update?
en een slecht rapport voorleggen om te tekenen net voor je weg moet zodat ze er niet kunnen over zagen... vrijdag net nadat de lijnen van de helpdesk sluiten...broli schreef:Dommel laat me aan mezelf denken. School werk altijd op het laatste moment afmaken. Het verschil is dat niemand mij daarvoor betaalt.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
euh enkel voor homeconnect 12mbit of gewoon iedereen? Dus ook die die betaald hebben voor hun 12mbit?
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
ROFLgrox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6 en pas int najar word dit weer gefixt
Sorry. Kon het effe niet laten.
Waar is dat nu weer goed voor???
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Geld opsparen natuurlijk, zo moeten ze geen duurdere adsl lijnen afhuren van Belgacom. 't Zijn gewoon SMEERLAPPEN KLOOTZAKKEN ASSHOLES! Allemaal zo doorzichtig al hun om ter goedkoopste techniekjes.FullHD schreef:ROFLgrox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6 en pas int najar word dit weer gefixt
OMG ik laat het schelden over aan de anderen. Of zoals er hier enkelen zeggen. Geduld hebben, niet tevlug reageren,... 'k denk dat als ze dit doen wel een heel goeie uitleg gaan moeten geven. Maar of ze dit gaan doen (de uitleg geven hé)....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
woete ben jij niet zelf een smeerlapke ? Hoe kan U nu de echte reden weten waarom ze dit eventueel zouden doen ? NEE jij weet dat niet dus hou u commentaar dan maar voor jezelf.woete schreef:Geld opsparen natuurlijk, zo moeten ze geen duurdere adsl lijnen afhuren van Belgacom. 't Zijn gewoon SMEERLAPPEN KLOOTZAKKEN ASSHOLES! Allemaal zo doorzichtig al hun om ter goedkoopste techniekjes.FullHD schreef:ROFLgrox schreef:iedereen die op een 12mb profiel zat (zoals ik) is gedowngrade naar 4,6 en pas int najar word dit weer gefixt
woete of denk je mischien dat Dommel 100% afhangt van Belgacom.
Droom dan maar lekker verder.
16:34 en nog steeds niets.Grumpy schreef:16:32 en nog steeds niets.
Hier toch niet.
Groeten Grumpy.
Wie doet 16:35?
PS: Heb toch geduld :/. Als het er is, is het er, als het er niet is, is het er niet, je moet niet blijven posten om de zoveel uur dat het er nog steeds niet is. Wie weet stellen ze het weer uit en dan krijgen we weer 10 topics en 100de posts er over.
Laatst gewijzigd door FredWP 03 okt 2008, 16:36, in totaal 1 gewijzigd.
:3
http://www.dommel.com/nl/contact/index.php?cust=homebroli schreef:Om hoe laat sluit de helpdesk van dommel?
telefoon + fax =
+32 (0)11 / 920 000 (werkdagen 09u - 18u)
:3
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
LOL, 'begeleiding' zeker?broli schreef:^ Bedankt voor de bijgevoegde link ter belediging.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Kan men puur technisch de update nu al klaar zetten in hun computers om deze dan rond middernacht automatisch in gang te laten schieten Is een minder druk moment binnen het netwerk ... of diens meer Ik weet het niet zulle.
Ik gok eerder op 1u00.Zambo schreef:Kan men puur technisch de update nu al klaar zetten in hun computers om deze dan rond middernacht automatisch in gang te laten schieten Is een minder druk moment binnen het netwerk ... of diens meer Ik weet het niet zulle.
Vanaf dan zijn het happy hours voor Dommel
lijkt mij ook verstandiger om dit in de avond/nacht te doen.
Het liefst eigenlijk op een moment wanneer er zo min mogelijk gebruik word gemaakt van de telefoon.
Hierdoor minder personen die er hinder van hebben, als er storingen zijn.
Maar nu tijdens deze update verwacht ik weinig storingen.
Misschien dat er problemen onstaan doordat iedereen tegelijk wijzigingen gaat doorvoeren.
Ten tweede zal er in het weekend echt wel aan storingen gewerkt worden als merendeel van de klanten er last van heeft.(mag ik toch wel vanuit gaan als je als isp & telecom operator bedrijf runt).
Het liefst eigenlijk op een moment wanneer er zo min mogelijk gebruik word gemaakt van de telefoon.
Misschien dat er problemen onstaan doordat iedereen tegelijk wijzigingen gaat doorvoeren.
