Hallo,
Nog niet zolang gebruiker van dommel en heb een homeconnect abonnement.
Nu merk ik blijkbaar dat mensen mij vanavond hebben proberen opbellen op een vast toestel die op de phone1 is aangesloten, maar ons niet kunnen bereiken. Ik kan zelf ook niemand opbellen heb ik nu gemerkt.
Als ik de telefoon opneem en nummer intoets, gaat het lichtje van phone1 branden, maar verder gebeurd er niets.
Ik merk wel dat het lichtje van VoIP constant brand of pinkt.
Kan iemand mij helpen ? of is er iets algemeen aan de hand?
Ik zit in de regio 051
Groeten David
Telefoneren niet mogelijk ?
Hey David,
Best dit topic in het oog houden want daar wordt het meest gepost als er een probleem is.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20383
Best dit topic in het oog houden want daar wordt het meest gepost als er een probleem is.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20383
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
+1
Is al paar dagen zo, ik heb het zondag gemerkt. Misschien zelfs al langer bezig
Is al paar dagen zo, ik heb het zondag gemerkt. Misschien zelfs al langer bezig
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Is al langer zo.
Mijn vraag is of ik dommel niet in gebreke kan stellen en hele die zooi buitenzwieren.
Ik ben mijn visa kaart kwijt (pas ontdekt) en kan niet eens card stop bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontdekt toen ik mijn gsm (simyo) wou opladen!
Als er ook maar in cent weg is ga ik ze ginds letterlijk een pak rammel gaan verkopen. De maat is nu meer dan vol!
Mijn vraag is of ik dommel niet in gebreke kan stellen en hele die zooi buitenzwieren.
Ik ben mijn visa kaart kwijt (pas ontdekt) en kan niet eens card stop bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontdekt toen ik mijn gsm (simyo) wou opladen!
Als er ook maar in cent weg is ga ik ze ginds letterlijk een pak rammel gaan verkopen. De maat is nu meer dan vol!
-
- Plus Member
Heronic: zo'n aggresief toontje van "ga ik ze ginds letterlijk een pak rammel gaan verkopen" is nergens voor nodig. Er zijn meer dan genoeg manieren om CardStop te bereiken en doe nu niet alsof je kilometers in de omtrek niemand kent met een telefoon of gsm. Trouwens voor hetzelfde geld ben je die kaart al langer kwijt en heeft men tijd genoeg gehad om je rekening te plunderen. Leer eens om beter op je spullen te letten.
Laatst gewijzigd door staartmees 01 okt 2008, 08:17, in totaal 1 gewijzigd.
Dan heb je toch wel brutte pech, je graakt toch niet in het kantoor binnen, het is een gesloten callcenter.Heronic schreef:Als er ook maar in cent weg is ga ik ze ginds letterlijk een pak rammel gaan verkopen. De maat is nu meer dan vol!
Damn seg, wat een mentaliteit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Heronic nog even en je gaat Dommel nog de schuld geven dat jij je kaart kwijt bent.
Hier beetje grof tegen Dommel tot dat je aan de deur zou staan dan is het al heel wa minder.
Let in de toekomst wat beter op je spullen dan heb je dit niet aan de hand.
Hier beetje grof tegen Dommel tot dat je aan de deur zou staan dan is het al heel wa minder.
Let in de toekomst wat beter op je spullen dan heb je dit niet aan de hand.
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Heb hier net een Visa gevonden deze middag. Kan je ff je code geven dan test ik even of het de ouwe is