Godverdommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Ik probeer Dommel nu al een hele week te bereiken zowel binnen als buiten de kantooruren. Uren heb ik al een de lijn gehangen en telkens hoor ik dezelfde wachtmuziek: FROOOOZEN lala FROOOZEN heel toepasselijk .
Ik bel voor een probleem dat al weken aansleept en waarvoor belgacom al is komen controleren. Het probleem ligt dus 100% bij Dommel (voor ik weer een Dommel-fan tegen me krijg).

Het speciale nummer werkt wel maar meteen na de biep (na de eerste minuut van 1.5 euro) volgt een bezettoon.

Iemand de privé-nummer van happy family Dom-Schevenels en de kindjes want ik zie niet in hoe ik anders bij Dommel ooit binnenraak. Een tripje naar Limburg zou ook nog tot de mogelijkheden behoren.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Als ik je berichten eens lees, dan vind ik nergens een probleem. Een topic start als de jouwe heeft weinig kans, vrees ik.

Je kan beginnen met je probleem eens uit te leggen é :wink:

Jij bent diegene die verhuisd is zonder zijn adres door te geven aan dommel om de kost te vermijden. Enige connectie met het probleem?
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

*off topic*
Frozen van madonna?
Dat was toch illegaal op Belgisch grondgebied?
*/off topic*
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat is dan exact het probleem? Laat ze toch ajb in hun privéleven met rust will you? ;)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ik begrijp hem wel , als je je bedrogen voelt en je krijgt geen gehoor dan probeer je op alle mogelijke manieren gehoor te krijgen.

Over welk probleem gaat het eigenlijk?
Want tenzij je cityconnect hebt , kan ik niet veel scenario's bedenken waarbij de fout bij dommel ligt.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Fluppeke schreef:ik kan niet veel scenario's bedenken waarbij de fout bij dommel ligt.


Is dat relevant ivm het feit dat Dommel (blijkbaar) niet bereikbaar is ?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik sluit mij aan bij Fluppeke. Mits je op netconnect zit kan het probleem niet echt aan je zelf liggen, de infrastructuur is in dat geval bijna volledig van Belgacom. Enkel het laatste stuk is in dit geval van dommel, als dat problemen zou hebben dan is het een probleem waar duizenden mensen problemen mee zouden hebben. Tenzij je probleem effectief aan IP of gebruikersnaam of iets dergelijks zou liggen, maar dit lijkt mij niet reeël mits je Belgacom al over de vloer gehad hebt.

Ik weet uit ervaring (en bevestiging van techniekers) dat belgacom er wel een handje van weg heeft om de fout snel bij een alternatieve provider te leggen. Ik zit namelijk in het zelfde verhaal, spijtig genoeg is hier weinig tegen te beginnen (buiten als de technieker bij jou is hem gijzelen tot het probleem opgelost is ;)).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
cumme
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 26 sep 2007, 19:49
Locatie: Wezembeek-Oppem

Binnen na 3 minuten deze week. Frozen is van Within Temptation, mag wel eens veranderen, staat er al weken op.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

proz schreef: Een tripje naar Limburg zou ook nog tot de mogelijkheden behoren.


Bespaar je de moeite ze doen echt niet open.
En ik denk trouwens dat dit een averechts effect heeft.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

Heb ze deze week ook nodig gehad. ( facturen uit het oog verloren en afgesloten :oops: )
Maandag waren ze toe en Dinsdag na +- 10 minuten had ik iemand aan de lijn.

Wat ik wel positief vond, is dat ze uw internet direct heractiveren zodat je via pc-banking alles in orde kan maken. Doen ze dat bij andere ISP's ook?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

TjoekTjoek schreef:Heb ze deze week ook nodig gehad. ( facturen uit het oog verloren en afgesloten :oops: )
Maandag waren ze toe en Dinsdag na +- 10 minuten had ik iemand aan de lijn.

Wat ik wel positief vond, is dat ze uw internet direct heractiveren zodat je via pc-banking alles in orde kan maken. Doen ze dat bij andere ISP's ook?


