update?
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
net gebeld :') ze hebben precies een Nederlander aan genomen..
kon nochal moeilijk uit aan zijn woorden (probeerde 'zeer' snel te spreken). voor de rest redelijk vriendelijke kerel,...
Vandaag komt het al niet meer uit :')
mss zaterdag zei hij maar waarschijnlijker is maandag..
wie gaat naar zdnet bellen en zeggen dat 'dom' zijn belofte niet is nagekomen ^^
kon nochal moeilijk uit aan zijn woorden (probeerde 'zeer' snel te spreken). voor de rest redelijk vriendelijke kerel,...
Vandaag komt het al niet meer uit :')
mss zaterdag zei hij maar waarschijnlijker is maandag..
wie gaat naar zdnet bellen en zeggen dat 'dom' zijn belofte niet is nagekomen ^^
dien hollander is keihard arrogant. Ik vraag om mijn renew datum op te schuiven omdat ik geen telefonie had: ja wij zijn goedkoop en maken al nieveel winst dus zullen we dat niet doen. Jah t'is een brol producticekiller2k6 schreef:net gebeld :') ze hebben precies een Nederlander aan genomen..
kon nochal moeilijk uit aan zijn woorden (probeerde 'zeer' snel te spreken). voor de rest redelijk vriendelijke kerel,...
Vandaag komt het al niet meer uit :')
mss zaterdag zei hij maar waarschijnlijker is maandag..
wie gaat naar zdnet bellen en zeggen dat 'dom' zijn belofte niet is nagekomen ^^
nee ik zeg dat. Hij gaf de schijn alsof het de 1e weken alleen maar wat problemen gaf. Khad veel liever de vlaamse werknemers though, die hollanders kennen niets van die situatie en zijn altijd to the point en kortafFullHD schreef:Heeft hij dat gezegd?frado schreef:Jah t'is een brol product
-
- Plus Member
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
- Locatie: 3910 / Neerpelt
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ohw en Belgen niet dan WTF kerel ???frado schreef:nee ik zeg dat. Hij gaf de schijn alsof het de 1e weken alleen maar wat problemen gaf. Khad veel liever de vlaamse werknemers though, die hollanders kennen niets van die situatie en zijn altijd to the point en kortafFullHD schreef:Heeft hij dat gezegd?frado schreef:Jah t'is een brol product
I rest my case...Genghis schreef:Nah, ik heb graag een provider die zich aan zijn beloftes houd.andy-dsl schreef:Hebben jullie dan liever een update die niet werkt e je homelink software aar de zak helpt? Als hij er nu maandag of dinsdag pas aankomt, is dat toch niet zo erg.
Anyway, ben is benieuwd, want deze keer kunnen ze het is ni op BGC steken als ze ni opleveren...
Net zoals bij Belgacom/Telenet, niet tevreden over de service, zoek dan alternatieven want klagen helpt blijkbaar niet (indien Belgacom/Telenet deze alternatieven nog niet helemaal opgekocht hebben).
Als je de support te slecht vindt dan zit je verkeerd. Bij Belgacom rekenen ze je die support aan elke maand, ook al gebruik je ze niet, dus ik ben blij dat ze goedkoop zijn, sinds de service voldoende voor mij is (en ze zijn nog steeds naar meerdere mederwerkers aan het zoeken).
Als je de support te slecht vindt dan zit je verkeerd. Bij Belgacom rekenen ze je die support aan elke maand, ook al gebruik je ze niet, dus ik ben blij dat ze goedkoop zijn, sinds de service voldoende voor mij is (en ze zijn nog steeds naar meerdere mederwerkers aan het zoeken).
Laatst gewijzigd door FredWP 27 sep 2008, 13:23, in totaal 1 gewijzigd.
