update?
Het is nu zaterdag en heb nog steeds geen update mogen ontvangen!
Dit doet me denken aan die wortel die aan een koord met een stok voor een ezel gehouden werd. Dat beest die wortel maar achterna lopen, maar 'm nooit te pakken krijgen...
Wij lopen hier maar allemaal te hopen op een update die ons de beloofde features gaat brengen, maar Dommel blijft ons voor onnozelaars houden en de update blijft uit!
Dit doet me denken aan die wortel die aan een koord met een stok voor een ezel gehouden werd. Dat beest die wortel maar achterna lopen, maar 'm nooit te pakken krijgen...
Wij lopen hier maar allemaal te hopen op een update die ons de beloofde features gaat brengen, maar Dommel blijft ons voor onnozelaars houden en de update blijft uit!
Laatst gewijzigd door kos 04 okt 2008, 00:05, in totaal 1 gewijzigd.
Je bedoelt dan overmorgen want we zijn al morgenTomola schreef:ik stel voor allemaal het zelfde te doen als ik....
Ga lekker naar bed slapen, en kijk morgen weer eens
Ik kijk straks nog wel eens, ik werk de nacht en ben dus toch wakker...
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
"ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden." *zucht
Zondag were in Gent juiiii
Zondag were in Gent juiiii
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
het zal idd niet meer voor deze nacht zijn. ik woon op een kleine km van hun kantoor in diepenbeek en moest daar net passeren. geen lichten meer aan en ook geen auto's op de parking...
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
lol, ik dacht dat ik de enige was.
Tis toch niet te geloven he..
Hoe raak je het vertrouwen kwijt in je klanten....
Ik ben al blij dat de lijn sinds vandaag weer stabiel is door de nieuwe switch.
Maar dat ze hun worden niet nakomen das gewoon een feit geworden.
Hoe raak je het vertrouwen kwijt in je klanten....
Ik ben al blij dat de lijn sinds vandaag weer stabiel is door de nieuwe switch.
Maar dat ze hun worden niet nakomen das gewoon een feit geworden.
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
mond vol tanden, lett en fig.
Hoe doen ze dit toch. Een hoopgevend bericht achterlaten met een wilde gok op een bep. datum. Zitten ze daar tot de laatste seconde voor hun pc, bugs te fixen, tot het 23:59 is en dan realiseren dat ze de klanten moeten teleurstellen. Of hoe werkt dat ... Moeilijk voor te stellen
Hoe doen ze dit toch. Een hoopgevend bericht achterlaten met een wilde gok op een bep. datum. Zitten ze daar tot de laatste seconde voor hun pc, bugs te fixen, tot het 23:59 is en dan realiseren dat ze de klanten moeten teleurstellen. Of hoe werkt dat ... Moeilijk voor te stellen
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
't zijn smeerlapkes,
precies of er zit NU op deze moment nog iemand aan het homeconnect programma te prutsen. dat zou toch allang af moeten zijn EN GETEST !!!
ik ben nu serieus pissed off, omdat die update maar uitblijft/bleef en omdat er maar geen 12mbps komt.
precies of er zit NU op deze moment nog iemand aan het homeconnect programma te prutsen. dat zou toch allang af moeten zijn EN GETEST !!!
ik ben nu serieus pissed off, omdat die update maar uitblijft/bleef en omdat er maar geen 12mbps komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Heb begrip met de limburgers , ze zijn wat trager ( op enkele uitzonderingen na ) .
Maar neemt niet weg dat als ze het beloven om het dan door te voeren dat ze dit ook nakomen . Of desnoods de betrokken klanten informeren van eventuele problemen .
Ik ben er geen klant maar ken er wel enkele die vanaf het begin dat het beschikbaar was homeconnect hebben , en daar werkt het goed .
Maar neemt niet weg dat als ze het beloven om het dan door te voeren dat ze dit ook nakomen . Of desnoods de betrokken klanten informeren van eventuele problemen .
