msn messenger: aanmelden lukt niet
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Spike,
heb je al geprobeerd op andere .net passport sites je in te loggen?
maw te checken of je passport nog bestaat? Dat het niet gewist is, doordat je lange tijd niet hebt ingelogged op msn? Op ebay.be kan je proberen inloggen met je .net passport als ik me niet vergis.
Gebruik je een .net passport met een hotmail adres? heb je al geprobeerd in te loggen op de site www.hotmail.com om je emails te lezen?
Indien dat allemaal lukt dan zal het probleem zich local bevinden bij jou. Zit je in een netwerk? maw wordt de internet verbinding gedeelt? En indien ja zit je op de server of op een client? Dit kan problemen geven met msn e.a. applicaties.. (delen van inet).
Indien je achter een router zit kan je ook problemen ondervinden, doch kan je deze meestal wel instellen.
Indien je niet in een gedeeld netwerk zit, kan je best even nakijken of je firewalls geinstalleerd hebt? Zet deze af, om te kijken of het werkt, indien het werkt zal msn onvoldoende toelatingen hebben om te verbinden met internet.
Let op: winXp heeft een ingebouwde firewall, gelieve na te kijken of deze aan staat of niet. Waar die firewall zit. kan je vinden in het forum.
Je zal dus best wat meer informatie verschaffen alvorens we nog advise kunnen geven.
Aan een outage van het msn-netwerk zal het niet liggen, want hier draait het perfect.
Bekijk ook deze topic eens over probs met msn: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... hlight=msn
heb je al geprobeerd op andere .net passport sites je in te loggen?
maw te checken of je passport nog bestaat? Dat het niet gewist is, doordat je lange tijd niet hebt ingelogged op msn? Op ebay.be kan je proberen inloggen met je .net passport als ik me niet vergis.
Gebruik je een .net passport met een hotmail adres? heb je al geprobeerd in te loggen op de site www.hotmail.com om je emails te lezen?
Indien dat allemaal lukt dan zal het probleem zich local bevinden bij jou. Zit je in een netwerk? maw wordt de internet verbinding gedeelt? En indien ja zit je op de server of op een client? Dit kan problemen geven met msn e.a. applicaties.. (delen van inet).
Indien je achter een router zit kan je ook problemen ondervinden, doch kan je deze meestal wel instellen.
Indien je niet in een gedeeld netwerk zit, kan je best even nakijken of je firewalls geinstalleerd hebt? Zet deze af, om te kijken of het werkt, indien het werkt zal msn onvoldoende toelatingen hebben om te verbinden met internet.
Let op: winXp heeft een ingebouwde firewall, gelieve na te kijken of deze aan staat of niet. Waar die firewall zit. kan je vinden in het forum.
Je zal dus best wat meer informatie verschaffen alvorens we nog advise kunnen geven.
Aan een outage van het msn-netwerk zal het niet liggen, want hier draait het perfect.
Bekijk ook deze topic eens over probs met msn: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... hlight=msn
I love it when a plan comes together!
Meer info over downloaden vind je hier, maar deze is wel Windows messenger.
De laatste nieuwe MSN Messenger 6.1, zie je hier.
Hou best je paswoorden klaar, zodat je opnieuw je pass kan ophalen, je weet wel je naam, naam lievelingsdier als steunwoord enz...
Het kan ook zijn dat je instellingen in messenger zelf niet 100 % juist staan, klik op messenger openen, > op Extra > op Opties > dan het tabblad Verbinding > daar kun je best proxy niet aanvinken...Beetje experimenteren hé...
Zie ook eens op de screenshots, in de werkbalk van IE op Extra en geavanceerd... (zie wat daar aangevinkt is) Mijn Windows versie is XP Home Edition.
Greetz en succes
De laatste nieuwe MSN Messenger 6.1, zie je hier.
Hou best je paswoorden klaar, zodat je opnieuw je pass kan ophalen, je weet wel je naam, naam lievelingsdier als steunwoord enz...
