update?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Stumpy81
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jul 2008, 11:15

Hoe zit het trouwens met die tweede lijn?
Die is toch gratis neem ik aan?
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Stumpy81 schreef:Hoe zit het trouwens met die tweede lijn?
Die is toch gratis neem ik aan?


Ik heb m ook aangevraagd. Volgens mij is het wel gratis ja.. denk ik... hoop ik ;-)
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Ik heb FTP username en PW ingegeven en krijg geen verbinding... raar
Marcoos
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 aug 2008, 12:25

Stumpy81 schreef:Zelfde probleem hier. Ik heb die melding weggeklikt omdat ik nog eens deftig moest nadenken over de naam en nu kan ik nergens terugvinden waar ik weer kan klikken om een be domein naam te kiezen.
Grrrrr.

Stumpy


Ja dit is inderdaad balen, ik heb per ongeluk al een domein geregistreerd met een foute naam :S ook lekker onhandig maar heb er al over gemaild, dus hoop begin volgende week een reactie te hebben :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Marcoos schreef:ik heb per ongeluk al een domein geregistreerd met een foute naam :S ook lekker onhandig maar heb er al over gemaild, dus hoop begin volgende week een reactie te hebben :)
volgens mij is dat niet op te lossen. ééns aangevraagd hang je er aan vast - denk ik. heeft niets met dommel te maken maar met de registrar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

en hoe kan je nu mailboxen activeren op het gratis domein dat erbij zit?
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

hoe kan ik mijn webruimte bewerken?....

ben hier niet bekend mee maar ik zie geen opties in homelink en ook niet in crm... :???:
Marcoos
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 aug 2008, 12:25

xenne schreef:
Marcoos schreef:ik heb per ongeluk al een domein geregistreerd met een foute naam :S ook lekker onhandig maar heb er al over gemaild, dus hoop begin volgende week een reactie te hebben :)
volgens mij is dat niet op te lossen. ééns aangevraagd hang je er aan vast - denk ik. heeft niets met dommel te maken maar met de registrar

Oe dat zou niet zo mooi zijn eigenlijk.
Maar ik wacht even af tot ze terug hebben gemaild.
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Tomola schreef:hoe kan ik mijn webruimte bewerken?....
ben hier niet bekend mee maar ik zie geen opties in homelink en ook niet in crm... :???:

De online editor is volgens mij nog niet klaar. Je kan je site al wel online plaatsen via FTP. Je kan hiervoor best een programma gebruiken zoals Filezilla of SmartFTP. Daarin moet je het adres van je site, je gebruikersnaam en je wachtwoord ingeven. Deze 3 gegevens staan in het home-link programma.
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

sail0rbe schreef:en hoe kan je nu mailboxen activeren op het gratis domein dat erbij zit?


Helemaal niet blijkbaar. je kan eender wat voor @jou_domein.be (bv: info@jou_domein.be) zetten en dat kan je dan laten doorsturen naar je dommel email of andere email, maar een mailbox activeren op het gratis domein kan dus niet. Later misschien???
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Marcoos schreef:
xenne schreef:
Marcoos schreef:ik heb per ongeluk al een domein geregistreerd met een foute naam :S ook lekker onhandig maar heb er al over gemaild, dus hoop begin volgende week een reactie te hebben :)
volgens mij is dat niet op te lossen. ééns aangevraagd hang je er aan vast - denk ik. heeft niets met dommel te maken maar met de registrar

Oe dat zou niet zo mooi zijn eigenlijk.
Maar ik wacht even af tot ze terug hebben gemaild.


Volgens de regels van dns.be kan een domeinnaam niet verbeterd worden; enigste oplossing is een nieuwe en juiste domeinnaam registreren maar dat zal je dan waarschijnlijk geld kosten.
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

jenske schreef:
Tomola schreef:hoe kan ik mijn webruimte bewerken?....
ben hier niet bekend mee maar ik zie geen opties in homelink en ook niet in crm... :???:

De online editor is volgens mij nog niet klaar. Je kan je site al wel online plaatsen via FTP. Je kan hiervoor best een programma gebruiken zoals Filezilla of SmartFTP. Daarin moet je het adres van je site, je gebruikersnaam en je wachtwoord ingeven. Deze 3 gegevens staan in het home-link programma.


ok bedankt =)
guidooke
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2008, 12:12

krijg nog steeds geen update kan ik die ergens downloaden
bedankt
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

belgianguy schreef:
sail0rbe schreef:en hoe kan je nu mailboxen activeren op het gratis domein dat erbij zit?


