Het grote Homeconnect topic deel 2
Ik heb vandaag Homeconnect aangevraagd, ik heb nu netconnect met boostpack. Ik heb het contract doorgestuurd, maar nog geen antwoord terug gekregen. De Siemens modem is al aan, en werkt al. Kan ik ondertussen nog iets doen ? Ik krijg als lijnwaarden :
Downstream-snelheid: 4640 kbps
Upstream-snelheid: 512 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: G.DMT
Maximale lijnsnelheid: 8128 kbps (downstream) / 1120 kbps (upstream)
Ruismarge: 18.8 dB (downstream) / 23 dB (upstream)
Lijndemping: 22.9 dB (downstream) / 11 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 19.8 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)
Address Translation (NAT) Status: Ingeschakeld
Dynamische DNS Status: Uitgeschakeld
Is alles in orde hiermee ?
Ik moet mijn telenettelefoonnummer nog overdragen maar daar heb ik niets van gezien tijdens de aanvraag. Moet ik daarvoor bellen of iets anders doen ?
Downstream-snelheid: 4640 kbps
Upstream-snelheid: 512 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: G.DMT
Maximale lijnsnelheid: 8128 kbps (downstream) / 1120 kbps (upstream)
Ruismarge: 18.8 dB (downstream) / 23 dB (upstream)
Lijndemping: 22.9 dB (downstream) / 11 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 19.8 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)
Address Translation (NAT) Status: Ingeschakeld
Dynamische DNS Status: Uitgeschakeld
Is alles in orde hiermee ?
Ik moet mijn telenettelefoonnummer nog overdragen maar daar heb ik niets van gezien tijdens de aanvraag. Moet ik daarvoor bellen of iets anders doen ?
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
- Bijlagen
-
- router.JPG
- (52.29 KiB) 20 keer gedownload
Laatst gewijzigd door illyism 26 sep 2008, 10:22, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Volgens deze thread is je afstand tot de centrale ongeveer gelijk aan je downstream lijndemping gedeeld door 13,81. Voor jou (lijndemping 60,8dB) komt dat op ongeveer 4,4km. Je kan dat navragen bij Dommel. Als je merkelijk dichter bij de centrale zit dan 4,4km, dan kan je toch best je binnenbekabeling eens nakijken (brakke telefoondraad van ettelijke meters kan de kwaliteit van je ADSL signaal serieus verslechteren).
Om te syncen moet je minimaal een ruismarge van 6 db hebben en bij mij is dit 12db dus er is nog wel wat plaats.Maar ik heb maar 2240 kbps,kan ja dit niet zelf naar boven zetten zodat ik mischien 3000 kbps heb men een ruismarge van 7-8 db?Dit zijn mijn instellingen:
Downstream-snelheid: 2240 kbps
Upstream-snelheid: 384 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn
Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: G.DMT
Maximale lijnsnelheid: 3296 kbps (downstream) / 1044 kbps (upstream)
Ruismarge: 12 dB (downstream) / 24 dB (upstream)
Lijndemping: 61.9 dB (downstream) / 31.5 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 18.4 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)
Downstream-snelheid: 2240 kbps
Upstream-snelheid: 384 kbps
PPPoE-doorvoer: Uitgeschakeld
ADSL-lijn
Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: G.DMT
Maximale lijnsnelheid: 3296 kbps (downstream) / 1044 kbps (upstream)
Ruismarge: 12 dB (downstream) / 24 dB (upstream)
Lijndemping: 61.9 dB (downstream) / 31.5 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 18.4 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)
*zucht*
Ik geraak nu zonder moeite op internet, maar kan niet meer telefoneren of gebeld worden.
Het VOiP-lampje op de Siemens router brandt wel en op de telefoon krijg ik een toon, maar nadat ik een nummer heb ingetikt hoor ik niets meer.
Modem resetten helpt helaas niet.
Wat kan het zijn?
Pfff, Dommel begint toch meer en meer tegen te vallen
Ik geraak nu zonder moeite op internet, maar kan niet meer telefoneren of gebeld worden.