Bij telenet word je op tijd verwittigd en meermaals voor ze je afsluiten. Dan heb je kansen genoeg gehad om te betalen.
Bij andere providers weet ik niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dacht dat je bij Dommel ook wel een paar verwittigingen kreeg voor ze je afsluiten. maar heb er zelf geen ervaring mee. heb domiciliëring
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
holzer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 maa 2007, 18:52

xenne schreef:dacht dat je bij Dommel ook wel een paar verwittigingen kreeg voor ze je afsluiten. maar heb er zelf geen ervaring mee. heb domiciliëring


je krijgt er alleszins 2, verder heb ik het nog niet durven pushen :P
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

holzer schreef:
xenne schreef:dacht dat je bij Dommel ook wel een paar verwittigingen kreeg voor ze je afsluiten. maar heb er zelf geen ervaring mee. heb domiciliëring


je krijgt er alleszins 2, verder heb ik het nog niet durven pushen :P


Dan kan ik ze niet meer dan gelijk geven dat ze tot afsluiten overgaan. Want dan is het geen vergetelheid meer van de klant.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

holzer schreef:
xenne schreef:dacht dat je bij Dommel ook wel een paar verwittigingen kreeg voor ze je afsluiten. maar heb er zelf geen ervaring mee. heb domiciliëring


je krijgt er alleszins 2, verder heb ik het nog niet durven pushen :P


je krijgt welgeteld 3 mails en dan nog een 2 tal weekjes respijt en dan is het gedaan en word je afgesloten (geen telefoontje of niks). Ik had mijn grootvader Dommel aangeraden, heeft hij zo'n 6 maandjes van genoten tot hij wou overschakelen van een light naar start formule. 10 talle mails en Within Temptations en 1 aangetekend schrijven later de moed maar opgegeven en gewoon gestopt met betalen. Geen Dommel meer hier, zo ga je niet met klanten om!
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

nonkie schreef:
holzer schreef:
xenne schreef:dacht dat je bij Dommel ook wel een paar verwittigingen kreeg voor ze je afsluiten. maar heb er zelf geen ervaring mee. heb domiciliëring


je krijgt er alleszins 2, verder heb ik het nog niet durven pushen :P


Dan kan ik ze niet meer dan gelijk geven dat ze tot afsluiten overgaan. Want dan is het geen vergetelheid meer van de klant.


En ze rekenen je ook geen 7 € aan per keer dat ze verwitigen .
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

dopke schreef: En ze rekenen je ook geen 7 € aan per keer dat ze verwitigen .


Dat was bij mij niet het geval.
Ik vind het ook wel positief dat ze je zonder moeite terug actief zetten. En denk dat ze dat bij Telenet zeker niet zomaar doen.

Trouwens de rekening, je krijgt hem bijna een maand voor de vervaldatum. Laat je hem toch vervallen dan heb je daarna nog bijna een maand voordat ze je afsluiten.

En dan heb je nog altijd mensen die uit hun vel springen terwijl het vaak gewoon wanbetalers zijn. Want zeg nou eerlijk, ik heb zelf lang genoeg in een callcenter in holland gewerkt, de mensen betalen tegenwoordig pas vlak voordat ze worden afgesloten en leven zo eigenlijk constant met 1 maand achterstand.

Ik heb mensen aan de lijn gehad (verzekering) die voor 50 cent al begonnen te schreeuwen en te dreigen terwijl ze het zelf schuld waren.

Het leukste was nog wel dat er iemand was opgeschort van zijn verzekering, 3 maanden wegens wanbetalen. En dan ook nog op compensatie vragen he!

Ik heb een vaag vermoeden dat ze dit overal en dus bij dommel ook wel meemaken.

Mensen tegenwoordig voordat ze het loon krijgen overgemaakt is het al opgemaakt, iedereen leeft maar op krediet.

Maar dit is de afgelopen week wel duidelijk geworden he ;-)
Here today gone tomorrow.

Wat Dommel aangaat, volgens mij zijn ze het zo kotsbeu dat er een stelletje kinderen constant voor onbenullige dingen klaagt, dat de rest daar ook de dupe van is geworden.
Zou niet mogen maar lijkt me een menselijk effect. Zou ik zelf ook hebben.

