Sinds kort ben ik zelfstandige en wil ik mijn internet dus laten factureren op de zaak. Een tijdje heb ik hier contact opgenomen met Dommel, maar met de opvolging is toen iets mis gegaan. Wat ook te begrijpen is als je overladen bent met werk en een te kort aan personeel. Maar goed hier werken ze aan. Vandaag heb ik nog eens contact opgenomen om hier werk van te maken.
Het enige wat ze hier voor moeten aanpassen is een aanpassing in hun administratie. Maar dit kan alleen onder een nieuw contract volgens hun. Weet er iemand of dit effectief wettelijk is. Want dan ben ik weer voor een jaar gebonden en dat heb ik liever niet natuurlijk. Binnenkort verandert mijn adres ook nog eens, moet ik dan weer een nieuw contract? Komaan waar zijn we mee bezig, ik ben nog steeds dezelfde klant met hetzelfde product.
Een collega heeft dezelfde situatie meegemaakt bij Scarlet, maar daar hebben ze het gewoon aangepast zonder een nieuw contract op te stellen.
Kan er iemand mij bevestigen of het wettelijk is wat ze doen?
Klantgegevens aanpassen
zover ik weet is dit mogelijk.
De zaak is immers een nieuwe klant, en zal dan ook een nieuwe contract moeten ondertekenen.
Je kan het ook zo laten, mits de naam van je huidige contract overeenkomt met de inschrijving bij kruispuntbank.
Dan kan je alles alsnog gewoon bij je zaak inboeken.
Dat hebben wij ook gehad toen we bij Scarlet zaten, deze wouden het toen niet omzetten.
Volgens boekhouders maakt dit niet uit, mits je naam maar overeenkomt, en het zakelijk adres ook het leveradres is van de dienst.
(en je kan aanduiden dat de diensten inderdaad voor zakelijk doeleind gebruikt word als je controle krijgt).
Voor verhuizing hoeft er (meestal)geen nieuw contract opgesteld worden.
Dit zou je moeten nalezen in de algemene voorwaarden van Dommel.
De zaak is immers een nieuwe klant, en zal dan ook een nieuwe contract moeten ondertekenen.
Je kan het ook zo laten, mits de naam van je huidige contract overeenkomt met de inschrijving bij kruispuntbank.
Dan kan je alles alsnog gewoon bij je zaak inboeken.
Dat hebben wij ook gehad toen we bij Scarlet zaten, deze wouden het toen niet omzetten.
Volgens boekhouders maakt dit niet uit, mits je naam maar overeenkomt, en het zakelijk adres ook het leveradres is van de dienst.
(en je kan aanduiden dat de diensten inderdaad voor zakelijk doeleind gebruikt word als je controle krijgt).
Voor verhuizing hoeft er (meestal)geen nieuw contract opgesteld worden.
Dit zou je moeten nalezen in de algemene voorwaarden van Dommel.