Het VOiP-lampje op de Siemens router brandt wel en op de telefoon krijg ik een toon, maar nadat ik een nummer heb ingetikt hoor ik niets meer.
Modem resetten helpt helaas niet.
Wat kan het zijn?
Pfff, Dommel begint toch meer en meer tegen te vallen
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Het probleem is dat het VoIP van Dommel gewoon nog niet op punt staat.. ze zijn veel te vroeg begonnen met Homeconnect. (Of ze werken veel te traag om het in orde te krijgen, wat meer waarschijnlijk is )
To download or not to download, that's the question.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Nu drie maand dat ik homeconnect heb en nog steeds geen werkende telefoon. Bellen of mailen naar dommel haalt niets uit want je krijgt altijd het zelfde antwoord en dat is "we zijn er aanbezig of het probleem is gekend " !
Bijna niemand kan ons bereiken en zins kort heb ik veel problemen, ik kan zelf niet bellen of opgebeld kan worden ( zelfs door de nummers die anders geen problemen hebben )
Zo zijn er nummers van base (gsm ) die me kunnen bereiken en andere van base dan weer niet. Belgacom nummers hebben totaal geen verbinding met ons hier. Telenet wel, maar ook niet altijd want als ik niet kan bellen dan kunnen ook zij mij niet bereiken.
Nederlandse nummers kunnen me ook niet bereiken!
Dus ik zie het niet meer zitten want dommel wil niet weten van een tegemoetkoming voor de hinder van de niet werkende telefoon. En ze kunnen geen datum geven dus dat kan nog maanden duuren !
Bijna niemand kan ons bereiken en zins kort heb ik veel problemen, ik kan zelf niet bellen of opgebeld kan worden ( zelfs door de nummers die anders geen problemen hebben )
Zo zijn er nummers van base (gsm ) die me kunnen bereiken en andere van base dan weer niet. Belgacom nummers hebben totaal geen verbinding met ons hier. Telenet wel, maar ook niet altijd want als ik niet kan bellen dan kunnen ook zij mij niet bereiken.
Nederlandse nummers kunnen me ook niet bereiken!
Dus ik zie het niet meer zitten want dommel wil niet weten van een tegemoetkoming voor de hinder van de niet werkende telefoon. En ze kunnen geen datum geven dus dat kan nog maanden duuren !
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Misschien ben je vrijdag van je miserie af en verdwijnen er heel wat bugs...Sniffie schreef: En ze kunnen geen datum geven dus dat kan nog maanden duuren !
2/ ten laatste op vrijdag zal de 2.0 versie van de homelink software beschikbaar gesteld worden. deze versie zal alle bugs en ontbrekende features uit de huidige versie oplossen. uw versie zal zich automatisch updaten vanaf het moment dat de 2.0 versie beschikbaar is.
-
- Member
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22
Dit lost het probleem van VOIP nog steeds niet op.
De software is nutteloos, domeinnaam zou je online moeten kunnen doen(zoals bij netconnect).
De software is nutteloos, domeinnaam zou je online moeten kunnen doen(zoals bij netconnect).
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ljd schreef:Ik zou zeggen tegen iedereen wacht op versie 2 en daarna als het nog niet werkt, doe maar eens goed je beklag.
Wat ik niet goed begrijp is wat homelink gaan veranderen aan de huidige problemen ? De problemen zitten toch bij dommel en ligt het niet aan de sofwtare die je zelf op de pc hebt staan .
Is het eigenlijk nodig om die software op de pc te hebben staan ? Eens je alles gedaan hebt om te registreren ?
Als de pc afstaat werkt toch ook alles gewoon verder of mis zie ik dit ?
Dat denk ik ook, update van homeconnect zal niets aan de problemen veranderen of het is dat ze de router ook updaten .
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
door het feit dat dommel ons wachtwoord laat wijzigen kunnen zij denk ik niet meer in onze router.. waardoor ik vermoed dat we ergens in de nieuwe homelink software dit moeten specifieren..Sniffie schreef:ljd schreef:Ik zou zeggen tegen iedereen wacht op versie 2 en daarna als het nog niet werkt, doe maar eens goed je beklag.
