En zo'n Emanuelle film is dat ook illegaal loooll
Ff alle gekheid op een stokje,het gaat hier om het feit dat tele2 onbeperkt gaat ,het gaat er niet om wie wat download,zo lang er geen overbelasting op het netwerk is zal dit ook geen problemen veroorzaken.deze discussies over wie wat download is al meerdere malen geweest.
Tele2 laat datalimiet vallen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik ken iemand die heeft.
Hij woont in de rooigemlaan gent.
Je zou denken in zo staat en gemeente dat het vooruitgaat.
Maar nee als hij 1.8 haalt van zijn 4 is hij al dik tevreden.
jah zo ist gemakkelijk om onbeperkt internet te halen, tga nie vooruit !
Hij woont in de rooigemlaan gent.
Je zou denken in zo staat en gemeente dat het vooruitgaat.
Maar nee als hij 1.8 haalt van zijn 4 is hij al dik tevreden.
jah zo ist gemakkelijk om onbeperkt internet te halen, tga nie vooruit !
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Amai, gij kent niemand anders dan mensen die amper 1 Mbps halen ! :"D
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ken hier in de buurt ook niemand die ooit meer gehaald heeft . Nu ken ik zelfs niemand meer die adsl heeft , die zeldzame ziel heeft het ook al lang buiten gezwierd . Het meeste is hier nog bovengronds van kabel , en als je dan de aansluitingen ziet , zijn er héél veel met een blauwe strap rond de dropkabel ( telenet klanten dus , en meestal voor intenet met eventeel telefonie ).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Het adsl netwerk is zeker stabiel. Alleen hangt de snelheid en de stabiliteit af van de afstand tot de centrale.regeri schreef:kan ik hier uit opmerken dat het netwerk nie stabiel is?Bij dommel heb ik constant 480 KB/s,dus ip zou ik dit bij tele2 ook kunnen halen.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Er is iets mis met de pagina http://www.tele2.be/nl/allin/ .
Op deze pagina kan ik via Firefox buiten de FAQ niets meer aanklikken. Ik veronderstel dat dit een algemeen probleem is?
Op deze pagina kan ik via Firefox buiten de FAQ niets meer aanklikken. Ik veronderstel dat dit een algemeen probleem is?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Alles werkt hier, maar de nacht waar het bekend raakte dat het ongelimiteerd ging, dan kwam ik wel zoiets tegen.
- Dfrog
- Elite Poster
Allez, dat is bizar. Ik heb het nog eens effe geprobeerd en hier werkt het nog steeds niet. Heb FF eerst herstart, probleem blijft. Met IE geen probleem. PC niet herstart, maar dat doen wel meer mensen niet denk..Lord Utopia schreef:Alles werkt hier, maar de nacht waar het bekend raakte dat het ongelimiteerd ging, dan kwam ik wel zoiets tegen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Ik zit op 5.3km van de centrale, zit al jaren op een 3.3/512kbit profiel .. en da werkt perfect stabiel, maar bij tele2 kan ik enkel het 1mbit abbo bestellen .. snap het maar eens.. zucht, is er eens iets leuk kan je het nie bestellendopke schreef:Ik krijg hier ook max 1mbit van tele2 ( geen wonder met de afstand tot de centrale hier).
- Dfrog
- Elite Poster
Ben je wel degelijk gestart via de homepage van T2? Je mag de link die hier eerder werd gepost niet gebruiken..Buster schreef:Ik zit op 5.3km van de centrale, zit al jaren op een 3.3/512kbit profiel .. en da werkt perfect stabiel, maar bij tele2 kan ik enkel het 1mbit abbo bestellen .. snap het maar eens.. zucht, is er eens iets leuk kan je het nie bestellendopke schreef:Ik krijg hier ook max 1mbit van tele2 ( geen wonder met de afstand tot de centrale hier).