:3
De Hollanders hebben het anders heel wat beter voor elkaar dan die belgen hier, maat...frado schreef:nee ik zeg dat. Hij gaf de schijn alsof het de 1e weken alleen maar wat problemen gaf. Khad veel liever de vlaamse werknemers though, die hollanders kennen niets van die situatie en zijn altijd to the point en kortafFullHD schreef:Heeft hij dat gezegd?frado schreef:Jah t'is een brol product
Maar das ook niet moeilijk, de Belgen lopen eeuwen achter op de rest van europa op gebied van internet....
zij willen tenminste niet alles rap rap doen en geen letter teveel informatie gevendendemen2004 schreef:Ohw en Belgen niet dan WTF kerel ???frado schreef:nee ik zeg dat. Hij gaf de schijn alsof het de 1e weken alleen maar wat problemen gaf. Khad veel liever de vlaamse werknemers though, die hollanders kennen niets van die situatie en zijn altijd to the point en kortafFullHD schreef:Heeft hij dat gezegd?frado schreef:Jah t'is een brol product
Ik wil geen mod uithangen maar dit discussie is te belachelijk voor woorden. Verschillende dierensoorten komen beter overeen dan mensen uit een buurland . Tja wat verwacht je van een piepklein land dat nog eens wilt splitsen.
Enige waar wij belgen kampioen in zijn, is KLAGEN en ZAGEN.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
+1ThaMan schreef:Enige waar wij belgen kampioen in zijn, is KLAGEN en ZAGEN.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
Mensen zitten te zagen over die update en dat het gratis .be domein er niet is. Wees blij dat je het zelfs krijgt als het er is, ik zie Belgacom/Telenet dit nog niet direct doen.
En dit zelfs wanneer Dommel goedkoper is dan Belgacom/Telenet :s. Heb toch geduld, ik ben al blij dat ik geen limiet meer heb, terwijl andere oproepen tot actie omdat Dommel vertraging heeft op een paar extra beloofde features.
Echt, mensen die zo zijn, ga a.u.b. naar een andere ISP toe en stop met klagen. Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
Er waren hier een paar mensen die toegaven dat ze (heel kinderachtig) Dommel elke dag een email stuurde omdat die features er nog niet waren, grow up zeg ik tegen die mensen. Bende kinderen...
Begin je eigen ISP service eens in België en dan praten we nog eens over Dommel.
:3
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik begin een bakkerszaak en verkoop taarten, ik adverteer dat je GRATIS een brood bij elke taart krijgt. De klanten komen in bosjes af om taarten te kopen maar krijgen geen brood. Wie vraagt wanneer jze hun brood krijgen beloof je "volgende week". Als ze weer in de winkel komen en hun brood vragen stuur ik ze wandelen "nee, nog niet, maar het zal niet lang meer duren" Ze moeten niet klagen, ze kunnen ook bij andere bakkers terecht.FredWP schreef:
Mensen zitten te zagen over die update en dat het gratis .be domein er niet is. Wees blij dat je het zelfs krijgt als het er is, ik zie Belgacom/Telenet dit nog niet direct doen.
En dit zelfs wanneer Dommel goedkoper is dan Belgacom/Telenet :s. Heb toch geduld, ik ben al blij dat ik geen limiet meer heb, terwijl andere oproepen tot actie omdat Dommel vertraging heeft op een paar extra beloofde features.
Echt, mensen die zo zijn, ga a.u.b. naar een andere ISP toe en stop met klagen. Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
Er waren hier een paar mensen die toegaven dat ze (heel kinderachtig) Dommel elke dag een email stuurde omdat die features er nog niet waren, grow up zeg ik tegen die mensen. Bende kinderen...
Begin je eigen ISP service eens in België en dan praten we nog eens over Dommel.
Moet perfect kunnen zeg je?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Och socialistje,FredWP schreef:+1ThaMan schreef:Enige waar wij belgen kampioen in zijn, is KLAGEN en ZAGEN.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
Mensen zitten te zagen over die update en dat het gratis .be domein er niet is. Wees blij dat je het zelfs krijgt als het er is, ik zie Belgacom/Telenet dit nog niet direct doen.
