beschikbaarheid 24/12 Mbps

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
rds
Plus Member
Plus Member

Ik zie op de website van Scarlet staan dat ADSL20 beschikbaar is voor 2960 Brecht. Wil dit zeggen dat EDPnet dit binnenkort hier ook kan aanbieden? En hoe zit dat nu met die 12Mbps, dat moest niet alleen door BGC reeds in juli aangeboden worden, vanaf september zou iedereen dat kunnen krijgen. We zijn nu half oktober, kan je dit nu geografisch overal krijgen?
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Die ADSL20 geeft je ofwel 20, 12 of in het slechtste geval 6Mbps (of zelfs nog minder) als er nog geen ADSL2+ dekking is. Aangezien EDPNET gebruik maakt van de diensten van Scarlet voor het aanbieden van de DSL diensten, kan je ook bij EDPNET abonneren.
bmattijs
Starter Plus
Starter Plus

ff de thread hijacken :)

Ik kan Max24 nemen, maar is dit een nieuw abonnement (dus opnieuw een jaar) waarop je intekent? Of kan je gewoon je huidige verderzetten?

Mijn huurcontract loopt af in augustus 2009 en daarna verhuis ik sowieso, dus is het nogal stom om weeral een jaarcontract te ondertekenen. Ik ben al 6j klant :/
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Van zodra je een nieuw abo neemt (ook al zie jij dit als louter een wijziging, wettelijk verklaar je jezelf akkoord met een nieuw abo), zit je altijd opnieuw vast voor 1 jaar.
Bij elke wijziging wordt het huidige stopgezet van zodra het nieuwe actief wordt, op dat moment worden ook logins en paswoorden omgewisseld (oud <-> nieuw), zodat je eigenlijk zelf niets hoeft te doen ...
Best wel de facturen checken, daar durft al eens een overlap van facturatieperiodes met beide abo's voor te komen (was bij mij ook het geval), gewoon een ticket aanmaken en een uur later zat de creditnota al in mijn inbox.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

bmattijs schreef:ff de thread hijacken :)

Ik kan Max24 nemen, maar is dit een nieuw abonnement (dus opnieuw een jaar) waarop je intekent? Of kan je gewoon je huidige verderzetten?

Mijn huurcontract loopt af in augustus 2009 en daarna verhuis ik sowieso, dus is het nogal stom om weeral een jaarcontract te ondertekenen. Ik ben al 6j klant :/
dan verhuis je uw adsl signaal toch gewoon mee? Tenzij dat je adsl24 ni op nieuwe adres kan krijgen
bmattijs
Starter Plus
Starter Plus

ja, dat is net het probleem. Ik zou dan in principe verhuizen naar een plaats waar al internet voorzien is. De mensen daar gebruiken ook hun ISP-emailadressen, dus ik kan niet zomaar zeggen dat ze dan maar naar Edpnet hoeven over te schakelen :)

ik woon nu wel samen met iemand die in principe het abo zou kunnen overnemen, maar het contract staat op mijn naam, mijn modem, ... Valt natuurlijk allemaal wel te regelen, maar ja.

Toch bedankt voor de antwoorden!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mss even naar edpnet bellen en vragen of dat ze contract voor X maanden willen aanbieden. Gezien je op hogere abo overschakelt + activeringsbedrag moet betalen zouden ze mss kunnen "ja" zeggen
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”