Ik denk dat het anders is : de technische dienst is wel bereikbaar tss 12-13u, maar de financiele dienst heb ik nog nooit kunnen bereiken op dit uur.
En we zijn ook maar werkmensen die pas na 17u kunnnen bellen of in middagpauze. In het weekend zitten ze niet, en ga niet naar zo'n duur nr bellen of speciaal een dag congé nemen om te kunnen bellen
Meestal eet ik over de middag, zet m'n gsm op speaker, en laat hem gans de middag bij het eten met het bekende muziekje naast me spelen.
Dan moet ik inhaken om te vertrekken want niemand neemt op as usual... Elke dag 40min naar 011 nr zal ook niet goedkoop zijn met proximus... Zal volgende week es naar technische dienst bellen, gaat sneller, en vragen of ze me de facturatiedienst kunnen doorschakelen...
Ok als je de derde maand gratis krijgt, maar de facturatie-periode moeten ze toch corrigeren, die start toch vanaf dat je geactiveerd bent ?
Dus niet vanaf dat je het aanvraagt, want heb dan nog geen kabel, BGC technieker moet nog langskomen (heb nu zelfs nog geen telnr).
Begrijp niet waarom m'n telenet-telnr niet kan overgezet worden, ik heb het in het dommelformulier gemeld. Toen ze belden zeiden ze dat ik dit in de opzeg naar Telenet moest melden dat ik nr overdracht wou ?!
De meesten weten dit niet of hebben dit niet gedaan zeker ?