En dit zelfs wanneer Dommel goedkoper is dan Belgacom/Telenet :s. Heb toch geduld, ik ben al blij dat ik geen limiet meer heb, terwijl andere oproepen tot actie omdat Dommel vertraging heeft op een paar extra beloofde features.
Echt, mensen die zo zijn, ga a.u.b. naar een andere ISP toe en stop met klagen. Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
Er waren hier een paar mensen die toegaven dat ze (heel kinderachtig) Dommel elke dag een email stuurde omdat die features er nog niet waren, grow up zeg ik tegen die mensen. Bende kinderen...
Begin je eigen ISP service eens in België en dan praten we nog eens over Dommel.
Als ge adverteert met diensten, die nadien niet beschikbaar blijken te zijn en waar men dan ook nog eens NIET eerlijk over wil communiceren ... dan mag men daarover terecht zagen.
Anders moeten ze maar op hun site zetten dat voorlopig nog niet alle functionaliteiten werkzaam zijn van het homeconnect abonnement.
broli schreef:Ik wil geen mod uithangen maar dit discussie is te belachelijk voor woorden. Verschillende dierensoorten komen beter overeen dan mensen uit een buurland . Tja wat verwacht je van een piepklein land dat nog eens wilt splitsen.
huh?!?.....
Uhm... jij hebt duidelijk een aspect gemist kerel...ThaMan schreef:Enige waar wij belgen kampioen in zijn, is KLAGEN en ZAGEN.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
we betalen voor die service..... we krijgen niks...
Maar als jij toch zo makkelijk bent... ik heb nog een tweede hands Golf te koop... mag je hebben voor de prijs van een nieuwe bentley...
En niet klagen dan hè... gewoon blij zijn met wat je hebt en krijgt...
In mijn mening moet men dan klagen, maar hou het redelijk? Dommel heeft het inderdaad druk, en ze hebben inderdaad tekort aan personeel (te zien aan hun advertentie dat ze meer personeel zoeken).woete schreef:...dan mag men daarover terecht zagenFredWP schreef:...Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
Maar als klagen niet helpt, dan moet je niet blijven klagen, dan moet je niet elk Dommel forum dat je kan vinden volzetten met je klachten, maar naar een andere ISP gaan als je klacht geen effect heeft, want je doet het je eigen aan nog hoop te zoeken waar het er blijkbaar niet is (vergelijkbaar met het limietprobleem dat er al zolang is waar mensen blijven over klagen bij Telenet/Belgacom, zonder zelf actie te ondernemen).
Hij mist het duidelijk? Inderdaad, ik betaal 48.95 voor mijn Homeconnect en ik krijg inderdaad geen ongelimiteerd internet, en inderdaad geen ongelimiteerd gratis bellen naar vaste toestellen, en ik kan door gaan.Tomola schreef:Uhm... jij hebt duidelijk een aspect gemist kerel...
we betalen voor die service..... we krijgen niks....
Jij hebt zo gelijk, jij mist het aspect zeker niet.
Kleine (inbegrepen, niet gratis) ISP extra's vergelijken met gratis extra's bij horeca producten, slimme zet. Denk eens even verder dat een bakkerszaak beginnen in België, en een ISP service beginnen in België compleet niet vergeleken kan worden (heel ander systeem, monopolies, enzovoort).on4bam schreef:Ik begin een bakkerszaak en verkoop taarten...
Laatst gewijzigd door FredWP 27 sep 2008, 21:39, in totaal 1 gewijzigd.
:3
Who carez...
Nu beginnen ze ook al broden, bakkers, bentley's, golfkes te vergelijken met een ISP. What's next ?
In ieder geval ben je nu met je 48,5€ goedkoper af dan bij Telenet, Belgacom etc... en toch blijft dat zagen en zeveren, terwijl dat geen hol nut heeft. Overal is het wel wat hoor.. perfectie bestaat gewoon nergens.
Toen ik in 1998 bij Telenet ging hebben we ook 2 jaar van te voren zitten klagen en zeveren, wanneer die kabel nu eindelijk beschikbaar was. Geduld is gewoon een schone deugd.
