Awel, WEP is nog altijd beter dan niks.r2504 schreef:Bedoel je iemand een vals idee geven over z'n beveiliging door WEP te activeren ?dbr schreef:De aanbieding van Telenet is inclusief het beveiligen van het accespoint en de configuratie van een computer.
Telenet draadloze installatie
-
- Plus Member
- Contacteer:

Dat vind ik ook, maar de mensen waar ik vanavond een computer hersteld heb denken daar weer heel anders over.r2504 schreef:Bedoel je iemand een vals idee geven over z'n beveiliging door WEP te activeren ? En configuratie van je computer... bedoel je rommel installeren zodat iemand het TN logo in z'n Internet Explorer krijgt ?dbr schreef:De aanbieding van Telenet is inclusief het beveiligen van het accespoint en de configuratie van een computer.
Nee dank je... TN techniekers blijven van m'n PC af !
Wep is niet de beste beveiliging op dat punt ben ik het met je eens ze kunnen beter op wpa over gaan zeker omdat dat d-link accespoint het ook gewoon ondersteund. wifi kaarten die het niet ondersteunen zullen er ook niet veel meer zijn.
Maar dan nog hoe goed de beveilging ook is de zwakste schakel is altijd de gebruiker.
2048bit encryptietechnieken weren de hacker om de encryptie te kraken maar alshet wachtwoord koekhoekstraat1 is komt hij nog binnen. Zelfde geld voor wep vs wpa/1/2
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -