Maurice Lippens ook weg bij Belgacom?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Maurice Lippens ook weg bij Belgacom?

Maurice Lippens, die eerder deze week al opstapte als voorzitter van de raad van bestuur van Fortis, zal binnenkort ook uit de raad van bestuur van Belgacom stappen. Dat kondigt La Libre Belgique aan op haar website.

"De beslissing zal zeer snel vallen en zal het logische gevolg zijn van de teleurstellingen van een van de prinsen van de Belgische economie die zijn carrière jammer genoeg met een valse noot zal beëindigen", klinkt het. "Naar de buitenwereld toe zou worden gesteld dat Lippens op eigen initiatief opstapt, maar ook hier blijkt zijn ontslag enigszins gedwongen en een gevolg van de crisis bij Fortis." (belga/gb)

03/10/08 13u20

Bron: www.hln.be

Edit door gr4vity: Ik heb de spel fout uit je subject gehaald. In het vervolg kan je dit zelf doen door op de edit knop te drukken.
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Hij was daar ook goed bezig zijn zakken te vullen... zulke lui maken alles kapot. Een onderzoekscommissie zal er nooit komen, een tweede L&H net vermeden.
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Matthias_VL schreef:Hij was daar ook goed bezig zijn zakken te vullen... zulke lui maken alles kapot. Een onderzoekscommissie zal er nooit komen, een tweede L&H net vermeden.

OFF TOPIC:
Ondertussen is 't wel duidelijk dat het een 2de L&H geworden is. Bedrijf Fortis gesplitst in 2 en de Nederlanders kochten de Nederlandse tak voor een appel en een ei... Binnen een paar jaar zal de Nederlandse regering zijn staatsschuld (gedeeltelijk) kunnen afbetalen met de winst van het nieuwe ABN-AMRO. En het Belgische gedeelte mag zich opmaken voor een miljarden afschrijving + de daarbijhorende belasting korting die ze via boekhoudkundige technieken zullen krijgen...

Nuja, ik ga het niet aan mijn hart laten komen, maar baron Lippens blijkbaar wel.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”