Dus als je nu gewoon even stopt met u zelf druk te maken, leef je misschien wat langer anders maak je het misschien zelfs nog niet mee.
Nu beginnen ze ook al broden, bakkers, bentley's, golfkes te vergelijken met een ISP. What's next ?
In ieder geval ben je nu met je 48,5€ goedkoper af dan bij Telenet, Belgacom etc... en toch blijft dat zagen en zeveren, terwijl dat geen hol nut heeft. Overal is het wel wat hoor.. perfectie bestaat gewoon nergens.
Toen ik in 1998 bij Telenet ging hebben we ook 2 jaar van te voren zitten klagen en zeveren, wanneer die kabel nu eindelijk beschikbaar was. Geduld is gewoon een schone deugd.
Dus als je nu gewoon even stopt met u zelf druk te maken, leef je misschien wat langer anders maak je het misschien zelfs nog niet mee.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ho ho mensen...
FredWP heeft wel een punt vind ik.
Ok (nog) niet alles werkt bij Dommel Homeconnect (van wat er geafficheerd staat). De kers op de taart onbreekt er nog.
Maar voor de rest, is toch alles prima (vind ik).
- Je kan onbeperkt surfen
- Je kan onbeperkt bellen
- Dit alles aan een scherpe prijs
- Binnenkort zitten we ook nog eens op 12 Mbit...
Over wat zitten velen hier dan soms te zagen ? Een webspace die nog niet werkt. Of een voicemail die niet actief is ?
Ik vind dit (persoonlijk) kleine extraas. Maar ja, als die zo belangrijk voor je zijn. Als je dit echt niet kunnen vind (bij Dommel) dan heb je een punt, en moet je hierover maar blijven voortzagen..
Echter veel mensen, liggen daar niet wakker van (van die paar kersen op de taart bij Dommel die nog ontbreken). Wat voor de één een mug is, is voor de ander een olifant
FredWP heeft wel een punt vind ik.
Ok (nog) niet alles werkt bij Dommel Homeconnect (van wat er geafficheerd staat). De kers op de taart onbreekt er nog.
Maar voor de rest, is toch alles prima (vind ik).
- Je kan onbeperkt surfen
- Je kan onbeperkt bellen
- Dit alles aan een scherpe prijs
- Binnenkort zitten we ook nog eens op 12 Mbit...
Over wat zitten velen hier dan soms te zagen ? Een webspace die nog niet werkt. Of een voicemail die niet actief is ?
Ik vind dit (persoonlijk) kleine extraas. Maar ja, als die zo belangrijk voor je zijn. Als je dit echt niet kunnen vind (bij Dommel) dan heb je een punt, en moet je hierover maar blijven voortzagen..
Echter veel mensen, liggen daar niet wakker van (van die paar kersen op de taart bij Dommel die nog ontbreken). Wat voor de één een mug is, is voor de ander een olifant
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Je vergeet ook de gebrekkige telefonie+hun internet DNS gaat niet meer tegoei hier de laatste dagen.Gent32m schreef:Ho ho mensen...
FredWP heeft wel een punt vind ik.
Ok (nog) niet alles werkt bij Dommel Homeconnect (van wat er geafficheerd staat). De kers op de taart onbreekt er nog.
Maar voor de rest, is toch alles prima (vind ik).
- Je kan onbeperkt surfen
- Je kan onbeperkt bellen
- Dit alles aan een scherpe prijs
- Binnenkort zitten we ook nog eens op 12 Mbit...
Over wat zitten velen hier dan soms te zagen ? Een webspace die nog niet werkt. Of een voicemail die niet actief is ?
Ik vind dit (persoonlijk) kleine extraas. Maar ja, als die zo belangrijk voor je zijn. Als je dit echt niet kunnen vind (bij Dommel) dan heb je een punt, en moet je hierover maar blijven voortzagen..