Wat ik niet goed begrijp is wat homelink gaan veranderen aan de huidige problemen ? De problemen zitten toch bij dommel en ligt het niet aan de sofwtare die je zelf op de pc hebt staan .
Is het eigenlijk nodig om die software op de pc te hebben staan ? Eens je alles gedaan hebt om te registreren ?
Als de pc afstaat werkt toch ook alles gewoon verder of mis zie ik dit ?
tussenhaakjes betwijfel ik dit omdat indien ik me niet vergis de router een auto update functie heeft...
Dus de problemen met homennect zouden vrijdag moeten opgelost zijn?
Ik heb die box een paar weken geleden gekocht, maar aangezien ik hier las dat er een pak problemen waren heb ik maar gewacht met het te installeren aangezien ik toch nog 2 maanden abonnement heb bij Belgacom.
Vanaf vrijdag zou ik dan eens kunnen installeren?
Ik heb die box een paar weken geleden gekocht, maar aangezien ik hier las dat er een pak problemen waren heb ik maar gewacht met het te installeren aangezien ik toch nog 2 maanden abonnement heb bij Belgacom.
Vanaf vrijdag zou ik dan eens kunnen installeren?
Installeer maar al want eer dat stap 1 in orde komt duurt het nog een tijdje. Dat is waarbij je de activatiecode die in je HomeConnect box zat moet ingeven en dan ongeveer een week later per post een andere activatiecode toegestuurd krijgt.WJ schreef:Dus de problemen met homennect zouden vrijdag moeten opgelost zijn?
Ik heb die box een paar weken geleden gekocht, maar aangezien ik hier las dat er een pak problemen waren heb ik maar gewacht met het te installeren aangezien ik toch nog 2 maanden abonnement heb bij Belgacom.
Vanaf vrijdag zou ik dan eens kunnen installeren?
Nu is er toch wel iets ongelooflijks gebeurt. Ik stuurde vandaag om 15.53u een mail naar dommel en ze stuurden om 16.20 terug
In deze mail worden ineens een paar problemen verduidelijkt.
In deze mail worden ineens een paar problemen verduidelijkt.
Geachte,
Ik heb nu al 3 maanden Homeconnect en zit nog met enkele vragen.
Vraag 1
- Op jullie site stond dat Homeconnect 12 Mbs kreeg, ik zit echter nog al
tijd op 4.6 Mbs. Heeft u enig idee wanneer dit gaat veranderen ?
Vraag 2
- Tegenwoordig krijg ik veel klachten van mensen dat ze mij niet kunnen opb
ellen. Zelf kan ik soms ook mensen niet opbellen, of duurt het 45 seconde
voor ik verbinding krijg. Weet u waaraan dit ligt ?
Vraag 3
- Ik heb gehoord dat je niet naar een noodnummer kunt bellen met Homeconnec
t, ik heb dit zelf ook nog niet geprobeerd. Klopt het wat ze zeggen ?
Vraag 4
- Voor ik bij Homeconnect zat kon ik deze (https://crm.schedom-europe.net/s
ite/adsl_nl.html) test wel doen. Sinds ik bij Homeconnect zit krijg ik alti
jd "Het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar".
Hoe komt dit ? (Mijn telefoonnummer is 033091169)
Mvg
Geachte,
Tegen het einde van dit jaar zal iedereen, indien mogelijk, 12 mbs krijgen.
(Dit is afhankelijk van de lijn, van de afstand tot de centrale, etc ..)
Vrijdag gaat er een nieuwe switch worden geplaatst, wat de problemen met telefoon zal oplossen.
Bellen naar noodnummers is geen enkel probleem.
U kan met uw adres testen voor welke opties u in aanmerking komt.
Alvast bedankt!
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
waarschijnlijk zullen ze de homelink update dus tegelijk met de nieuwe switch lanceren?
Trouwens, slechts 27 minuten om een antwoord terug te krijgen, wauw!
Trouwens, slechts 27 minuten om een antwoord terug te krijgen, wauw!
To download or not to download, that's the question.