Ten tweede zal er in het weekend echt wel aan storingen gewerkt worden als merendeel van de klanten er last van heeft.(mag ik toch wel vanuit gaan als je als isp & telecom operator bedrijf runt).
Niks nacht! wat zeggen jullie hier allemaal. Het was ten laatste vrijdag remember? Ze moeten als zich genoeg schamen dat het niet alleen een week voorbij is sinds hun eerste belofte maar dan ook nog is op het laatste dag zelf de update pushen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
wablief ? waarom zou er storing zijn bij overschakeling?tjahhh schreef:lijkt mij ook verstandiger om dit in de avond/nacht te doen.
er is al HELE week storing ! dan mag ik veronderstellen dat alle overschakelingen al wel gebeurd zijn zeker?
-
- Plus Member
[quote="broli"]Niks nacht! wat zeggen jullie hier allemaal. Het was [b]ten laatste[/b] vrijdag remember? Ze moeten als zich genoeg schamen dat het niet alleen een week voorbij is sinds hun eerste belofte maar dan ook nog is op het laatste dag zelf de update pushen.[/quote]
Het is nog zeker 6u vrijdag. Daarbij je kan toch beter even wachten op een goedwerkende update dan een crappy versie?
Het is nog zeker 6u vrijdag. Daarbij je kan toch beter even wachten op een goedwerkende update dan een crappy versie?
-
- Starter
- Contacteer:
Nog steeds niets dus.
Ben echt eens benieuwd dat er veel gaat veranderen.
ga eerst trainen en dan vanavond om 11u nog wel eens zien want ga toch nog niet voor direct zijn.
Ben echt eens benieuwd dat er veel gaat veranderen.
ga eerst trainen en dan vanavond om 11u nog wel eens zien want ga toch nog niet voor direct zijn.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Blijf nu toch eens kalm gasten , wat jullie hier doen gaat niets veranderen aan de zaak hoor .
Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden . Heb eergisteren een backup moeten terug zetten en heb momenteel geen dommel geinstalleerd om met de bedoeling de nieuwe in 1 keer te installeren.
Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden . Heb eergisteren een backup moeten terug zetten en heb momenteel geen dommel geinstalleerd om met de bedoeling de nieuwe in 1 keer te installeren.
ik heb vandaag echt al nergens meer last van, afgelopen week wel constant.
Kan gewoon bellen en gebeld worden.
Bankterminal werkt ook weer naar behoren, pinnen/bankcontact gaat weer snel.
Dus ik heb het idee dat de nieuwe switch wel nodig was...
Kan gewoon bellen en gebeld worden.
Bankterminal werkt ook weer naar behoren, pinnen/bankcontact gaat weer snel.
Dus ik heb het idee dat de nieuwe switch wel nodig was...
heb net gebeld vanwege andere problemen,
de man daar zei "de update komt vanavond, dus als je morgen vroeg inlogged op homelink dan zal hij gaan updaten"
met andere woorden, het wordt zo laat dat je dat vanavond niet meer gaat zien....
de man daar zei "de update komt vanavond, dus als je morgen vroeg inlogged op homelink dan zal hij gaan updaten"
met andere woorden, het wordt zo laat dat je dat vanavond niet meer gaat zien....
haelters schreef:Waarschijnlijk een domme vraag, maar waar zal ik deze nieuwe versie kunnen downloaden ?Sniffie schreef:Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden .
Thanks
Van domme vragen krijg je domme antwoorden.
Dit gaat volledig automatisch.
Groetjes van een geduldig mannetje.
Grumpy.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Inderdaad een domme vraag , maar no offence, zoals al meerdere keren is gezegd in verscheidene topics komt de update automatisch binnen zodra je de homelink software opstart.haelters schreef:Waarschijnlijk een domme vraag, maar waar zal ik deze nieuwe versie kunnen downloaden ?Sniffie schreef:Ik zit ook te wachten tot ik de nieuwe setup kan downloaden .
Thanks
Edit: ik zie dat Grumpy me al voor was
No stress here, maar ik vroeg me gewoon af wat ik moet doen als ik mijn installatie cd kwijt ben ... hoe kan ik dat programma dan nog installeren ?Grumpy schreef:Van domme vragen krijg je domme antwoorden.
Dit gaat volledig automatisch.
Groetjes van een geduldig mannetje.
Grumpy.
Ik had mijn vraag idd beter moeten stellen: waar kan ik dat programma downloaden....