-edit, hiermee wil ik niet zeggen dat de klachten ongegrond zijn, ik bedoel te zeggen dat alle flauwekul er om heen het afleid van het onderwerp en dus dommel een hoop werk heeft aan mensen die hun rekeningen niet betalen of constant zeuren over onbenullige dingen. maar die kom je bij ieder bedrijf tegen.
Het grote verschil is echter dat je bij Telenet sneller iemand aan de telefoon krijgt en dat ze wellicht ook makkelijker zijn met compensaties, dus mensen zijn gewoon gewend dat klagen loont. Ik weet nog goed bij KPN in holland kreeg je makkelijk 1 a 2 maanden gratis als je een beetje ging zeveren ookal had je zelf het modem verkloot met nieuwe firmware ofzo.

Maar goed... bij mij werkt alles nu.
Laatst gewijzigd door macamba 11 okt 2008, 18:49, in totaal 1 gewijzigd.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

Probleem was eigenlijk dat ze mij normaal die facturen per post opsturen (heb ik ooit uitdrukkelijk gevraagd ivm een BVBA). De laatste maanden blijkbaar niet meer.

Soit. Nu controleer ik maandelijks die crm-pagina en dan is de kous af.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

btw iemand afsluiten zonder een schrijven te sturen is volgens mij onwettig ....
(en daarmee bedoel ik niet die mailtjes)
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

en niet-betalen is ook 'onwettig' ...

als je niet op tijd betaalt dan weet je dat je afgesloten wordt; een briefje meer of minder maakt geen enkel verschil hoor.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Rimson schreef:btw iemand afsluiten zonder een schrijven te sturen is volgens mij onwettig ....
(en daarmee bedoel ik niet die mailtjes)


Ja en mensen die 2 maanden lang mais krijgen en meerdere waarschuwingen om een rekening van 49 euro te betalen en dan met het excuus aankomen van "o die mail heb ik niet gezien" vind ik eigenlijk gewoon nog triester dan alle problemen van Dommel bij elkaar ;-)

Aangezien de facturatie via mail loopt lijkt het mij wel rechtsgeldig. Ze hebben de klant meerdere malen gewezen op een betaal achterstand.

T is net als met de lotto he, als ze de mensen opbellen van de lotto en hun naam en adres controleren is het altijd "ja die woont hier".
Maar als ze bellen van de incassodienst vanwege wanbetaling is de persoon nooit bereikbaar of spoorloos.

Komop zeg.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

macamba schreef:
Rimson schreef:btw iemand afsluiten zonder een schrijven te sturen is volgens mij onwettig ....
(en daarmee bedoel ik niet die mailtjes)


Ja en mensen die 2 maanden lang mais krijgen en meerdere waarschuwingen om een rekening van 49 euro te betalen en dan met het excuus aankomen van "o die mail heb ik niet gezien" vind ik eigenlijk gewoon nog triester dan alle problemen van Dommel bij elkaar ;-)

Aangezien de facturatie via mail loopt lijkt het mij wel rechtsgeldig. Ze hebben de klant meerdere malen gewezen op een betaal achterstand.

T is net als met de lotto he, als ze de mensen opbellen van de lotto en hun naam en adres controleren is het altijd "ja die woont hier".
Maar als ze bellen van de incassodienst vanwege wanbetaling is de persoon nooit bereikbaar of spoorloos.

Komop zeg.



Je bent nogal goedgelovig niet ?
en wat als die persoon om gelijk welke reden niet online kan ?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Rimson schreef:
macamba schreef:
Rimson schreef:btw iemand afsluiten zonder een schrijven te sturen is volgens mij onwettig ....
(en daarmee bedoel ik niet die mailtjes)


Ja en mensen die 2 maanden lang mais krijgen en meerdere waarschuwingen om een rekening van 49 euro te betalen en dan met het excuus aankomen van "o die mail heb ik niet gezien" vind ik eigenlijk gewoon nog triester dan alle problemen van Dommel bij elkaar ;-)

Aangezien de facturatie via mail loopt lijkt het mij wel rechtsgeldig. Ze hebben de klant meerdere malen gewezen op een betaal achterstand.

T is net als met de lotto he, als ze de mensen opbellen van de lotto en hun naam en adres controleren is het altijd "ja die woont hier".
Maar als ze bellen van de incassodienst vanwege wanbetaling is de persoon nooit bereikbaar of spoorloos.