Helemaal niet blijkbaar. je kan eender wat voor @jou_domein.be (bv: info@jou_domein.be) zetten en dat kan je dan laten doorsturen naar je dommel email of andere email, maar een mailbox activeren op het gratis domein kan dus niet. Later misschien???


op hun site staat letterlijk "5 mailboxen @uwkeuze.be"
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

guidooke schreef:krijg nog steeds geen update kan ik die ergens downloaden
bedankt

check mijn topic "onofficiele update"
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

sail0rbe schreef:
belgianguy schreef:
sail0rbe schreef:en hoe kan je nu mailboxen activeren op het gratis domein dat erbij zit?


Helemaal niet blijkbaar. je kan eender wat voor @jou_domein.be (bv: info@jou_domein.be) zetten en dat kan je dan laten doorsturen naar je dommel email of andere email, maar een mailbox activeren op het gratis domein kan dus niet. Later misschien???


op hun site staat letterlijk "5 mailboxen @uwkeuze.be"


Tja dat weet ik, maar er staat zoveel op die website waar we volgens hen recht op hebben en dat we niet krijgen. Met de update is er al veel verbetering. Snelheidsverhoging bijvoorbeeld, daar zitten we ook nog steeds op te wachten.
guidooke
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2008, 12:12

bedankt is gelukt

grts guido
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mijn domein is nu al bijna 3 dagen nog steeds niet actief... normaal?
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Zelete schreef:Mijn domein is nu al bijna 3 dagen nog steeds niet actief... normaal?

hier hetzelfde
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Hier idem, maar 't is weekend eh. Dan werken ze zeker al niet :P

Wel deftige update moet ik zeggen. :-)
sn00zerman
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
Bedankt: 2 keer

Je domein zal vandaag vermoedelijk wel in orde komen. Ik had mijn domein vorige week tijdens een gewone werkdag op een avond aangevraagd, en de dag nadien, iets na 15u20, was mijn domein actief.
Daarna de domein forwarding aangepast, en de dag daarna zat blijkbaar m'n domein in alle domainname servers goed, want m'n domein is nu van overal bereikbaar ;-)


groeten,
Kris
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

De reden waarom het zo snel bij u was is omdat er toen nog niet veel aanvragen waren. Ondertussen heeft iedereen 2.0.1. Hierdoor heeft iedereen 'massaal' hun domeinnamen zitten registeren.
Terwijl het daadwerkelijk verwerken nog steeds manueel gebeurt (controleren of de namen wel kunnen en dergelijke vermoed ik..)
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Domein staat in HomeLink actief nu :)
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Domein werkt goed ondertussen.

Vraagje, wat moet ik invullen als ik mijn domein wil laten connecten naar een DynDNS account? Moet dat http://adres.dyndns.org worden of mag de http:// weg?

Kan ik ook onder andere games hosten met als IP mijn domeinnaam?
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

hallo
Moet ik nu wachten tot een volgende update om mijn domeinnaam te reg. Of kan ik dit ergens in een database bestandje in de map van dommel.com link?
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

het lijkt er nu ook op dat in de historiek (laatste 50 gesprekken) ook inkomende gesprekken worden opgenomen. Vanaf vandaag zie ik ook welke nummers er hebben gebeld naar het homeconnect telefoonnummer.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Fluppeke schreef:het lijkt er nu ook op dat in de historiek (laatste 50 gesprekken) ook inkomende gesprekken worden opgenomen. Vanaf vandaag zie ik ook welke nummers er hebben gebeld naar het homeconnect telefoonnummer.


ik niet hoor, mijn tweede lijn is trouwens ook nog steeds niet actief en een sinds dat ik 2 weken geleden gewacht heb om een domeinnaam aan te vragen, kan ik die nu nog steeds niet aanvragen.

Er is nog veel werk aan de winkel.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

dr.trimble schreef:
Fluppeke schreef:het lijkt er nu ook op dat in de historiek (laatste 50 gesprekken) ook inkomende gesprekken worden opgenomen. Vanaf vandaag zie ik ook welke nummers er hebben gebeld naar het homeconnect telefoonnummer.


ik niet hoor, mijn tweede lijn is trouwens ook nog steeds niet actief en een sinds dat ik 2 weken geleden gewacht heb om een domeinnaam aan te vragen, kan ik die nu nog steeds niet aanvragen.

Er is nog veel werk aan de winkel.


hm 2de lijn ook aan gevraagd wel nog niet getest morgen is bellen.

domeinnaam was op.. 6dagen ofzo in orden.. wat ik meer als aanvaardbaar vind.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”