Hallo,
Ik ben al jaren een tevreden klant van dommel. Maar enige tijd geleden heb ik het boospackage aangekocht en zou nu graag dit opzeggen.
Ben ik juist als ik zeg dat je dit maar jaarlijks kan doen? Zoja, hoe zegt je dit dan ook op? Is dat met behulp van het controle paneel?
Of wat moet je daarvoor juist doen.
Hopelijk weet er iemand dit en eventueel mij met raad bijstaan.
Alvast bedankt.
Greetz
Dommel boost package opzeggen
Dag Jeffrey,
Het zou jaarlijks opzegbaar moeten zijn.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Jammer genoeg blijft dit reeds 3 maanden onterecht aangerekend.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.
Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.
Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.
Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.
Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.
Insom schreef:Dag Jeffrey,
Dank je wel voor deze toelichting. Ik heb ook al proberen dommel te bereiken telefonisch maar daar geraak je dus niet binnen hé. Nuja, in december is het één jaar. Ik ga kijken of er iets anders staat op control panel voor eventueel op te zeggen. Is dit niet het geval dan laat ik het zo.
Geen enkele provider is perfect hé. Het is overal iets.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Groeten
-
- Starter
Ja, ik ben er vanaf geraakt...... door Homeconnect te nemen op een andere manier lukte het ook niet.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Dat meen je niet???devilkin schreef:Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Ik heb zojuist gezien dat mijn ticket van 10 juni! op 15 september gesloten werd, ZONDER enige actie. Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Yup, toch welInsom schreef:Dat meen je niet???devilkin schreef:Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Tuurke, het boostpacket zorgde vroeger voor een hogere uploadsnelheid. Daarom had ik het. Qua volume heb ik zeker niet meer dan 100GB nodig hoor.tuurke schreef:hou je boostpacket voor 6 euro extra heb je geen limiet wat wil je nog meer
of denk de volgende keer beter na als ge een extra upgrade doe
Daarbij, waarom?! zou ik beter moeten nadenken eer ik een extra upgrade doe? De klant zou toch koning moeten zijn?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Goztow schreef:Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
ze hebben toch geen 070 nr meer?
011 verdienen ze niets aan hoor..
- brooklyn
- Elite Poster
nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.Goztow schreef:Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik kan begrijpen dat dit zo is voor bepaalde dingen maar het wegnemen van een optie? Ik heb nog geen enkel topic gezien met het probleem dat het boostpack bij aanvraag niet opgeleverd werd binnen de paar weken, hoor...brooklyn schreef:nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.Goztow schreef:Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.