Komop zeg.



Je bent nogal goedgelovig niet ?
en wat als die persoon om gelijk welke reden niet online kan ?


Niet online kunnen en/of niet kunnen gebeld worden of kunnen bellen is niet ondenkbaar bij Dommel. Het forum staat er vol van. Dus mag je verwachten dat de rekening communicatie van Dommel De Post dient te gebeuren en niet uitsluitend per mail.

De zoveelste steek die Dommel hier laat vallen.
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

En stel dat je bv het probleem hebt dat de mails in de spambak gaan na installatie van bv een nieuw e-mailproggie.

Of gelijk in mijn geval dat je het bv vergeet door te geven aan je vriendin die normaal de betalingen doet. (werd wel nog op tijd betaald hoor :D ook na 2 aanmaningen)

...

Kortom er zullen nog wel redenen zijn dat je per ongeluk ook wel eens vergeet te betalen. Ik vind dat ze dan met een simpel telefoontje al veel kunnen oplossen. Probleem is volgens mij gewoon dat de werknemers bij Dommel te weinig communicatie hebben met de klanten die problemen hebben. En het snel op de lange baan schuiven en er dan niet meer aanuitkunnen met alle gevolgen vandien.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Ik bedoel alleen maar te zeggen, en wie zich aangesproken moeten voelen weten dat zelf wel, het is wel ERG toevallig altijd dat mensen NOOIT hun betalingsherinnering hebben gehad, terwijl je er toch 2 a 3 krijgt vooraleer men u afsluit.

Is gewoon algemeen wat ik zeg, niet enkel bij Dommel.

Komaan, ik denk dat er hier heel veel mensen meedoen die zelf ook op een klantendienst werken, en wat is het standaard antwoord van een wanbetaler:

Ik heb die brief / factuur / mail niet gehad dus kan ik ook niet betalen.
En een automatische incasso of domiciliëring gaat altijd mis bij die mensen want ze hebben geen saldo op hun bankrekening.

Ik heb zelf ook zat problemen gehad met Dommel in het begin maar ik probeer het te nuanceren door even de realiteit erbij te halen.
Ik lees het iedere dag hier om wat bij te leren maar het merendeel hier is gewoon gezever, ik weet zeker dat de helft van de problemen door de gebruiker zelf veroorzaakt worden.

Ik ben content met Dommel voor de snelle internetverbinding die ze me leveren, gewoon Belgacom kwaliteit, super goede newsservers, telefoon werkt ook prima.. Voor Belgische begrippen is dit gewoon een top-product voor die prijs.

Als mensen nu gewoon eens minder zouden zeveren over een snelheidsverhoging en het constant proberen te tweaken van hun modem zouden ze bij Dommel wat meer tijd overhouden voor normale dingen.

Het een beetje op een sport hier om ze constant te bellen en procedures aan te spannen.

Bedoel zeg nu eens eerlijjk.. welke andere provider kan mij het zelfde aanbieden voor die prijs. Ik ben juist weggegaan bij Telenet omdat het te duur was en voor de datalimiet. Nu hebben we alles wat we willen en zeveren de mensen nog teveel.

Mijn mening hoor ;-)
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Probleem intussen opgelost na nogmaals 3 uur aan de lijn te hangen. Het probleem lag bij Belgacom, hoewel de technieker van Belgacom geen probleem had vastgesteld diezelfde dag. Blijkbaar stond het profiel van de lijn niet goed. Dus nee, het probleem lag niet bij mij.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat het niet kan dat je 3 dagen moet proberen en uren aan de lijn moet hangen (binnen de kantooruren) voordat je iemand aan de lijn krijgt. Dommel weet ook dat hun klanten bij de zwaardere internetgebruikers horen en dus hun helpdesk bereikbaar moet zijn. En dat nummer dat je kan bellen is je reinste oplichterij want dat slaat na de biep (en dus de begonnen minuut van 1.5 euro) over in een bezettoon. Ofwel heb je zo'n nummer en zorg je dat er zeker iemand kan opneemt ofwel laat je dat nummer gewoon zo. Ik kan er ook niet aan doen dat Sandra en Bart hun geld liever in een publiciteitsfoto steken in de Standaard dan in hun helpdesk, maar dat zal wel andere redenen gehad hebben zeker.

