update?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

DarthStijn schreef:Vind dat ze op z'n minst wel even hadden mogen opendoen, nuja...


Idd, toch niet echt klantvriendelijk die jongens daar..als je wat tijd hebt lees maar eens de enorme dommel toppics eens, je zal versteld staan van de arrogantie van dit bedrijf :wink:
DarthStijn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26

Ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen hier ivm dommel, en heb idd al straffe dingen gelezen, maar persoonlijk heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad met dommel. De dingen die werken, werken goed bij mij, ik krijg altijd antw op mijn tickets, raak meestal snel binnen als ik bel.
Ik kan gewoon niet naar mijn vader bellen, die ook dommel heeft, en ik zit te wachten op de domeinnaam en webruimte.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

DarthStijn schreef:Ah, was al aan zoeken naar iemand die Ketter heet maar vond hem nie direct :-) Voelde me zelf al wat aangevallen :-D
Nuja, ze waren er op PeeCees bezig, of ze aan de update bezig waren... :???:
Vind dat ze op z'n minst wel even hadden mogen opendoen, nuja...


Mischien zijn ze daar opgesloten... Tot dat ze update afmaken :lol:
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

DarthStijn schreef:Ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen hier ivm dommel, en heb idd al straffe dingen gelezen, maar persoonlijk heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad met dommel. De dingen die werken, werken goed bij mij, ik krijg altijd antw op mijn tickets, raak meestal snel binnen als ik bel.
Ik kan gewoon niet naar mijn vader bellen, die ook dommel heeft, en ik zit te wachten op de domeinnaam en webruimte.


Van Dommel naar Dommel bellen is een bekend probleem waar we allemaal last van hebben maar dit zou opgelost moeten zijn met de update.

Wat ik nu heb gedaan is via Voipbuster die vaste lijnen van Dommel bellen en dan lukt het wel.

Maarja dit is natuurlijk geen alternatief om voor te stellen maar wel een tijdelijke oplossing.
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Over dat verhaal dat ze de deur niet opendoen:

Dat is eigenlijk wel schandalig. Moest de persoon aan de deur nu niemand kunnen zien binnen, en ze doen niet open, tot daar aan toe. Maar als je oogcontact hebt, en ze doen nog altijd niet open, dan zou ik gewoon op die bel blijven duwen tot ze het binnen spuugzat zijn. Wat is dat nu.

Helpdesk véél vroeger sluiten dan anders, dat zijn ook al geen werken.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Yargo schreef:Over dat verhaal dat ze de deur niet opendoen:

Dat is eigenlijk wel schandalig. Moest de persoon aan de deur nu niemand kunnen zien binnen, en ze doen niet open, tot daar aan toe. Maar als je oogcontact hebt, en ze doen nog altijd niet open, dan zou ik gewoon op die bel blijven duwen tot ze het binnen spuugzat zijn. Wat is dat nu.

Helpdesk véél vroeger sluiten dan anders, dat zijn ook al geen werken.


tja ze deden waarschijnlijk niet open omdat ze schrik hadden voor hun leven... ;)

ik zou verschillende keren aanbellen als ze niet open deden briefje @ de deur plakken dat ze een aangetekende brief geweigerd hebben.. ;)

dag later opnieuw.. ;) en dan erbij dat de 3de keer politie meekomt ofzo ;) of deurwaarder voor te bevestigen
stoker
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2008, 12:28

DarthStijn schreef:Ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen hier ivm dommel, en heb idd al straffe dingen gelezen, maar persoonlijk heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad met dommel. De dingen die werken, werken goed bij mij, ik krijg altijd antw op mijn tickets, raak meestal snel binnen als ik bel.
Ik kan gewoon niet naar mijn vader bellen, die ook dommel heeft, en ik zit te wachten op de domeinnaam en webruimte.


