Ik ben op zoek naar een gsm met:
Camera, meer dan 2MP liefst, met flits
WiFi (absoluut vereist)
Uitbreidbaar geheugen
Touchscreen
Groot scherm
GPS (niet noodzakelijk, zou wel tof zijn)
Dun
Bluetooth
Liefst een "standaard" ingang voor oortjes zodat ik alle oortjes kan aansluiten.
Prijs natuurlijk zo laag mogelijk.
En van een bekend merk ook.
Goeie gsm gezocht
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
uhm.. de iPhone?
je eist wel veel van je gsm. Ik denk eigenlijk dat er zeer weinig of zelfs geen keuze over blijft.
EDIT: Stom van me. de iPhone heeft 3G en geen wifi. Tja.. dan vrees ik er voor. In Japan zullen ze mss wel ultra high-tech gsm's verkopen, maar hier twijfel ik er aan.
je eist wel veel van je gsm. Ik denk eigenlijk dat er zeer weinig of zelfs geen keuze over blijft.
EDIT: Stom van me. de iPhone heeft 3G en geen wifi. Tja.. dan vrees ik er voor. In Japan zullen ze mss wel ultra high-tech gsm's verkopen, maar hier twijfel ik er aan.
To download or not to download, that's the question.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Wat je daar allemaal opnoemt ge je dus echt niet in een simpele (dus: goedkope) gsm vinden hoor
Je bent dan al richting HTC Touch of de iPhone aan het gaan (maar die heeft geen flash).
iPhone wél wifi manneke
Ding daar op heet nog de iTunes WiFi-store
Je bent dan al richting HTC Touch of de iPhone aan het gaan (maar die heeft geen flash).
iPhone wél wifi manneke
Ding daar op heet nog de iTunes WiFi-store
Laatst gewijzigd door meon 01 okt 2008, 20:46, in totaal 1 gewijzigd.
Afstand centrale ~1,7km
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Inderdaad, slechts 1 of 2 merken van GSM's, dat noem ik dus weinig keuze. (als je ziet hoeveel merken van GSM's er zijn.)Opexx schreef:euhm weinig of geen keuze?
Kijk eens naar HTC - http://www.htc.com/europe/default.aspx
EDIT: Hmm, inderdaad, de iPhone heeft toch wel wifi. Wel stom dan om een 3G-abo te kopen, tenzij je een beetje overal met je iPhone gaat internetten.
EDIT2: en de topicstarter wou een goedkope gsm. In dat geval is er dus GEEN keuze
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Samsung Omnia:
http://be.samsungmobile.com/NLD/mobile/Omniai900
http://be.samsungmobile.com/NLD/mobile/Omniai900
- 5MP Camera
Touchscreen
Divx, Xvid video!
8GB intern!
Extern geheugen tot 16GB
Windows Mobile 6.1 Pro
WiFi
GPS
Bluetooth
en nog veel meer
Uh.. Nu de prijs: rond de €550.. Hehehttp://www.pdashop.be/product/55724/samsung-sgh-i900-omnia-modern-black.html schreef:Voor elke situatie een applicatie
Liefhebber van slank, stijlvol en veelzijdig? Kies dan voor de Samsung i900, een stijvolle smartphone die alles in huis heeft om de mobiele professional te behagen. Navigeer als een speer met de GPS-ontvanger, betreedt op hoge snelheid het web via wifi of HSDPA en schiet plaatjes met de 5-megapixelcamera. Voor elke situatie een applicatie! Bovendien beschikt de i900 over maar liefst 8 GB aan intern geheugen. U heeft dus meer dan genoeg ruimte voor al uw favoriete muziek, films en foto's.
Naar hartenlust fotograferen
De Samsung i900 maakt uw compactcamera overbodig. De 5-megapixelcamera maakt foto's die meteen in uw album kunnen. Dankzij autofocus en de beeldstabilisator ogen uw foto's altijd haarscherp en natuurgetrouw. U kunt natuurlijk ook video opnemen met de i900. U heeft de beschikking over maar liefst 8 GB om al uw foto's op te slaan maar mocht dat niet genoeg zijn, dan is het geheugen altijd nog uit te breiden.
Internet en multimedia op hoge snelheid
Even snel het internet op? Geen probleem. Dankzij HSDPA en wifi surft u vliegensvlug van pagina naar pagina. Bekijk youtube filmpjes, download muziek en ringtones of check uw mail. Met de Samsung i900 op zak is websurfen een ware verademing. De mediaplayer staat klaar voor nog meer multimediaplezier. Bekijk een filmpje, beluister een liedje of haak in op uw favoriete radiozender. De Samsung i900 is op al uw wensen voorbereid.
Windows Mobile 6.1
De Samsung i900 draait op Windows Mobile 6.1. Deze WM-versie maakt full-screen browsen mogelijk en bevat een handig Getting Started Center. Hiermee programmeert u in een handomdraai de telefoon voor gebruik van Bluetooth, mobiel internet en MMS. Flashfanaten kunnen ook opgelucht ademhalen want Flash zit nu standaard in Windows Mobile. Natuurlijk beschikt de Samsung i900 ook over de complete Mobile Office-suite. Hiermee kunt u niet alleen Office-bestanden inzien, maar ook bewerken. En dat maakt van de i900 de perfecte office-assistent.