Voor mij is Dommel een voorbeeld van een bedrijf dat wil lopen nog voor het deftig kan stappen. om de haverklap passen ze de voorwaarden aan en bieden ze nieuwe pakketten aan.
rosheen
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jan 2008, 22:02

macamba schreef: Als mensen nu gewoon eens minder zouden zeveren over een snelheidsverhoging en het constant proberen te tweaken van hun modem zouden ze bij Dommel wat meer tijd overhouden voor normale dingen.

Nou, dat is dan typisch de mening van een tevreden klant. :roll: Maar mij krijg je op mijn paard met zulke uitlatingen.
Geloof jij nou écht zelf dat de helft van die problemen voortkomen uit niet-betaalde rekeningen, of verprutste modems en software??
Ik heb altijd mijn rekeningen netjes op tijd betaald en ik heb netjes alle stappen gevolgd die nodig waren voor het activeren van internet en telefonie en alles werkte... een tijdje. Nu ben ik niet het grote licht op gebied van informatica/electronica, maar jij gaat mij niet verwijten dat het mijn eigen schuld is dat ik vaker zonder dan met telefoon heb gezeten! Na weken van sukkelen heb ik die verwijten al van mijn wederhelft mogen horen onder de vorm van "Jij moest zonodig veranderen van provider" en daar had ie verdorie gelijk in. En al die uren en euro's die ik aan de GSM-provider gespendeerd heb om Dommel te bereiken... vruchteloos overigens, buiten die ene keer en toen werd ik met een kluitje (lees: leugen) in het riet gestuurd. Nee, sorry, ik kan begrijpen dat als je geen problemen hebt, je een dik tevreden klant bent. Maar heb dan asjeblieft niet de hooghartigheid om hier te komen vertellen dat het onze eigen schuld is!
Ik herken veel te veel van de andere problemen om nog te geloven dat de gebruikers zelf fout zitten.
Zo, ff mijn ongenoegen gespuwd. :evil:
Ik bedoel maar: wuif die klachten hier niet weg met een nonchalant gebaar, ze zijn wel degelijk ECHT!
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

rosheen schreef:
macamba schreef: Als mensen nu gewoon eens minder zouden zeveren over een snelheidsverhoging en het constant proberen te tweaken van hun modem zouden ze bij Dommel wat meer tijd overhouden voor normale dingen.

Nou, dat is dan typisch de mening van een tevreden klant. :roll: Maar mij krijg je op mijn paard met zulke uitlatingen.
Geloof jij nou écht zelf dat de helft van die problemen voortkomen uit niet-betaalde rekeningen, of verprutste modems en software??
Ik heb altijd mijn rekeningen netjes op tijd betaald en ik heb netjes alle stappen gevolgd die nodig waren voor het activeren van internet en telefonie en alles werkte... een tijdje. Nu ben ik niet het grote licht op gebied van informatica/electronica, maar jij gaat mij niet verwijten dat het mijn eigen schuld is dat ik vaker zonder dan met telefoon heb gezeten! Na weken van sukkelen heb ik die verwijten al van mijn wederhelft mogen horen onder de vorm van "Jij moest zonodig veranderen van provider" en daar had ie verdorie gelijk in. En al die uren en euro's die ik aan de GSM-provider gespendeerd heb om Dommel te bereiken... vruchteloos overigens, buiten die ene keer en toen werd ik met een kluitje (lees: leugen) in het riet gestuurd. Nee, sorry, ik kan begrijpen dat als je geen problemen hebt, je een dik tevreden klant bent. Maar heb dan asjeblieft niet de hooghartigheid om hier te komen vertellen dat het onze eigen schuld is!
Ik herken veel te veel van de andere problemen om nog te geloven dat de gebruikers zelf fout zitten.
Zo, ff mijn ongenoegen gespuwd. :evil:
Ik bedoel maar: wuif die klachten hier niet weg met een nonchalant gebaar, ze zijn wel degelijk ECHT!