Blijkbaar ben je dan ook weeral zo een sukkel die niet weet waarvoor hij betaald.
"Geen negatieve ervaringen maar alleen werkt mijn webruimte niet"!!
Is ongeveer hetzelfde als "ik koop een wagen die er mooi uit ziet, maar mag er niet mee op de baan"
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

stoker schreef:
DarthStijn schreef:Ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen hier ivm dommel, en heb idd al straffe dingen gelezen, maar persoonlijk heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad met dommel. De dingen die werken, werken goed bij mij, ik krijg altijd antw op mijn tickets, raak meestal snel binnen als ik bel.
Ik kan gewoon niet naar mijn vader bellen, die ook dommel heeft, en ik zit te wachten op de domeinnaam en webruimte.


Blijkbaar ben je dan ook weeral zo een sukkel die niet weet waarvoor hij betaald.
"Geen negatieve ervaringen maar alleen werkt mijn webruimte niet"!!
Is ongeveer hetzelfde als "ik koop een wagen die er mooi uit ziet, maar mag er niet mee op de baan"


die vergelijking is krommer dan de tanden van....

anyway

't is eerder 'een nieuwe auto kopen en het gratis flesje fanta zit er niet in'.

Webspace is niet 'essentieel' dus ook niet nodig voor van uw internet NOCH telefonie te genieten..

dus gelieven niet zo een drama daarover te maken.
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

voor de een kan die webspace wel essentieel zijn.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

kaise1 schreef:EN NU (k)etter, met je gezwans om even langs te gaan :worship:


Ey sukkel rustig aan kereltje.
Tot voor kort kon je idd zelf langsgaan maar dit is gedaan omdat ze er een grondige reden voor hebben. :roll:
Laatst gewijzigd door ketter 06 okt 2008, 18:13, in totaal 1 gewijzigd.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

als webspace zo belangrijk is, dan stap je toch naar een professionele provider. daar heb je webruimte met alles erop en eraan zoals PHP. Persoonlijk ,heel goede ervaringen met www.one.com
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

ja daar zit ik ook.
Maar ik bedoel dat ze gewoon moeten leveren wat ze beloven.
Ik zit hoognodig te wachten dat me 2e nummer word overgezet.
kan ik zelf niet doen, ook niet via de nieuwe software(die wijst alleen maar nieuwe nummers toe).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ketter schreef:
kaise1 schreef:EN NU (k)etter, met je gezwans om even langs te gaan :worship:


Ey sukkel rustig aan kereltje.
Tot voor kort kon je idd zelf langsgaan maar dit is gedaan omdat ze er een grondige reden voor hebben. :roll:


LOL, iedere keer met je rollende oogjes, je bent een wacko,pipo wathever, sletje vanDommel..Wat een antwoord :roll: van ene die bv goendie op zijn muil ging slaan... is het dat wat je bedoelt ??? :lol:
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 maa 2008, 22:33

icekiller2k6 schreef:'t is eerder 'een nieuwe auto kopen en het gratis flesje fanta zit er niet in'.

Het is eerder een full option kopen (betalen), maar een auto zonder optie's krijgen. :roll:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

kaise1 schreef:
LOL, iedere keer met je rollende oogjes, je bent een wacko,pipo wathever, sletje vanDommel..Wat een antwoord :roll: van ene die bv goendie op zijn muil ging slaan... is het dat wat je bedoelt ??? :lol:


kaise1 luister is goed,waarom begin je plots te schelden? Zomaar zonder reden,dus als je de bal kaatst dan kan je hem terug verwachten.
Trouwens dat je op latere leeftijd terug bij mammie en pappie woont zegt toch al genoeg over je persoonlijk gedrag.
Het zal niet voor niks zijn dat je terug bij je mammie en pappie moet gaan slapen en bokes eten,moeten ze die ook nog smeren, en moeten ze ook je ondergoed nog klaar leggen ? Je had je ex maar wat beter moeten verzorgen ipv te terroriseren. :lol: SUKKELAAR
tbscope
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jul 2003, 21:48

In verband met het niet open doen van de deur!

Wie denken jullie wel dat jullie zijn?
Ze hoeven helemaal niet open te doen.

[analogie]
De meeste bouwhandels zijn bijvoorbeeld zaterdagnamiddag gesloten. Denk je dat ik dan moet gaan proberen om een partijtje hout te gaan bestellen?
[/analogie]

Er hangt daar een papier op dat ze u zullen ontvangen na afspraak.
Maak dan verdomme een afspraak.
Na de honderdste persoon die aan de deur zijn beklag komt doen zullen ze wel voor minder de deur komen open doen.