Laatst gewijzigd door dean3009 01 okt 2008, 21:44, in totaal 1 gewijzigd.
- CiBi
- Premium Member
Ik bedoelde zo goedkoop mogelijk, budget ligt rond de 350€
ik dacht aan
http://www.smartphoneshop.be/product/43 ... n-p1i.html
of
http://www.smartphoneshop.be/product/48 ... 4c-uk.html
Ik wilde gewoon weten of er geen betere alternatieven waren
ik dacht aan
http://www.smartphoneshop.be/product/43 ... n-p1i.html
of
http://www.smartphoneshop.be/product/48 ... 4c-uk.html
Ik wilde gewoon weten of er geen betere alternatieven waren
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- CiBi
- Premium Member
dat had er mij al iemand aangeraden.
heeft er iemand ervaring met smartphoneshop.be?
heeft er iemand ervaring met smartphoneshop.be?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik heb goede ervaringen met shavershop.be, ook van Coolblue.CiBi schreef:heeft er iemand ervaring met smartphoneshop.be?
Ze hebben ook een winkel in Antwerpen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
p1i,p990i? (apparte gps module nodig, is net een voordeel,werkt vaak beter dan de ingebouwde versies)
p1i:+-300€, p990i(ouder, toch ook geschikt?) is soms voor habbekrats te vinden.
edit:geen trage windows.
p1i:+-300€, p990i(ouder, toch ook geschikt?) is soms voor habbekrats te vinden.
edit:geen trage windows.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
ik heb zelf mijn mp3speler gekocht via een van de coolblue shops (waar die smartphoneshop deel van uitmaakt)... correcte behandeling, zeer snelle levering...
ivm samsung: mijn gsm is een samsung (wel een veel goedkopere niet-smartphone), en die heeft toch enkele eigenaardigheden die blijkbaar de meeste samsung toestellen hebben (al weet ik dus niet of die duurdere modellen die beperkingen ook hebben, en of je die belangrijk zal vinden):
-je kan enkel OF ringtone OF trilfunctie instellen, OF eerst trillen, DAARNA ringtone... Dus geen ringtone + trilfunctie tegelijk. Zowel bij sms als oproep
-je kan enkel voor oproepen "eigen" ringtones kiezen, niet voor sms, wekker (je hebt hier wel de keuze uit enkele, maar bvb geen mp3 als ringtone)
ivm samsung: mijn gsm is een samsung (wel een veel goedkopere niet-smartphone), en die heeft toch enkele eigenaardigheden die blijkbaar de meeste samsung toestellen hebben (al weet ik dus niet of die duurdere modellen die beperkingen ook hebben, en of je die belangrijk zal vinden):
-je kan enkel OF ringtone OF trilfunctie instellen, OF eerst trillen, DAARNA ringtone... Dus geen ringtone + trilfunctie tegelijk. Zowel bij sms als oproep
-je kan enkel voor oproepen "eigen" ringtones kiezen, niet voor sms, wekker (je hebt hier wel de keuze uit enkele, maar bvb geen mp3 als ringtone)
i will live forever.... or die trying!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als je nog even kan wachten... http://tweakers.net/nieuws/55972/nokia- ... n-aan.html
Ziet er best leuk uit, en dat voor 330 euro !
Ziet er best leuk uit, en dat voor 330 euro !
-
- Elite Poster
garantie e.d. ook zeer leuk daar.TRiSS schreef:ik heb zelf mijn mp3speler gekocht via een van de coolblue shops (waar die smartphoneshop deel van uitmaakt)... correcte behandeling, zeer snelle levering...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nope, 279 euro (ex. BTW) is de LOSSE prijs (dus zonder abbo).gr4vity schreef:Dat zal wel de prijs in Nederland zijn. Die prijs zal wel een stuk hoger liggen in België.r2504 schreef:Ziet er best leuk uit, en dat voor 330 euro !
-
- Elite Poster
Hoe hou je zo'n scherm en behuizing krasvrij(ivm p990i)? als je hem laat vallen dan zou je wel eens pech kunnen hebben, mn p990i heeft daar geen last van.r2504 schreef:Nope, 279 euro (ex. BTW) is de LOSSE prijs (dus zonder abbo).gr4vity schreef:Dat zal wel de prijs in Nederland zijn. Die prijs zal wel een stuk hoger liggen in België.r2504 schreef:Ziet er best leuk uit, en dat voor 330 euro !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Half off topic:
ik heb nog een p1i liggen ( nieuw ) als je interesse hebt. Enige nadeel (?!) is dat het een querty keyboard heeft.
ik heb nog een p1i liggen ( nieuw ) als je interesse hebt. Enige nadeel (?!) is dat het een querty keyboard heeft.
Met een ScreenProtector...silencer schreef: Hoe hou je zo'n scherm en behuizing krasvrij(ivm p990i)? als je hem laat vallen dan zou je wel eens pech kunnen hebben, mn p990i heeft daar geen last van.
Deze zit bij de high-end touch-screen phones er gratis bij, maar je kan ze
ook makkelijk los verkrijgen (bvb bij bovenvermelde shop) voor +/- 10-20 EUR, afhankelijk welke kwaliteit je wilt ( zit verschil in in kwaliteit zoals bij printerpapier).