Clickx gelezen deze week in de winkel (kun je niet op hun site zien) :
Misschien weten ze het toch al dat ze geen superhoge snelheden behalen, klassieke belgacomsnelheid, en anders misschien negatief uit de test zouden komen, daar ze nog steeds door Belgacom gegijzeld zijn en moeten wachten tot hun akkoord om 12MB/S aan te bieden voor hun klanten...
Clickx Magazine: Dommel doet niet mee aan grote providertest
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wil niks zeggen éh, het zou alleen maar een toevloed aan klanten geven die den clickx lezen... Niet erg bepaald een leuk publiek
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En TBH: Clickx is nu niet meteen de referentie...
Zou ook kunnen dat ze voorlopig niet NOG meer klanten willen dan ze nu al niet aankunnen?
Zou ook kunnen dat ze voorlopig niet NOG meer klanten willen dan ze nu al niet aankunnen?
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
idd een tijdelijke klantenstop voor homeconnect zou een goed idee zijn.. voor de rest zijn er niet echt problemen...
('t is vooral voip wat ons de strot uithangt, kwa internet is het allemaal -zeer- goed)
('t is vooral voip wat ons de strot uithangt, kwa internet is het allemaal -zeer- goed)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Hey merci zenne.Ken schreef:Wil niks zeggen éh, het zou alleen maar een toevloed aan klanten geven die den clickx lezen... Niet erg bepaald een leuk publiek
Ik heb daar een abo op. Ik weet het is meer voor de beginnende gebruiker maar soms staat er wel eens een goede workshop of artikel in.
- brooklyn
- Elite Poster
Clickx is rommel, telenet en apple worden altijd aangeprezen.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Je kan alles online vinden trouwens, genoeg websites.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Ja maar voor apple hebben ze wel gelijk eigenlijkbrooklyn schreef:Clickx is rommel, telenet en apple worden altijd aangeprezen.
(en ja ik gebruik zowel Windows XP/Vista/2003 als Linux Slackware/Ubuntu als Apple MacOSX)
- brooklyn
- Elite Poster
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
... dat zegt genoeg over de objectiviteit van hun artikel. Of krijgen adverteerders een streepje voorgr4vity schreef:Om in Clickx opgenomen te worden dient inderdaad betaald te worden. Dus dat is de reden.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wat een klare nonsenstesterx schreef: Misschien weten ze het toch al dat ze geen superhoge snelheden behalen, klassieke belgacomsnelheid, en anders misschien negatief uit de test zouden komen, daar ze nog steeds door Belgacom gegijzeld zijn en moeten wachten tot hun akkoord om 12MB/S aan te bieden voor hun klanten...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Clikx komt toch totaal niet geloofwaardig over.
Ik weet niet of dit er nu nog is staat maar vroeger was er altijd die test voor de snelste computer,awel deze test was ook ver van eerlijk want per toeval ken ik de eigenaar van Forcom goed en hij heeft er genoeg aan meegedaan en zoveel meer € je onder de tafel gooide zoveel te beter kwam je dan uit die test.En dit is bij de provider test hetzelfde.
Daarom koop ik dat onzinnig boekje al jaren niet meer.
Ik weet niet of dit er nu nog is staat maar vroeger was er altijd die test voor de snelste computer,awel deze test was ook ver van eerlijk want per toeval ken ik de eigenaar van Forcom goed en hij heeft er genoeg aan meegedaan en zoveel meer € je onder de tafel gooide zoveel te beter kwam je dan uit die test.En dit is bij de provider test hetzelfde.
Daarom koop ik dat onzinnig boekje al jaren niet meer.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Aha, euphony, telenet en edpnet zullen het dus goed doen, ik hoor het al
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Useless info: Clickx Magazine en ZDnet België zijn van dezelfde uitgeverij: Minoc Business Press. Ik ga niet zover om te zeggen dat ze dezelfde redactie hebben, maar regelmatig staan er ZDnet-artikelen in Clickx en vice versa.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.