Bah...
Wordt toch eens volwassen.
stoker
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2008, 12:28

die vergelijking is krommer dan de tanden van....

anyway

't is eerder 'een nieuwe auto kopen en het gratis flesje fanta zit er niet in'.

Webspace is niet 'essentieel' dus ook niet nodig voor van uw internet NOCH telefonie te genieten..

dus gelieven niet zo een drama daarover te maken.[/quote]

Ik heb gekozen voor homeconnect voor zijn totaalpakket.
zie de info op hun website.

Voor mij is de webspace even belangrijk dan die gratis telefonie als de onbeperkte limieten.

Ik betaal 49 euro voor het totaalpakket.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

stoker schreef:die vergelijking is krommer dan de tanden van....

anyway

't is eerder 'een nieuwe auto kopen en het gratis flesje fanta zit er niet in'.

Webspace is niet 'essentieel' dus ook niet nodig voor van uw internet NOCH telefonie te genieten..

dus gelieven niet zo een drama daarover te maken.


Ik heb gekozen voor homeconnect voor zijn totaalpakket.
zie de info op hun website.

Voor mij is de webspace even belangrijk dan die gratis telefonie als de onbeperkte limieten.

Ik betaal 49 euro voor het totaalpakket.[/quote]

't is krom allemaal...
kij knaar telenet.. betaal je voor de services .. ow wacht toch niet. ;)

ben al blij met de usenet server dat die goed is..
dat is ook al '20' euro "zo" (pak 10euro als je een goedkope pakt met minder retentie ;))
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ketter schreef:
kaise1 schreef:
LOL, iedere keer met je rollende oogjes, je bent een wacko,pipo wathever, sletje vanDommel..Wat een antwoord :roll: van ene die bv goendie op zijn muil ging slaan... is het dat wat je bedoelt ??? :lol:


kaise1 luister is goed,waarom begin je plots te schelden? Zomaar zonder reden,dus als je de bal kaatst dan kan je hem terug verwachten.
Trouwens dat je op latere leeftijd terug bij mammie en pappie woont zegt toch al genoeg over je persoonlijk gedrag.
Het zal niet voor niks zijn dat je terug bij je mammie en pappie moet gaan slapen en bokes eten,moeten ze die ook nog smeren, en moeten ze ook je ondergoed nog klaar leggen ? Je had je ex maar wat beter moeten verzorgen ipv te terroriseren. :lol: SUKKELAAR


Yep manneke, ik ben een invalide persoon sinds, en mijn vrouw heeft me laten zitten, jij bent degene die arrogant replyed, mensen uitscheld echt een loser bent, remember je gestoef over je geld en je macho gedrag tegenover members hier dat je ging op hun muil slaan :roll:
Btw ik zorg zoveel mogelijk voor mijn mammie en pappie nu, heb medelijden voor JOUW vrouw daarentegen...of je moet met een seute (een lichte in hoofd als je dat beter verstaat)getrouwd zijn :lol:
UW persoonlijk gedrag zegt voldoende :roll: zielige vent :roll:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

staartmees schreef:als webspace zo belangrijk is, dan stap je toch naar een professionele provider. daar heb je webruimte met alles erop en eraan zoals PHP. Persoonlijk ,heel goede ervaringen met www.one.com


Ochja zeker. En als de telefoon niet werkt kan je een lijn bij belgacom/telenet bestellen. Mocht internet niet werken dan kan je bij verschillende providers terecht. Maar vergeet wel niet je abo aan dommel te betalen hé.
Ik moet nu ook geen webruimte/mail hebben van een isp, maar als het bij in het product zit moeten ze het ook geven en moet het werken.
Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

kaise1 heb je slecht geslapen of zo ?
Tot voor kort kon je gewoon zelf langsgaan bij Dommel en omdat dit nu sinds een paar weken niet meer kan geef je bijna mij nog de schuld.
Het is door mensen zoals U dat dit niet meer kan.
Hier grote mond over Dommel en als ze dan aan de deur staan zijn het lammetjes.
Ik zou is graag hebben dat je zegt waar ik ooit geschreven heb dat ik iemand op zijn muil ging slaan ? Dat zal je niet vinden sukkelaarke.
En doe voor de rest nog nuttige dingen ipv je hier af te reageren voor niets.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

k zou is graag hebben dat je zegt waar ik ooit geschreven heb dat ik iemand op zijn muil ging slaan ? Dat zal je niet vinden sukkelaarke.
En doe voor de rest nog nuttige dingen ipv je hier af te reageren voor niets.


