Dommel boost package opzeggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
JEffrey23
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2006, 21:01

Hallo,

Ik ben al jaren een tevreden klant van dommel. Maar enige tijd geleden heb ik het boospackage aangekocht en zou nu graag dit opzeggen.

Ben ik juist als ik zeg dat je dit maar jaarlijks kan doen? Zoja, hoe zegt je dit dan ook op? Is dat met behulp van het controle paneel?

Of wat moet je daarvoor juist doen.

Hopelijk weet er iemand dit en eventueel mij met raad bijstaan.

Alvast bedankt.

Greetz
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Dag Jeffrey,

Het zou jaarlijks opzegbaar moeten zijn.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Jammer genoeg blijft dit reeds 3 maanden onterecht aangerekend.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.

Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.

Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.
JEffrey23
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2006, 21:01

Insom schreef:Dag Jeffrey,

Het zou jaarlijks opzegbaar moeten zijn.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Jammer genoeg blijft dit reeds 3 maanden onterecht aangerekend.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.

Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.

Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.

Dank je wel voor deze toelichting. Ik heb ook al proberen dommel te bereiken telefonisch maar daar geraak je dus niet binnen hé. Nuja, in december is het één jaar. Ik ga kijken of er iets anders staat op control panel voor eventueel op te zeggen. Is dit niet het geval dan laat ik het zo.

Geen enkele provider is perfect hé. Het is overal iets.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groeten
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Ja, hier was het direct inorde. :lol:
Telespetter
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:21
Locatie: Gent

Ja, ik ben er vanaf geraakt...... door Homeconnect te nemen op een andere manier lukte het ook niet. :-)
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

devilkin schreef:
verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Dat meen je niet??? :eek:

Ik heb zojuist gezien dat mijn ticket van 10 juni! op 15 september gesloten werd, ZONDER enige actie. Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
tuurke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 28 sep 2002, 06:47

hou je boostpacket voor 6 euro extra heb je geen limiet wat wil je nog meer

of denk de volgende keer beter na als ge een extra upgrade doe
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Insom schreef:
devilkin schreef:
verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Dat meen je niet??? :eek:
Yup, toch wel ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

tuurke schreef:hou je boostpacket voor 6 euro extra heb je geen limiet wat wil je nog meer

of denk de volgende keer beter na als ge een extra upgrade doe
Tuurke, het boostpacket zorgde vroeger voor een hogere uploadsnelheid. Daarom had ik het. Qua volume heb ik zeker niet meer dan 100GB nodig hoor.

Daarbij, waarom?! zou ik beter moeten nadenken eer ik een extra upgrade doe? De klant zou toch koning moeten zijn?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Goztow schreef:
Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.

ze hebben toch geen 070 nr meer?
011 verdienen ze niets aan hoor..
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Goztow schreef:
Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

brooklyn schreef:
Goztow schreef:
Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.
Ik kan begrijpen dat dit zo is voor bepaalde dingen maar het wegnemen van een optie? Ik heb nog geen enkel topic gezien met het probleem dat het boostpack bij aanvraag niet opgeleverd werd binnen de paar weken, hoor...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”