hallo
me daarstraks een nieuwe adsl modem gekocht van linksys 200AM
om eens uit te testen dat de snelheidsproblemen niet aan men oude modem lag
Nu zit ik met een probleem , krijg de modem niet aan de praat met een hub ,
standaardinstellingen genomen van dxadsl , dus PPPoE ,en de instellingen volgens dxadsl maar krijg er geen leven geen leven in
Heb en dan maar ingesteld als domme modem en via men router van D-link 604 , maar werk liever met een hub , en de modem als router laten werken
kan iemand mij tips geven wat ik fout doe?
linksys modem am 200 met hub
kan er iemand mij helpen , zonder router heb ik
geen verbinding met het internet , bij normale aansluiting met 1 pc en de handleiding en instellingen van dxadsl mooi opgevolgd , kan geen enkele verbinding krijgen
Sluit in men router aan en modem AM 200 in bridge , kan ik zonder probleem op het net via men router wat doe ik fout ?
geen verbinding met het internet , bij normale aansluiting met 1 pc en de handleiding en instellingen van dxadsl mooi opgevolgd , kan geen enkele verbinding krijgen
Sluit in men router aan en modem AM 200 in bridge , kan ik zonder probleem op het net via men router wat doe ik fout ?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ben je zeker dat DHCP aanstaat?
anders eens een harde reset doen van de modem, aan de achterkant met een stiftje of naald in het kleine gaatje 15 tal sec voor de meeste modems om te resetten (kan eventueel de oplossing zijn)
anders eens een harde reset doen van de modem, aan de achterkant met een stiftje of naald in het kleine gaatje 15 tal sec voor de meeste modems om te resetten (kan eventueel de oplossing zijn)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727