Ik geloof zeker wel dat er problemen zijn geweest de eerste tijd en nog steeds wel zijn, maar bijvoorbeeld de telefonie.. ik heb er destijds eens voor gebeld en na een week was het in orde. Niet na de 4 uur die in de brief stond, maar toch nadat ik ze aan de lijn had is het wel opgelost.
Verder heb ik zelf nooit problemen gehad ook niet met de telefonie.
Heb de eerste maand zeker 700 Gig gedownload in de vakantie en alles ging goed.. heb nu al meer gebruik gemaakt van Dommel dan dat ik bij telenet in 2 jaar zou mogen.

Nogmaals ik zal echt mn kop niet in het zand steken en er is nog heel wat shit op te lossen als ik het hier zo lees maar het valt me op dat er wel mensen zijn die behoorlijk zeveren.

Ik las laatst iets over telfort in Nederland, met behoorlijk intensieve VoIP storingen. Als ik dat dan lees dan zie je toch dat het wel bij meer providers misgaat met de VoIP. Zelfs bij de KPN destijds was het een groot drama.

Ik maak daar toch uit op dat het niet specefiek bij Dommel grote ellende is maar dat bij BGC en Scarlet en Tele2 en noem maar op ook genoeg misgaat.

T is net dat Dommel hier op Userbase toch wel een slechte reputatie heeft gekregen maar ondanks die negatieve reacties zijn er toch nog veel mensen die klant worden daar.. Tsja ze bieden gewoon een goed product voor die prijs, en de rest zal wel beter worden daar vertrouw ik wel op.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Sorry hoor ma ik ben al 3 maanden aan het betalen en ik heb nog altijd geen internet
1 x 75 euro activatie kosten
24 euro voor een maand internet x 2
dees is al bezig van augustus en we zijn nu al bijna november :s ..
Als ge belt , krijgt ge 2 uur muziek , belt ge op de GSM nummer van financiele info , krijgt ge nen engelsman aan de lijn da het beu is da die 100 x telefoon krijgt van mensen die problemen hebben bij dommel , terwijl iedereen naar die man zijn privee nummer belt , hij werkt nog eens niet voor dommel!
Hij zit ook al 6 maanden te bellen , en te mail dat hij dringend wilt dat ze de gsm nummer van die site af doen ..
Waarom zet een goede internet provider een gsm nummer op hun site van een onbekende :s die niets bij dommel te maken heeft ...
Strange .. Kben gewoon mijn geld kwijt . , kheb geen internet , en weet begot niet wat ik moet doen .?
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Bettina schreef:Als ge belt , krijgt ge 2 uur muziek , belt ge op de GSM nummer van financiele info , krijgt ge nen engelsman aan de lijn da het beu is da die 100 x telefoon krijgt van mensen die problemen hebben bij dommel , terwijl iedereen naar die man zijn privee nummer belt , hij werkt nog eens niet voor dommel!
Hij zit ook al 6 maanden te bellen , en te mail dat hij dringend wilt dat ze de gsm nummer van die site af doen ..
Waarom zet een goede internet provider een gsm nummer op hun site van een onbekende :s die niets bij dommel te maken heeft ...


Euhm.... als 0473230237 het nummer is dat je probeert te bellen, heb je wel een probleem. Het is het BTW nummer van Schedom en niet een gsm-nummer (zie maar op de Unizo website) :roll:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

testertje schreef:
Bettina schreef:Als ge belt , krijgt ge 2 uur muziek , belt ge op de GSM nummer van financiele info , krijgt ge nen engelsman aan de lijn da het beu is da die 100 x telefoon krijgt van mensen die problemen hebben bij dommel , terwijl iedereen naar die man zijn privee nummer belt , hij werkt nog eens niet voor dommel!
Hij zit ook al 6 maanden te bellen , en te mail dat hij dringend wilt dat ze de gsm nummer van die site af doen ..
Waarom zet een goede internet provider een gsm nummer op hun site van een onbekende :s die niets bij dommel te maken heeft ...