Ik ben er geen klant maar ken er wel enkele die vanaf het begin dat het beschikbaar was homeconnect hebben , en daar werkt het goed .
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
"Vrijdag 3 oktober is gekomen en gegaan.
En jullie hebben alweer! jullie woord verbroken.
Nog steeds geen update...
Nog steeds geen correcte info voor cityconnect Hasselt...
Dit is de zoveelste dode mus die jullie beloofd hebben aan ons jullie klanten.
We hebben al gepikt dat je ons vele maanden hebt voorgelogen (12mbits, gratis domein, webspace,....)
En nog durven jullie een loze beloften te maken.
Ik vraag me soms af hoe jullie 's nachts kunnen slapen...."
net ge-email.
edit:
morgen iedereen mails naar zdnet sturen
En jullie hebben alweer! jullie woord verbroken.
Nog steeds geen update...
Nog steeds geen correcte info voor cityconnect Hasselt...
Dit is de zoveelste dode mus die jullie beloofd hebben aan ons jullie klanten.
We hebben al gepikt dat je ons vele maanden hebt voorgelogen (12mbits, gratis domein, webspace,....)
En nog durven jullie een loze beloften te maken.
Ik vraag me soms af hoe jullie 's nachts kunnen slapen...."
net ge-email.
edit:
morgen iedereen mails naar zdnet sturen
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 04 okt 2008, 00:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Prototype schreef:Slapen de beschermengeltjes (fanboys) van Dommel al?
ik ben een bescherm engel van dommel...
maar dit is al de... 10de belofte ofzo die ze gebroken hebben.. er zijn grenzen aan zelfs mijn goedheid..
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
Mss voor Sinterklaas.
De Hoop is aan het verzadigen. We Want Change.
De Hoop is aan het verzadigen. We Want Change.
Ik begrijp u wel. Ik zou het zolang niet volhouden.icekiller2k6 schreef:Prototype schreef:Slapen de beschermengeltjes (fanboys) van Dommel al?
ik ben een bescherm engel van dommel...
maar dit is al de... 10de belofte ofzo die ze gebroken hebben.. er zijn grenzen aan zelfs mijn goedheid..
Ze moeten eens liever over gaan naar een web app. Dat zal hun en de klanten een pak miserie sparen. Oh maar dit is dommel sinds wanneer luisteren ZEI naar hun klanten, we zijn maar snotaapjes .chessboxing schreef:Zitten ze daar tot de laatste seconde voor hun pc, bugs te fixen, tot het 23:59 is en dan realiseren dat ze de klanten moeten teleurstellen. Of hoe werkt dat ... Moeilijk voor te stellen
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Mja , bij INDi heb k 6 maand moeten wachten vooralleer ik op m'n HD receiver voorkeuze zenders kon vastleggen ( na tig updates met 1 bug fixed en 10 erbij ) .
Zo heb je bij elke provider wel problemen .
Zo heb je bij elke provider wel problemen .
Ik wil nu niet ambetant doen, maar zou je die ZEI niet veranderen in ZIJ? Want voor je het weet begint half dit forum te zagen over taalfouten.broli schreef:
Ze moeten eens liever over gaan naar een web app. Dat zal hun en de klanten een pak miserie sparen. Oh maar dit is dommel sinds wanneer luisteren ZEI naar hun klanten, we zijn maar snotaapjes .
Daar gaan we weer.....Prototype schreef:Ik wil nu niet ambetant doen, maar zou je die ZEI niet veranderen in ZIJ? Want voor je het weet begint half dit forum te zagen over taalfouten.broli schreef:
Ze moeten eens liever over gaan naar een web app. Dat zal hun en de klanten een pak miserie sparen. Oh maar dit is dommel sinds wanneer luisteren ZEI naar hun klanten, we zijn maar snotaapjes .