Echter veel mensen, liggen daar niet wakker van (van die paar kersen op de taart bij Dommel die nog ontbreken). Wat voor de één een mug is, is voor de ander een olifant
Het enige wat mij kan schelen voor homeconnect is:
telefonie volledig in orde+ iets in te stellen mbt gebruik uploadsnelheid en usenet, want als ik usenet connecteer, is het direct s toring op de lijn(ook al is de snelheid nog maar juist op gang gekomen)
12mbit
Ik wilde alleen een makkelijker vorbeeld geven omdat je het anders blijkbaar niet snap...ThaMan schreef:Who carez...
Nu beginnen ze ook al broden, bakkers, bentley's, golfkes te vergelijken met een ISP. What's next ?
In ieder geval ben je nu met je 48,5€ goedkoper af dan bij Telenet, Belgacom etc... en toch blijft dat zagen en zeveren, terwijl dat geen hol nut heeft. Overal is het wel wat hoor.. perfectie bestaat gewoon nergens.
Toen ik in 1998 bij Telenet ging hebben we ook 2 jaar van te voren zitten klagen en zeveren, wanneer die kabel nu eindelijk beschikbaar was. Geduld is gewoon een schone deugd.
Dus als je nu gewoon even stopt met u zelf druk te maken, leef je misschien wat langer anders maak je het misschien zelfs nog niet mee.
Maar als ik deze post weer van je leest was het voorbeeld blijkbaar nog niet gemakkelijk genog voor je....
Je snapt er helemaal niks van ThaMan....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ja echt heGent32m schreef:Ho ho mensen...
FredWP heeft wel een punt vind ik.
Ok (nog) niet alles werkt bij Dommel Homeconnect (van wat er geafficheerd staat). De kers op de taart onbreekt er nog.
Maar voor de rest, is toch alles prima (vind ik).
- Je kan onbeperkt surfen
- Je kan onbeperkt bellen
- Dit alles aan een scherpe prijs
- Binnenkort zitten we ook nog eens op 12 Mbit...
Over wat zitten velen hier dan soms te zagen ? Een webspace die nog niet werkt. Of een voicemail die niet actief is ?
Ik vind dit (persoonlijk) kleine extraas. Maar ja, als die zo belangrijk voor je zijn. Als je dit echt niet kunnen vind (bij Dommel) dan heb je een punt, en moet je hierover maar blijven voortzagen..
Echter veel mensen, liggen daar niet wakker van (van die paar kersen op de taart bij Dommel die nog ontbreken). Wat voor de één een mug is, is voor de ander een olifant
en heb je over die financiele "krisis" gehoord? Man man wat voor zagers dat zij niet zijn allemaal. Ik bedoel maar meesten van ons gaan nog altijd blijven leven en dat is nu de essentie.
Hier zijn er veel,die roepen,:FredWP schreef:+1ThaMan schreef:Enige waar wij belgen kampioen in zijn, is KLAGEN en ZAGEN.
Hebben jullie jezelf eigenlijk al eens bezig gehoord, je druk maken voor een scheet in een fles. Ben gewoon blij met hetgene je hebt en krijgt, de rest volgt wel en anders stap je over naar een andere ISP ofzo... dan kan je daar ook wat over klagen.
80% op dit forum is beklag ! Dus het zal overal wel wat zijn zeker.
Mensen zitten te zagen over die update en dat het gratis .be domein er niet is. Wees blij dat je het zelfs krijgt als het er is, ik zie Belgacom/Telenet dit nog niet direct doen.
En dit zelfs wanneer Dommel goedkoper is dan Belgacom/Telenet :s. Heb toch geduld, ik ben al blij dat ik geen limiet meer heb, terwijl andere oproepen tot actie omdat Dommel vertraging heeft op een paar extra beloofde features.
Echt, mensen die zo zijn, ga a.u.b. naar een andere ISP toe en stop met klagen. Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
Er waren hier een paar mensen die toegaven dat ze (heel kinderachtig) Dommel elke dag een email stuurde omdat die features er nog niet waren, grow up zeg ik tegen die mensen. Bende kinderen...
Begin je eigen ISP service eens in België en dan praten we nog eens over Dommel.