Hopelijk klopt het wat ze zeggen over de problemen van telefonie die in orde komen want het hangt me nu wel ook al de keel uit wetende dat ik nog geen volledige maand homeconnecter ben ... die telefoon heeft voorbije weken meer niet gefunctioneerd dan wel ... de éne keer waren we bereikbaar maar konden we zelf niet bellen, even later andersom of zelfs geen van beiden!!
Er moet duidelijk aan gewerkt worden en ik ben dan ook blij te horen dat dit het geval is!!
Er moet duidelijk aan gewerkt worden en ik ben dan ook blij te horen dat dit het geval is!!
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik heb gisteren een mail gestuurd rond 15u40 ivm facturatie (Netconnect -> Homeconnect) en een uur later een (positief voor mij ) antwoord gekregen.Fireblade schreef: Trouwens, slechts 27 minuten om een antwoord terug te krijgen, wauw!
Goed bezig
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
komt omdat alle homeconnect klagers niet konden bellen omdat het telefonie niet werkte..testertje schreef:Ik heb gisteren een mail gestuurd rond 15u40 ivm facturatie (Netconnect -> Homeconnect) en een uur later een (positief voor mij ) antwoord gekregen.Fireblade schreef: Trouwens, slechts 27 minuten om een antwoord terug te krijgen, wauw!
Goed bezig
dus hadden de helpdesk mensen tijd om mails te beantwoorden..
(dit klinkt misschien 'negatief' echter denk ik ECHT dat dat de reden is(!))
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
soms zijn ze heel snel om te antwoorden. maar mijn 2 tickets van begin augustus liggen te verrotten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Inderdaad, daarom vermoed ik dat enkel de recente tickets snel zullen beantwoord worden, er was zelfs sprake van 9 minuten voor een ticket te beantwoorden
To download or not to download, that's the question.
het is niet te doen om de oude tickets nogmaals te beantwoorden.. Zeker als er mensen zijn die meerdere tickets over hetzelfde onderwerp verzenden. Dus denk ik dat ze keuzes gemaakt hebben om snel te antwoorden op huidige ticketsFireblade schreef:Inderdaad, daarom vermoed ik dat enkel de recente tickets snel zullen beantwoord worden, er was zelfs sprake van 9 minuten voor een ticket te beantwoorden
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja hier werkt de telefonie nu ook al een weekje niet meer.
Ik bel met m'n GSM naar m'n vast homeconnect nummer maar krijg geen toon.
En 2 min later pas (mijn GSM is al 'ingehaakt') zie ik dat er een inkomende oproep is met mijn nummer op de display van de 'vaste' telefoon.
Uitgaande oproepen: nada.
En sinds het begin ging alles nochtans perfect!
Ik bel met m'n GSM naar m'n vast homeconnect nummer maar krijg geen toon.
En 2 min later pas (mijn GSM is al 'ingehaakt') zie ik dat er een inkomende oproep is met mijn nummer op de display van de 'vaste' telefoon.
Uitgaande oproepen: nada.
En sinds het begin ging alles nochtans perfect!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik vraag me af.. wanneer gaat eindelijk hun telefoonrekeningsysteem eens werken?
Ik denk dat veel mensen binnenkort zullen schrikken als ze de rekening van zoveel maanden in een keer gaan krijgen.. tenzij dat zelfs bij hen er nog geen aanrekeningsysteem is..?
Ik denk dat veel mensen binnenkort zullen schrikken als ze de rekening van zoveel maanden in een keer gaan krijgen.. tenzij dat zelfs bij hen er nog geen aanrekeningsysteem is..?
To download or not to download, that's the question.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
da's ook weer waarkaise1 schreef:Beter dan ze arrogant te sluitenxenne schreef:soms zijn ze heel snel om te antwoorden. maar mijn 2 tickets van begin augustus liggen te verrotten
ik denk dat dit laatste wel eens het geval zou kunnen zijnFireblade schreef:Ik denk dat veel mensen binnenkort zullen schrikken als ze de rekening van zoveel maanden in een keer gaan krijgen.. tenzij dat zelfs bij hen er nog geen aanrekeningsysteem is..?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Achja als het idd een hoge rekening is, dan zijn hun verplicht een afbetalingsplan op te stellen welke voor de klant haalbaar is.
