![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Normaal gezien komt de game pc deze week terug online en na de nodige upgrades zal die als volgt draaien:
Q6600 G0 (overclock zal afhangen van hoeveel tijd ik er in kan steken)
2x 8800GTX
Zou toch een mooie PPD moeten opleveren.
Maak maar wat nota's voor een howto want dat interesseert me wel.Sven.VdS schreef:Q6600 G0 (overclock zal afhangen van hoeveel tijd ik er in kan steken).
Ik dacht ik ooit eens op zo een pm van je geantwoord had. Ik weet wel niet zeker als deze ooit verstuurd is.seagull schreef:Maak maar wat nota's voor een howto want dat interesseert me wel.Sven.VdS schreef:Q6600 G0 (overclock zal afhangen van hoeveel tijd ik er in kan steken).
Jawel, maar ik ben nog geen stap verder gekomen. Was niet concreet genoeg voor een oc noob als ik.crapiecorn schreef:Ik dacht ik ooit eens op zo een pm van je geantwoord had. Ik weet wel niet zeker als deze ooit verstuurd is.
succes, hopelijk past het allemaal met de striker.Sven.VdS schreef:Ik ga alvast eerst m'n moederbord (Asus Striker Extreme) all-out pimpen met Thermalright gear ... foto's volgen
binnenkort heb ik er ook weer 10.000 ppd bij, als het allemaal gaat lukken^^crapiecorn schreef:Hoogste 24h average begint er aan te komen voor ub. Als we zo door gaan kunnen we uiteindelijk rond plaats 60 eindigen.
Een team als dutch power cows heeft met 300 + actieve leden maar een dikke 60.000 24h average meer.
Beelden zeggen meer dan 3 woorden.Sven.VdS schreef:H-Town Folding Farm
Toon die chauffage eens.seagull schreef:Beelden zeggen meer dan 3 woorden.Sven.VdS schreef:H-Town Folding Farm
Voor de dag ermee.
Leuke hardwaremaastrix schreef: 3x gtx 280 --- qx 9770 -- sli 790i
1x 9800gtx+ -- phenom 9850 -- ell cheapo moederbord.
thnxx:) alleen vervelend dat zodra je de cpu folding erbij aan zet je ppd van de video kaarten met 4000 zakt, tegen over 2600 van de cpucrapiecorn schreef:Leuke hardwaremaastrix schreef: 3x gtx 280 --- qx 9770 -- sli 790i
1x 9800gtx+ -- phenom 9850 -- ell cheapo moederbord.
Mooie CPU heb je dan? 1 HD3850 neemt hier constant 1 core van een Q6600 @3,2GHz in.. Misschien nog wel meer moest die client meerdere cores gebruiken.maastrix schreef:naja 3 gpu's nemen nu 16 ~ 25 % van de cpu in, dus folding op 3 cores zou makkelijk moeten kunnen, alleen kan de affiniteid niet goed krijgen
Geen van beide snap ik echtAstralon schreef:En het zal nog verslechten vrees ik.
Hier draait geen enkele GPU meer (zie ook: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f ... &start=105)
Onder vista(in combinatie met nvidia gpu) is de cpuload een pak lager (technische uitleg is me niet bekend).Arrigi schreef:Mooie CPU heb je dan? 1 HD3850 neemt hier constant 1 core van een Q6600 @3,2GHz in.. Misschien nog wel meer moest die client meerdere cores gebruiken.maastrix schreef:naja 3 gpu's nemen nu 16 ~ 25 % van de cpu in, dus folding op 3 cores zou makkelijk moeten kunnen, alleen kan de affiniteid niet goed krijgen