Weet er toevallig iemand met zekerheid welk netwerk FUlladsl gebruikt?
Want ik ga nu naar dommel en zou willen weten of het dan nog de zelfde centrale is.
Mvg , ub_removed10624
fulladsl netwerk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Zijn Fulladsl resellers, dus Scarlet. Dommel gebruikt ofwel Turboline ( Belgacom ) of eigen infrastructuur. Het is niet omdat je op een ander netwerk komt dat je daarom in een andere centrale gaat terecht komen héub_removed10624 schreef:Weet er toevallig iemand met zekerheid welk netwerk FUlladsl gebruikt?
Want ik ga nu naar dommel en zou willen weten of het dan nog de zelfde centrale is.
Mvg , Ian Desmet
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Member
Oh want ik vroeg aan hun hoever ik van de centrale ging zitten, daar zeiden ze 3.3 km.ditCh schreef:Zijn Fulladsl resellers, dus Scarlet. Dommel gebruikt ofwel Turboline ( Belgacom ) of eigen infrastructuur. Het is niet omdat je op een ander netwerk komt dat je daarom in een andere centrale gaat terecht komen héIanDesmet schreef:Weet er toevallig iemand met zekerheid welk netwerk FUlladsl gebruikt?
Mvg , ub_removed10624
Dit zijn mijn lijnwaarden: Downstream Rate: 4096 kbps
Upstream Rate: 512 kbps
Downstream Margin: 11 db
Upstream Margin: 18 db
Downstream Line Attenuation: 33 db
Upstream Line Attenuation: 8 db
Volgens deze lijnwaarden is dit maar 2,39 km.
Kan je mij verder helpen ?
Danku
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Haha ik had voorheen ook Fulladsl maar zat wel op 6,4 MBps downstream en 640KBps upstreamub_removed10624 schreef:Oh want ik vroeg aan hun hoever ik van de centrale ging zitten, daar zeiden ze 3.3 km.ditCh schreef:Zijn Fulladsl resellers, dus Scarlet. Dommel gebruikt ofwel Turboline ( Belgacom ) of eigen infrastructuur. Het is niet omdat je op een ander netwerk komt dat je daarom in een andere centrale gaat terecht komen héub_removed10624 schreef:Weet er toevallig iemand met zekerheid welk netwerk FUlladsl gebruikt?
Mvg , ub_removed10624
Danku
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toen ze mij overschakelde verbeterde mijn Line Attentuation. Nu op Dommel is ze weer iets achteruit gegaan.
-
- Member
Haha ik had voorheen ook Fulladsl maar zat wel op 6,4 MBps downstream en 640KBps upstream
jij zit dus nog op oud profiel.
Toen ze mij overschakelde verbeterde mijn Line Attentuation. Nu op Dommel is ze weer iets achteruit gegaan.[/quote]
Weet iemand toevallig waar centrales liggen in de streken elewijt- dicht bij mechelen , vilvoorde , zemst. En kan je me dit is uit leggen :Het is niet omdat je op een ander netwerk komt dat je daarom in een andere centrale gaat terecht komen hé
Mvg, ub_removed10624 Dank bij voorbaat
Toen ze mij overschakelde verbeterde mijn Line Attentuation. Nu op Dommel is ze weer iets achteruit gegaan.[/quote]
Weet iemand toevallig waar centrales liggen in de streken elewijt- dicht bij mechelen , vilvoorde , zemst. En kan je me dit is uit leggen :Het is niet omdat je op een ander netwerk komt dat je daarom in een andere centrale gaat terecht komen hé
Mvg, ub_removed10624 Dank bij voorbaat
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Dat zijn een pak centrales... En jij zit waarschijnlijk op dezelfde als je nu zit, maar dan op een ander netwerk. Je aansluiting op de centrale kun je vergelijken met de hardware (fysieke deel), het netwerk met de software.
-
- Member
Oke bedankt dus er zijn er veel zeg je. Dus normaal zit ik op dezelfde of een betere ?Goendi schreef:Dat zijn een pak centrales... En jij zit waarschijnlijk op dezelfde als je nu zit, maar dan op een ander netwerk. Je aansluiting op de centrale kun je vergelijken met de hardware (fysieke deel), het netwerk met de software.
Bedankt iedereen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mvg , ub_removed10624
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
volgens die waarden is dat eerder 3,3 dan 2,39km. downstream margin is ook aan de lage kant. heb je ooit last van disconnects gehad?IanDesmet schreef: Oh want ik vroeg aan hun hoever ik van de centrale ging zitten, daar zeiden ze 3.3 km.
Danku
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
toch aan de lage kant. maar normaal ga je geen problemen hebben. op drukke momenten kan ze wel ietsje wegzakken
-
- Member
Moest ik er veel last van hebben van die disconnects? Wat zijn dan mogelijke oplossingen?xenne schreef:toch aan de lage kant. maar normaal ga je geen problemen hebben. op drukke momenten kan ze wel ietsje wegzakken
Mvg , Ian Desmet
- xenne
- Elite Poster
je kan altijd een lager profiel aanvragen, maar als je bij Fulladsl geen problemen ondervonden hebt dan zal dat bij dommel wel niet anders zijn. uw waarden zijn niet echt slecht
-
- Member
Liever geen lager profielxenne schreef:je kan altijd een lager profiel aanvragen, maar als je bij Fulladsl geen problemen ondervonden hebt dan zal dat bij dommel wel niet anders zijn. uw waarden zijn niet echt slecht