Sinds een week of twee is mijn internetverbinding overdag enorm traag.
Soms downloadsnelheid van 1800 kb/s.
Nu op dit moment gaat alles weer lekker snel.
Heeft iemand ervaring met dit probleem ?
Internet overdag traag ?
Als dit enkel op vaste tijdstippen voorkomt moet je vragen of er geen capaciteitsproblemen zijn in je regio. Best enkele speedtests doen zodat ze aan de hand van deze gegevens kunnen verifiëren of er wel degelijk iets aan de hand kan zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Of als je een onbeveiligd draadloos netwerk hebt en er zit iemand anders er mee van te profiteren. Dat zou ook kunnen hé.adsl2be schreef:Als dit enkel op vaste tijdstippen voorkomt moet je vragen of er geen capaciteitsproblemen zijn in je regio. Best enkele speedtests doen zodat ze aan de hand van deze gegevens kunnen verifiëren of er wel degelijk iets aan de hand kan zijn.

- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
In piekmomenten zou dat kunnen.
Het 's avonds merk bijvoorbeeld dat ik gemiddeld een 100kb minder hebt.
Zaterdag- en zondagnamiddag merk ik het ook.
Maar soit, voor die paar dingen die ik download, who cares
Het 's avonds merk bijvoorbeeld dat ik gemiddeld een 100kb minder hebt.
Zaterdag- en zondagnamiddag merk ik het ook.
Maar soit, voor die paar dingen die ik download, who cares

- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Een torrent zet massaal veel verbindingen op, waardoor uw modem inderdaad vreemd kan beginnen doen. In u-torrent kun je wel het max aantal verbindingen instellen.karine schreef:Niet draadloos.
Denk dat ik de oorzaak heb.(u-torrent)
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
De mogelijkheden zijn inderdaad vrij grootnonkie schreef:Of als je een onbeveiligd draadloos netwerk hebt en er zit iemand anders er mee van te profiteren. Dat zou ook kunnen hé.adsl2be schreef:Als dit enkel op vaste tijdstippen voorkomt moet je vragen of er geen capaciteitsproblemen zijn in je regio. Best enkele speedtests doen zodat ze aan de hand van deze gegevens kunnen verifiëren of er wel degelijk iets aan de hand kan zijn.