-apparatuur van een van onze leveranciers werden cityconnect-aansluitingen onderbroken tussen 12u10 en 13u40. De kaart werd vervangen.
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ik heb homeconnect dus
heb ook problemen gehad nu nog steeds
heb ook problemen gehad nu nog steeds
ik zit sinds gisterenavond (regio 056 : Menen, West-Vl) zonder internet en zonder telefoon ... niks werkt, het online-lampje brandt gewoon niet... ADSL-lampje wel dus er is een signaal!!
reset werkt gelijk ook niet ?! :s pfff en helpdesk is weer massaal onbereikbaar
reset werkt gelijk ook niet ?! :s pfff en helpdesk is weer massaal onbereikbaar
hoe heb je gereset ? of ben je er helemaal niet aangkeomen ?PieterV schreef:Had gisteren ook internet problemen (ofline en online om de 5 minuten...).
Nu werkt alles vlot op dit moment. Ik zit in zone 056 (Wevelgem)
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20224&start=720MStichel schreef:ik ben mss te snel geweest met resetten en heb meer dan 5sec geduwd ... wat moet er gebeuren om de configuratie opnieuw te laten starten ? !!!