Mij geheel onthoudend van de discussie tussen u & kaisse1, U er toch even aan herinneren dat je mij op mijn muil ging slaan.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Goendi schreef:
k zou is graag hebben dat je zegt waar ik ooit geschreven heb dat ik iemand op zijn muil ging slaan ? Dat zal je niet vinden sukkelaarke.
En doe voor de rest nog nuttige dingen ipv je hier af te reageren voor niets.


Mij geheel onthoudend van de discussie tussen u & kaisse1, U er toch even aan herinneren dat je mij op mijn muil ging slaan.


Zeg me waar ik dit geschreven heb ?Laat het topic zien waar dit werkelijk zo geschreven staat . 8)
Goendi ik heb ooit gezegd dat we mekaar nog wel is tegen zouden komen maar U maakte dat eruit dat ik je op je muil zou slaan. Ik heb dit niet aangehaald hoor.
Goendi er zijn hier meerdere mensen die me persoonlijk kennen en die weten ook dat ik liever een lekker pint zou drinken ipv iemand op zijn muil te slaan hoor.
Laatst gewijzigd door ketter 06 okt 2008, 19:51, in totaal 1 gewijzigd.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zeg me waar ik dit geschreven heb ?Laat het topic zien waar dit werkelijk zo geschreven staat .


Dat heb je me ooit nog al eens gevraagd, en toen heb ik het speciaal opgezocht. Deze keer mag jij eens zoeken als je geheugen je in de steek laat. Wel opvallend dat het je vooral uitkomt als het in je nadeel is vind je ook niet?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Goendi jij hebt me toen ook die topic ook niet kunnen laten zien waar ik dit zo gezegd zou hebben
Jij verdraaid je woorden.
Mja we weten dat je graag mensen de les wil spellen en soms lukt je dit en soms ook weer niet en dat stuit je dan tegen je borst,maar daar gaat het nu niet over.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Nu zal het wel goed geweest zijn he ;)
We hadden het over de update van homelink, die zoals gebruikelijk op zich laat wachten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Is gewoonweg verwijderd, ik heb het gelezen, zeker weten !!
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

kaise1 schreef:Is gewoonweg verwijderd, ik heb het gelezen, zeker weten !!


Wat heb je gelezen? dan check het even na?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

kun je je reply's niet wijzigen misschien ?...heb er destijds ook terug op gezocht maar was nergens iets nog van te vinden, zeker weten dat ik die discussie met dreigingen tegen over goendie gelezen heb van ketter !!!
btw alhoewel goendie wat ook arrogant kan overkomen, lees ik graag zijn reply's want je kan er ongelooflijk veel van leren, komt zeker authentiek over enfin hij is een kenner wat je niet kan zeggen van ne ketter hé
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Dat veranderd nog steeds niet dat we hier eigenlijk over de update van dommel bezig waren he. Dus on topic ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

:worship: Gr4vity
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

heeft iemand ze al aan de lijn gehad vandaag? met nuttige info?
die knakkers van dommel bedoel ik :wink:
stoker
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 jul 2008, 12:28

Tomola schreef:heeft iemand ze al aan de lijn gehad vandaag? met nuttige info?
die knakkers van dommel bedoel ik :wink:


Effe iets verbeteren aan je zinsbouw.
Zou moeten zijn!!
"Heeft er ooit al iemand de knakkers van dommel aan de lijn gehad met nuttige info??"

