Sony DVR-PC120E as a webcam

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hi,

een maat van me vroeg me of hij zijn Sony DVR PC120E ook als Webcam kon gebruiken. Is dus zo'n digitale handycam, met memorystick, usb kabel, firewire,...

maar persoonlijk heb ik niet zoveel ervaring met die toestellen en op de site ben ik er niet echt aan uit geraakt.

Weet er dus iemand of je dat toestel ook als webcam kan gebruiken?? en indien ja, hoe?

thx in advance
I love it when a plan comes together!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

is er niemand op het ganse forum die hier eigenlijk een beetje ervaring mee heeft?? niemand die mij eens kan helpen :cry: :cry: :cry:

-- just posten zodat het weer ff vanboven komt en beetje opvalt ;-) ---
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Hallo The Oddity,
Op deze link vind je misschien meer info
http://195.2.39.25/dime/www/BE/nl/homep ... index.html

Ik heb zelf geen ervaring met dit,

Hope it works

Greetz
Weetgraag :wink:

PS: Het was DCR PC120E ipv DVR PC120E(als het deze is natuurlijk)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm, ja ik denk dat het dat toestel is. Heb er toch niks over gevonden over dat usb-wabcammen. Ik denk niet dat dat toestel dat ondersteund. Ik vind er op de sony website totaal geen concrete info over. Vind dat de sony site niet zo handig in elkaar zit.

Het is langs de andere kant wel raar dat dat toestel geen webcam functie zou ingebouwd hebben, je kan zo goed als surfen, mailen, monteren, .... met dat toestel, heeft zowat alle nieuwe technologie aan boord, maar webcam niet? tja het kan zijn.

anyway thx Weetgraag.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”