Euhm.... als 0473230237 het nummer is dat je probeert te bellen, heb je wel een probleem. Het is het BTW nummer van Schedom en niet een gsm-nummer (zie maar op de Unizo website) :roll:

yep das het nummer :-D lol maja , blijkbaar ben ik niet de enige die dat niet door heeft .. Naargelang dat die engelsman zei , krijgt hij 100 de telefoontjes per dag :p
Maja ... :)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Hilarisch! De beste Dommel-grap van de laatste weken! :lol2:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Maglor schreef:Hilarisch! De beste Dommel-grap van de laatste weken! :lol2:

& Hoe voelt ge u nie dage in die laatste weken nog eens hebt kunnen lache :eek:
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik vind daar anders niet veel grappig meer aan, aan die praktijken en stommiteiten van dommel.

EDIT: by the way.. hoe kan iemand zo stom zijn om dat nummer te bellen? er staat toch duidelijk op de website dat dat de BTW-nummer is? :?
Laatst gewijzigd door Fireblade 27 okt 2008, 19:56, in totaal 2 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Bettina schreef:
Maglor schreef:Hilarisch! De beste Dommel-grap van de laatste weken! :lol2:

& Hoe voelt ge u nie dage in die laatste weken nog eens hebt kunnen lache :eek:


Wel, met mijn financiële problemen met Dommel vond ik dit wel een goede :wink:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Fireblade schreef:Ik vind daar anders niet veel grappig meer aan, aan die praktijken en stommiteiten van dommel.

Gij nie alleen , ma ik kdenk dat ik hier nog niemand heb gezien bij mijn probleem , .. Daarom dat begot niet zou weten wat te doen .. Ik heb al 3 maand betaald en heb nog altijd geen internet .. Kheb de eerste 3 maanden betaald bij mijn bank rekening nummer , de andere ging mijn moeder doen . Maar wij hebben wel het verstand gehad , om de domi nog niet op te sturen .. Anders bleven ze geld nemen ,..heb 100 de mails gestuurd en geen reactie.. MAAR Kheb de vrijdag eindelijk reactie gehad!!!! na 3 maanden !!! ik opende de mail ^o) het bleek dus weer een factuur te zijn ...Die ik niet ga betalen! eer dat ik internet heb! Weet ge wa ik denk ? alsk nu een jaar ieder maand mooi betaal .. dat ik nog altijd geen internet heb ....
Weet nie wa doen eh .. Kheb ook gelezen , dat het nix uithaalt vr ne x zelf tot daar te gaan want ge staat nrt schijnt voor een gesloten deur ... :?
Ik vind het allemaal zo raar ...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Fireblade schreef:Ik vind daar anders niet veel grappig meer aan, aan die praktijken en stommiteiten van dommel.

EDIT: by the way.. hoe kan iemand zo stom zijn om dat nummer te bellen? er staat toch duidelijk op de website dat dat de BTW-nummer is? :?

Stommiteiten van Dommel? Kunnen zij eraan doen dat hun BTM-nummer gelijkt op een GSM-nummer :s
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Haha, dit maakt mijn dag goed :lol:

Toch wel vrij lomp om een BTW nummer op te bellen...
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia schreef:
Fireblade schreef:Ik vind daar anders niet veel grappig meer aan, aan die praktijken en stommiteiten van dommel.

EDIT: by the way.. hoe kan iemand zo stom zijn om dat nummer te bellen? er staat toch duidelijk op de website dat dat de BTW-nummer is? :?

Stommiteiten van Dommel? Kunnen zij eraan doen dat hun BTM-nummer gelijkt op een GSM-nummer :s

Seg manneke ... Voelt u nie aangevallen eh.. This maar ne nummer zer ... & sorry eh , da ik dacht da het ne GSM was!
:twisted:
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Lord Utopia schreef:
Fireblade schreef:Ik vind daar anders niet veel grappig meer aan, aan die praktijken en stommiteiten van dommel.

EDIT: by the way.. hoe kan iemand zo stom zijn om dat nummer te bellen? er staat toch duidelijk op de website dat dat de BTW-nummer is? :?

Stommiteiten van Dommel? Kunnen zij eraan doen dat hun BTM-nummer gelijkt op een GSM-nummer :s


Wordt een btw-nummer normaal niet gescheiden met punten ipv aan elkaar te hangen? ..maar aan de andere kant moeten de mensen maar beter kijken. Daarom deed ik ook een edit.. :roll:
To download or not to download, that's the question.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”