Het kan ook zijn dat je instellingen in messenger zelf niet 100 % juist staan, klik op messenger openen, > op Extra > op Opties > dan het tabblad Verbinding > daar kun je best proxy niet aanvinken...Beetje experimenteren hé...
Zie ook eens op de screenshots, in de werkbalk van IE op Extra en geavanceerd... (zie wat daar aangevinkt is) Mijn Windows versie is XP Home Edition.
Greetz en succes
- Bijlagen
-
- Screenshot1.doc
- (202 KiB) 87 keer gedownload
Ik heb hetzelfde probleem, ik geraak ook niet meer op mijn msn. Kan dit een virus zijn? Welk? Ik meld me normaal elke dag aan, dus er kan niets vervallen zijn. Ik heb ook twee e-mail adressen, en geen één van beide krijg ik open.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Blue-Sky schreef:Hier alles normaal bij messenger, misschien een nieuwe paspoort ophalen bij hotmail?
Da's geen oplossing eh. Maar ik heb het probleem ook al eens voor gehad (er loopt hier nog ergens een oud draadje over) en toen heeft het probleem zich na een dikke week vanzelf opgelost... Mailen naar support helpt toch niet, je krijgt enkel standaard-antwoorden terug.
ik kan me niet meer aanmelden op msn messenger en ik heb met 2 e-mailadressen geprobeerd maar het lukt gewoonweg niet
ik zou heel graag hebben dat daar iets aan gebeurd
ik zou heel graag hebben dat daar iets aan gebeurd
een week wachte is wel nie plezant hémeon schreef:Blue-Sky schreef:Hier alles normaal bij messenger, misschien een nieuwe paspoort ophalen bij hotmail?
Da's geen oplossing eh. Maar ik heb het probleem ook al eens voor gehad (er loopt hier nog ergens een oud draadje over) en toen heeft het probleem zich na een dikke week vanzelf opgelost... Mailen naar support helpt toch niet, je krijgt enkel standaard-antwoorden terug.
meon schreef:Blue-Sky schreef:Hier alles normaal bij messenger, misschien een nieuwe paspoort ophalen bij hotmail?
Als je snel een antwoord verwacht moet je mailen naar hints en tips voor volgende versies. Ofwel http://messenger.msn.be/Help/ContactUs.aspx mijn ervaring is dat ze binnen de werkdag reageren.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Het is echt niet nodig om de nadruk op je bericht te leggen door dit in het vet te zetten. Dit even ter zijde.
Wat bedoel je waar moet je aanmelden? Voor een passport kan je best gewoon een hotmailadres aanvragen op www.hotmail.com. Dan haal je msn messenger af op http://messenger.msn.be, installeer dit en dan kan je hierop aanmelden met je hotmail e-mailadres en bijbehorend paswoord.
Cheers
Wat bedoel je waar moet je aanmelden? Voor een passport kan je best gewoon een hotmailadres aanvragen op www.hotmail.com. Dan haal je msn messenger af op http://messenger.msn.be, installeer dit en dan kan je hierop aanmelden met je hotmail e-mailadres en bijbehorend paswoord.
Cheers
is het ook niet dat oude msn clients (4.x) niet meer toegelaten waren op het msnnetwerk:?: dacht ooit iets over gezien te hebben, but I can be wrong,
ik heb da ook al gehad da ik nie kon inloggen maar op hotmailwebmail wel, dus ik wachtwoord vervangen :s maar na een lastig uurtje kon ik er weer op, jammer wel dat ik de volgende dag vergeten was wat het wachtwoord was
ik heb da ook al gehad da ik nie kon inloggen maar op hotmailwebmail wel, dus ik wachtwoord vervangen :s maar na een lastig uurtje kon ik er weer op, jammer wel dat ik de volgende dag vergeten was wat het wachtwoord was
de pispaal <<
ik kan al één week ni meer op mijne msn als ik mij wil aan melden op msn messeger en windows messenger begingt dat met poging 1 en dan poging 2 tot en met poging 5 en bij de menubalk bij msn messenger is er bij het menu help geen klote te zien er zit daar niks meer in ik hem geen idee wa ik moet doen
als er iemand zo vriendelijk wil zijn om mij te helpen A U B
dank bij voorbaad
Edit by Weetgraag
Rood is een kleur die gebruikt word door de mods (lees de forumrules)
als er iemand zo vriendelijk wil zijn om mij te helpen A U B
dank bij voorbaad
Edit by Weetgraag
Rood is een kleur die gebruikt word door de mods (lees de forumrules)
ik kan me niet meer aanmelden !!!!