En is Dommel niet blij omdat de termijnbedragen te laag zijn.. tja das dan hun eigen fout door niet maandelijks te factureren.
En is Dommel niet blij omdat de termijnbedragen te laag zijn.. tja das dan hun eigen fout door niet maandelijks te factureren.
Eergisteren werd ik geactiveerd. VOIP na 2,5 uur. Bellen gaat zonder problemen. Gisteren om 11u slechts 3 minuten moeten wachten op de helpdesk (7777). Nu kan ik in de software behalve bij lijninstellingen, is dat normaal of kan je daar wel in ?
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
is "normaal"cumme schreef:Eergisteren werd ik geactiveerd. VOIP na 2,5 uur. Bellen gaat zonder problemen. Gisteren om 11u slechts 3 minuten moeten wachten op de helpdesk (7777). Nu kan ik in de software behalve bij lijninstellingen, is dat normaal of kan je daar wel in ?
Ja, idd, gisteren werd de soft geupdate naar versie 2.01 en ik heb zelfs mijn telenet nummer kunnen laten overnemen als 2e nummer. Nu nog alleen de snelheid naar omhoog. Moet dommel dat aanvragen bij BGC of gebeurt dat automatisch ? Mijn centrale is klaar voor adsl2+. En ik zit op ca. 1800 meter vandaan.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Idd, goddomme heb het terug geopend, was een vriendelijke vraag (normale prioriteit) die belangrijk is voor het moment voor mij (toekomstige speedconnect met of zonder telefonie ala homeconnect ?) anders overweeg ik misschien een TN shake abbo(+tel) ...xenne schreef:da's ook weer waarkaise1 schreef:Beter dan ze arrogant te sluitenxenne schreef:soms zijn ze heel snel om te antwoorden. maar mijn 2 tickets van begin augustus liggen te verrotten
Ben een 2.2 Mbitspeed immers grondig beu na bijna 3 jaar daar, nu er meedere pc's in gebruik zijn hier en snachts weer maar enkele uurtjes te kunnen downen aan die speed
ff kijken of ze me weer gaan sluiten
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb dus specifiek gevraagd of er op hun speedconnect in de toekomst ook een pack /telefoon abbo mogelijks zal zijn.., ook medegedeeld dat ik al jaren een netconnect 2.2 Mbit heb wegens te ver van de centrale ect...
rara heb nu dan toch antwoord gekregen na het terug openen van het ticket en dan geven ze je zulken antwoord..
Om je haren uite rukken..enfin
rara heb nu dan toch antwoord gekregen na het terug openen van het ticket en dan geven ze je zulken antwoord..
Om je haren uite rukken..enfin
Code: Selecteer alles
Geachte,
Een speedabbonement is bij homeconnect niet nodig omdat homeconnect tegen het einde van dit jaar zal versneld worden naar 12mbps indien mogelijk.
Alvast bedankt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Ja maar als je toch te ver van de centrale zit en daarom op 2.2 staat kan adsl 2+ dat ook niet oplossen he?kaise1 schreef:Heb dus specifiek gevraagd of er op hun speedconnect in de toekomst ook een pack /telefoon abbo mogelijks zal zijn.., ook medegedeeld dat ik al jaren een netconnect 2.2 Mbit heb wegens te ver van de centrale ect...
rara heb nu dan toch antwoord gekregen na het terug openen van het ticket en dan geven ze je zulken antwoord..
Om je haren uite rukken..enfin
Code: Selecteer alles
Geachte, Een speedabbonement is bij homeconnect niet nodig omdat homeconnect tegen het einde van dit jaar zal versneld worden naar 12mbps indien mogelijk. Alvast bedankt. met vriendelijke groeten, meilleures salutations, best regards, dommel.com servicecenter a schedom nv/sa service
Ik heb eens een afstandstabel gezien daarvoor van Belgacom.. als ik m online ga vinden zal ik m hier eens plaatsen.
Enkel VDSL zal dan een oplossing zijn..