Dommel Homeconnect Webdav
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
is ook een FTP server in..
dus kun je dat beter gebruiken...
dus kun je dat beter gebruiken...
Ja, FTP kan maar is niet zo prettig in het gebruik als WEBDAV. Ik wil de schijf echt als netwerk disk gebruiken en het FTP protocol is daar niet het geschiktste voor...
Is het trouwens ook mogelijk om andere server software te draaien in de homebox? Firefly mediaserver bijvoorbeeld ..
Is het trouwens ook mogelijk om andere server software te draaien in de homebox? Firefly mediaserver bijvoorbeeld ..
Zeer nice, dit zie ik nergens in de bijgeleverde manual terug!
Ga ik zeker op deze manier doen! wel even een auto-mount op mijn osx installatie instellen dan maar dat is geen ramp!
Is het bekend hoe groot de USB disk partities mogen zijn?
Ga ik zeker op deze manier doen! wel even een auto-mount op mijn osx installatie instellen dan maar dat is geen ramp!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
32gb in FAT.zimmen schreef:Zeer nice, dit zie ik nergens in de bijgeleverde manual terug!
NTFS werkt niet helaas.
-
- Plus Member
die firefly mediaserver, wat is dat juist?zimmen schreef:Ja, FTP kan maar is niet zo prettig in het gebruik als WEBDAV. Ik wil de schijf echt als netwerk disk gebruiken en het FTP protocol is daar niet het geschiktste voor...
is dat een manier om bv iets te uploaden of downloaden zonder dat de pc aanstaat?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Zie de link in de post hierboven. Het is een DAAP-campatible media server (voor squeezebox, itunes en roku players onderandere)barbapapa5800 schreef:die firefly mediaserver, wat is dat juist?zimmen schreef:Ja, FTP kan maar is niet zo prettig in het gebruik als WEBDAV. Ik wil de schijf echt als netwerk disk gebruiken en het FTP protocol is daar niet het geschiktste voor...
is dat een manier om bv iets te uploaden of downloaden zonder dat de pc aanstaat?