Waarschijnlijk hebben de mensen van Dommel zich geamuseerd met het lezen van deze topic en zijn ze erna een pintje gaan pakken. Wat zouden ze anders op hun kantoor gedaan hebben?
Misschien moeten we nu gaan uitkijken naar volgende week vrijdag, tenlaatste...
Misschien moeten we nu gaan uitkijken naar volgende week vrijdag, tenlaatste...
Veel te koud buiten.broli schreef:@Prototype: Ga eens een beetje buiten spelen.
Ik bedoelde dit niet slecht eh!!
Ikzelf heb niks tegen schrijf fouten. Ik maak er zelf ook genoeg.
Maar er zitten er hier een paar op het forum die daar echt niet tegen kunnen en direct aanvallen. .
BTW: sorry voor de offtopic. Zal het nooit meer doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Problem with dB connection!
https://crm.schedom-europe.net/index.php
ok.. ze zijn blijkbaar iets aan het verkloten....
http://kma2k4.dyndns.org/icekiller/domm ... enshot.jpg
https://crm.schedom-europe.net/index.php
ok.. ze zijn blijkbaar iets aan het verkloten....
http://kma2k4.dyndns.org/icekiller/domm ... enshot.jpg
Dit kwam ik laatst ook al tegen, dus denk dat dit al langer een probleem isicekiller2k6 schreef:Problem with dB connection!
https://crm.schedom-europe.net/index.php
ok.. ze zijn blijkbaar iets aan het verkloten....
Kun jij trouwens wel nog inloggen via homelink? mij lukt het niet meer
Laatst gewijzigd door Marcoos 04 okt 2008, 01:27, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
en we mogen zeker niet blijven zagen of vulgair gaan vloeken. ****ing **!t Tis uit onmacht idd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
vloeken mag je sowieso niet hou het deftig aub.. anders ga je maar buiten spelen...chessboxing schreef:en we mogen zeker niet blijven zagen of vulgair gaan vloeken. ****ing **!t Tis uit onmacht idd.
en inloggen gaat idd niet meer, zal verbonden zijn met dezelfde DB server...
Ja waarschijnlijk.icekiller2k6 schreef:vloeken mag je sowieso niet hou het deftig aub.. anders ga je maar buiten spelen...chessboxing schreef:en we mogen zeker niet blijven zagen of vulgair gaan vloeken. ****ing **!t Tis uit onmacht idd.
en inloggen gaat idd niet meer, zal verbonden zijn met dezelfde DB server...
Zou de update dan alsnog doorgevoerd worden, automatisch?
Misschien dat dommel wel wat problemen had verwacht,
met het uitvoeren van de update en om dan ervoor te zorgen dat er op dat moment zo min mogelijk mensen op het netwerk actief waren/zijn dat ze dit dan maar snachts doen?
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
ik kan mij nu opeens terug aanmelden op de web crm.
---en nu weer niets LOL
---en nu weer niets LOL
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ze kunnen daar maandag een telefoontje verwachten. Ik ben het kotsbeu en wil meer uitleg waarom het niet doorgegaan is zoals gepland. Tenzij er deze morgen nog iets uit de kast rolt.. (wat ik ten zeerste betwijfel.)
To download or not to download, that's the question.
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
zou ook zeer dom zijn om een update op een vrijdag te introduceren. Alle problemen komen dan in een weekend???klooooon schreef:zoals ik al verwacht had ........ niks dus !
Doe het op een maandag en je hebt een volle bezetting tot vrijdag. Maar in het geval dommel moet je datums, uren, jaren, ... meestal eens van plaats veranderen voor je aan de 'juiste' moment komt.
Ben is benieuwd naar den uitleg aja die geven ze niet
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Dit is echt schandalig. Het is denk ik ondertussen al de 4de keer op rij dat ze hun woord breken over hetzelfde onderwerp. Van mij mogen ze failliet gaat, het kan me niet meer schelen. Dan zijn wer er vanaf.