Ik dus niet.
De enige nuttige info heb ik hier op de userbase kunnen vinden.
Waarvoor dank.
Vorige week dinsdag begon ik zelfs terug te geloven in dommel toen ze me na de zoveelste keer de belofte deden dat de update een feit ging zijn op "vrijdag".
:-D
Ik was zo gelukkig dat ik vergeten te vragen ben welke vrijdag het ging zijn. :roll:
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

tbscope schreef:In verband met het niet open doen van de deur!

Wie denken jullie wel dat jullie zijn?
Ze hoeven helemaal niet open te doen.

[analogie]
De meeste bouwhandels zijn bijvoorbeeld zaterdagnamiddag gesloten. Denk je dat ik dan moet gaan proberen om een partijtje hout te gaan bestellen?
[/analogie]

Er hangt daar een papier op dat ze u zullen ontvangen na afspraak.
Maak dan verdomme een afspraak.
Na de honderdste persoon die aan de deur zijn beklag komt doen zullen ze wel voor minder de deur komen open doen.

Bah...
Wordt toch eens volwassen.


Haha, wordt eens volwassen, das een goei.

Je moet verdomme eerst wel binnen geraken hé!!! ( Op hun o zo fantastische helpdesk )

Ik denk dat het hoogtijd is dat dommel volwassen wordt. Niet nakomen van zelf gemaakte "afspraken", helpdesk nu ook al vroegtijdig afsluiten. Niet op de hoogte zijn van zijn eigen producten. Maar de helft kunnen leveren van wat ze aanbieden. Foute informatie geven naar nieuwe klanten toe. Liegen naar klanten toe. Totaal geen communicatie naar klanten toe. Het niet eens kunnen factureren van telefoongespreken uit ONKUNDE. En zo kan een mens nog eeuwen doorgaan...

Mijn "evil"-side hoopt eigenlijk dat er veel klanten vertrekken bij dommel door in gebreke stelling. Misschien dat ze dan pas beginnen te beseffen hoe slecht ze eigenlijk wel bezig zijn.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Buiten HomeConnect zijn de produkten van Dommel prima en aan concurrentiële prijzen. Dus daarmee zijn ze toch niet slecht bezig.

De problemen met HomeConnect zijn identiek aan deze toen Tele2 ermee begon. Kijk ook eens naar de problemen met BGC i-Talk of KPN InternetPlusBellen; VOIP-telefonie is misschien goedkoper maar het is en blijft minderwaardig aan de klassieke vaste telefonie.

Voor het 12Mbit-topic zijn de problemen niet uniek aan Dommel, maar zijn ze volledig afhankelijk van BGC - kijk maar eens naar de belevenissen op het BGC-subforum.

Het helpdeskprobleem kan beter, maar blijkbaar is de bereikbaarheid heel wisselvallig: sommigen geraken zo binnen, anderen geraken er blijkbaar nooit of pas na lang wachten binnen. Ook bij andere ISP is men niet altijd tevreden over de helpdesk.

Met dreigen of agressieve taal of ter platse gaan bereik je niets, integendeel. Ben je die HomeConnect beu? Stel hen dan met een aangetekend schrijven in gebreke, dat is de enige juridisch waterdichte methode.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

20 pagina's over een update die ik nog niet heb gezien zegt al genoeg :idea:
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

malinwa001 schreef:20 pagina's over een update die ik nog niet heb gezien zegt al genoeg :idea:

IDD!!

Als de bekabeling in ons appartement nu niet zo crappy was, was ik een paar weken geleden al overgeschakeld op Telenet's Goldshake!
Grumpy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2008, 15:28
Locatie: Overpelt

Jongens, jongens,
Ik vind het ook klo.... :twisted: maar,
kan je telefoneren :???:
kan je internetten :???:
kan je mails ontvangen en versturen :???:
nou dan: whats the problem :???:
Voor webspace moet je op andere plaatsen zijn, mensen die er kaas van gegeten hebben :oops:
met andere woorden GEDULD, GEDULD.
Laat ze eens rustig door werken in plaats ze te storen met telefoontjes en belletje trek.
Als de Update klaar is komt ze heus wel tot bij jouw in de huiskamer. :-o
Groetjes Grumpy. 8)
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

^ Ik denk niet dat je het reden van frustratie goed genoeg begrijpt.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Gent32m heeft zijn vriendjes opgetrommeld. :wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”