Kan iemand me zeggen hoe het zit met de opzeg van BGC. Gebeurt dit automatisch door T2? Of moet ik dit zelf doen?
Is er sprake van overlappende periodes? Of begin ik te betalen voor T2 op het moment dat ik stop BGC te betalen?
Overstappen naar T2 en opzeg BGC?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Merci, dan moet ik enkel met een overlap voor edpnet rekening te houden.
- regeri
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Euh net mail terug van tele2
U dient uw abonnementen zelf op te zeggen, met inachtneming van de respectievelijke opzegtermijnen. Verder dient u rekening te houden met het feit dat een aansluiting bij Tele2 tussen 4 en 6 weken duurt.
Met vriendelijke groet,
Ruud Beun
Klantenservice
KPN - Tele2 België[quote]
U dient uw abonnementen zelf op te zeggen, met inachtneming van de respectievelijke opzegtermijnen. Verder dient u rekening te houden met het feit dat een aansluiting bij Tele2 tussen 4 en 6 weken duurt.
Met vriendelijke groet,
Ruud Beun
Klantenservice
KPN - Tele2 België[quote]
Live life to the Max
In theorie wordt enkel het technische door tele2 afgehandeld. Het administratieve niet.
Heb jij bvb comfortdiensten op je telefoonabo bij belgacom, dan moet je die zelf opzeggen of ze blijven je 35 euro per 2 maand aanrekenen.
Let op: dit is op zich vrij logisch gezien een derde niet in naam van iemand anders een contract kan beëindigen (althans: zo moet het zijn).
Heb jij bvb comfortdiensten op je telefoonabo bij belgacom, dan moet je die zelf opzeggen of ze blijven je 35 euro per 2 maand aanrekenen.
Let op: dit is op zich vrij logisch gezien een derde niet in naam van iemand anders een contract kan beëindigen (althans: zo moet het zijn).