ik heb belangrijke mails te ontvangen en ik geraak er gewoon nie op !
stom is het gewoon
en bij www.hotmail.com graak ik ook niet in mijn postvak in !!!!
dank voor uw begrip
pleazzz vind een oplossing !!!
groettjes greetz chikeletje
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Edit by Weetgraag:
Dubbele post verwijderd
stom is het gewoon
dank voor uw begrip
pleazzz vind een oplossing !!!
groettjes greetz chikeletje
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Edit by Weetgraag:
Dubbele post verwijderd
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Anonymous schreef:ik kan me niet meer aanmelden !!!!
stom is het gewoon
dank voor uw begrip
lieke
Belangrijke mails... en Hotmail... niet echt een goede combinatie.
En wat krijg je dan voor melding bij het aanloggen op Hotmail ?
Mr.Cide schreef:r2504 ach fwd:'s zijn voor sommige mensen ook belangrijk e
ik ben eens blij als msn buiten dienst is,
en belangrijke mails en hotmail... not done,
groeten van het AMV (anti msn verbond)
Hey Mr.Cide,
Where can I sign up?
Ik heb problemen met messenger. ik geraak al ong 10 dagen niet op msn explorer, messenger, en hotmail. ik verwacht nog paar emails die ik erg belangrijk vind! tijdelijk gebruik ik e-messenger op messengerweb.nl maar de rest gaat niet. ik denk dat het iets is op mijn pc want op een andere pc gaat het wel. kan iemand mij helpen!!!
hi
just go to root document & settings user application data microsoft credentials
wis alle users
start je pc opnieuw op....
en win zal opnieuw een blanco user aanmaken die je uiteraard moet invullen
bron: clickx dec 2004 msn problemen check it first
succes
just go to root document & settings user application data microsoft credentials
wis alle users
start je pc opnieuw op....
en win zal opnieuw een blanco user aanmaken die je uiteraard moet invullen
bron: clickx dec 2004 msn problemen check it first
succes
-
- Administrator
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
MSN Messenger Sign-in Problems
Posted by Tom Warren on 13 Dec 2004 - 02:21 CET | 38 Comments
MSN Messenger users using non @hotmail.com/@msn.com email address's for their MSN Messenger logins maybe experiencing problems with the service this evening. The common error message is :
We could not sign you in to MSN Messenger because there is a problem with your .NET Passport. Click OK to learn more at the .NET Passport Web site. 81000303. Clicking ok results in another error message, Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later. Although the messenger status page hasn't been updated to reflect this problem we've spoken to sources close to MSN Support who have confirmed outage for many customers.
Update: Microsoft have confirmed this is a problem with the .NET Passport Service rather than the MSN Messenger Service, engineers are currently working on a solution.
Update 2: It appears the MSN Passport team have now fixed the problem, happy IMing!
Posted by Tom Warren on 13 Dec 2004 - 02:21 CET | 38 Comments
MSN Messenger users using non @hotmail.com/@msn.com email address's for their MSN Messenger logins maybe experiencing problems with the service this evening. The common error message is :
We could not sign you in to MSN Messenger because there is a problem with your .NET Passport. Click OK to learn more at the .NET Passport Web site. 81000303. Clicking ok results in another error message, Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later. Although the messenger status page hasn't been updated to reflect this problem we've spoken to sources close to MSN Support who have confirmed outage for many customers.
Update: Microsoft have confirmed this is a problem with the .NET Passport Service rather than the MSN Messenger Service, engineers are currently working on a solution.
Update 2: It appears the MSN Passport team have now fixed the problem, happy IMing!