Hallo.
Ik ben momenteel bij Dommel, maar ik zag gisteren dat EDPnet 24Mbit aanbiedt in Mortsel (waar ik dus woon).
Als ik bij Dommel speedpack wou aanvragen kreeg ik een foutmelding. Ik heb hen hierover een maand geleden gecontacteerd, maar nog steeds geen antwoord gekregen. Bovendien kost dat speedpack mij 99 EUR, terwijl EDPNet sneller is en maar 50 EUR activatiekost.
Daarom heb ik dus gisteren de stap gemaakt en Max24 Dyn aangevraagd.
Hun support reageerde zeer snel op enkele vragen die ik had.
Ik krijg blijkbaar een 15Mbit profiel toegewezen. Goed genoeg!
Wat zijn jullie ervaringen? Is het een beetje stabiel? Hoe snel gaat het bij jullie? Worden er poorten geblokkeerd? ...
Max24 Dyn - Ervaringen?
Bij mij thuis: 16 Mbps - Gemiddeld 1 disconnect elke 2-3 dagen, wat heel goed meevalt, aangezien ik op 2500m woon...
Geen snelheid probs, geen poorten geblokkeerd.
Hoogste downloadspeed die ik al geklokt heb, is 1800 KB / sec
Geen snelheid probs, geen poorten geblokkeerd.
Hoogste downloadspeed die ik al geklokt heb, is 1800 KB / sec
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Wanneer gaan ze eindelijk 02KOR0 omschakelen naar ADSL2+?
Is er helemaal geen mogelijkheid om dat te beïnvloeden?
In België kan er toch vanalles geregeld worden via lokale politici?
/naïef mode
/naïef mode
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Is blijkbaar geen structuur inseagull schreef:Wanneer gaan ze eindelijk 02KOR0 omschakelen naar ADSL2+?
/naïef mode
Kan nooit gezegd worden welke wanneer, spijtig eigenlijk
Enigste wat ze zeggen is: "Binnen dit en 3 maanden".
Kan dus ook op 31/12 zijn
-
- Premium Member
lukt enkel bij belgacom, en vroeger bij telenetseagull schreef:Wanneer gaan ze eindelijk 02KOR0 omschakelen naar ADSL2+?
/naïef mode
Operation Data / Defect Indication:
Operation Data
Upstream
Downstream
Noise Margin
21 dB
19 dB
Attenuation
34 dB
34 dB
Heb deze waarden op 4mbs dsl en ze willen me niet op dsl2+ zette ze menen dat ik anders toch niet meer dan 4mbs zou krijgen .
Dikke zever, volgens mij kan ik probleemloos op 8Mbs dsl2+ syncen, 12Mbs zit er zelfs zwaar in .
Dus zit ik nu vast aan 4Mbs wat zwaar mijn keel begint uit te hangen .
Operation Data
Upstream
Downstream
Noise Margin
21 dB
19 dB
Attenuation
34 dB
34 dB
Heb deze waarden op 4mbs dsl en ze willen me niet op dsl2+ zette ze menen dat ik anders toch niet meer dan 4mbs zou krijgen .
Dikke zever, volgens mij kan ik probleemloos op 8Mbs dsl2+ syncen, 12Mbs zit er zelfs zwaar in .
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Wablieft? Bedoel je dat EDPnet weigert om je een ADSL2+ abo te verkopen omdat je snelheid niet echt zal verhogen? Maar hun abo's voor ADSL2+ bieden toch meer voordelen dan (potentieel) hogere snelheid alleen (meer of geen datalimiet) etc ...?Avenger schreef:Heb deze waarden op 4mbs dsl en ze willen me niet op dsl2+ zette ze menen dat ik anders toch niet meer dan 4mbs zou krijgen .
Ik heb nu al een week een aanvraag lopen voor Max12, nog altijd geen enkele reactie gekregen, wachten zij op iets ofzo?
Dat lijkt me sterk idd. Mijn (down)waarden zijn veel slechter en dat werkt nu al 2,5 jaar prima op 6Mbit, 2494 meter van de centrale.
Omschakelen naar Max24 zit er niet in wegens onbeschikbaar (Beveren) terwijl het in omliggende gemeenten als Sint-Niklaas, Antwerpen wel beschikbaar is. En Max12 interesseert me niet vanwege de BGC uploadcap, heb geen zin om te downgraden...
SNR margin (dB): 6.2/14.0
Attenuation (dB): 37.0/19.0
Output power (dBm): 19.7/11.9
Attainable rate (Kbps): 6656/1012
Rate (Kbps): 6144/640
Omschakelen naar Max24 zit er niet in wegens onbeschikbaar (Beveren) terwijl het in omliggende gemeenten als Sint-Niklaas, Antwerpen wel beschikbaar is. En Max12 interesseert me niet vanwege de BGC uploadcap, heb geen zin om te downgraden...
SNR margin (dB): 6.2/14.0
Attenuation (dB): 37.0/19.0
Output power (dBm): 19.7/11.9
Attainable rate (Kbps): 6656/1012
Rate (Kbps): 6144/640
En ik zit op EDPNet! Hier mijn speedtest resultaten:
En in mijn usenet programma (hellanzb) haal ik gemiddeld een snelheid van net onder 1600 KB/s, met astraweb.
Ik ben zéér tevreden! Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen met hun FUP, aangezien ik bij Dommel sommige maanden wel eens over de 100 GB grens durfde te komen (maar sommige maanden ook maar een 15GB bv).
En in mijn usenet programma (hellanzb) haal ik gemiddeld een snelheid van net onder 1600 KB/s, met astraweb.
Ik ben zéér tevreden! Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen met hun FUP, aangezien ik bij Dommel sommige maanden wel eens over de 100 GB grens durfde te komen (maar sommige maanden ook maar een 15GB bv).