Ben je niet tevreden ,ga dan bij een andere isp !
Die roepers vergeten daarbij , dat de meeste klanten gestrikt zijn met een jaarcontract
en de extra last of kosten niet willen ,die een voortijdig opzeggen van het contract met zich zou meebrengen.
En dat die klanten iedere maand moeten betalen voor een volwaardig product,
maar dat wat de klanten krijgen geen volwaardig product is.
Laat Dommel maar eens voorstellen ,dat wie weg wil,weg mag zonder opzeg te moeten betalen.
Dan zijn ineens de meeste ambetante zagers-klagers met hun problemen weg
en zijn de problemen op de gemakkelijkste manier opgelost .
Als de problemen weg zijn,hebben ze zelfs geen helpdesk of personeel meer nodig
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Met mijn taart/brood vergelijking wou ik gewoon aantonen dat je het niet kan maken dat je een product aanprijst met x aantal onderdelen (internet/domeinnaam enz..) terwijl je eigenlijk weet dat je maar een deel van het pakket kan leveren. Als je dan de ontbrekende delen bij een volgende update gaat leveren en de update blijft uit zonder communicatie van Dommel dan is het toch normaal dat je je bekocht voelt. Je krijgt namelijk niet waarvoor je betaald hebt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Het enige wat Dommel interesseert, is dat je betaald..., alle beloften ten spijt, is het weer vandattum, updates voorspellen, geen updates, meer personeel voorspellen, geen ......Beter dan Ceurrix kan ik het niet verwoorden !!on4bam schreef:Met mijn taart/brood vergelijking wou ik gewoon aantonen dat je het niet kan maken dat je een product aanprijst met x aantal onderdelen (internet/domeinnaam enz..) terwijl je eigenlijk weet dat je maar een deel van het pakket kan leveren. Als je dan de ontbrekende delen bij een volgende update gaat leveren en de update blijft uit zonder communicatie van Dommel dan is het toch normaal dat je je bekocht voelt. Je krijgt namelijk niet waarvoor je betaald hebt.
kijk ik snap best dat alle begin moeilijk is...
We wisten allemaal min of meer dat het niet vlekkenloos zal verlopen, je zou tenminste erg naïef zijn als je dat wel verwachte...
Maar waarom moet in zo'n gevallen de klant voor 100% van al die kinder ziektes de dupe zijn...
En waarom houden ze de klanten niet op de hoogte van de progressie zodat wij meer op de hoogte zijn van hun situatie.
Misschien dat we dan meer begrip zouden hebben voor wat er nu gaande is.
Maar dat is het probleem, ze laten niks weten behalve de maandelijkse rekening, met daarin dat je beter kan betalen anders wordt je onmiddelijk afgesloten... waar zijn onze rechten?
In mijn sector waar ik werk is de klant de koning...das bij dommel duidelijk anders...
Wat ik wil zeggen is, het gaat niet alleen om wat er onbreekt aan hun aanbod, maar wat eraan gedaan word richting de klant die z'n eigen belazerd voeld.
We wisten allemaal min of meer dat het niet vlekkenloos zal verlopen, je zou tenminste erg naïef zijn als je dat wel verwachte...
Maar waarom moet in zo'n gevallen de klant voor 100% van al die kinder ziektes de dupe zijn...
En waarom houden ze de klanten niet op de hoogte van de progressie zodat wij meer op de hoogte zijn van hun situatie.
Misschien dat we dan meer begrip zouden hebben voor wat er nu gaande is.
Maar dat is het probleem, ze laten niks weten behalve de maandelijkse rekening, met daarin dat je beter kan betalen anders wordt je onmiddelijk afgesloten... waar zijn onze rechten?
In mijn sector waar ik werk is de klant de koning...das bij dommel duidelijk anders...
Wat ik wil zeggen is, het gaat niet alleen om wat er onbreekt aan hun aanbod, maar wat eraan gedaan word richting de klant die z'n eigen belazerd voeld.
Kanter schreef:FullHD schreef:Gewoon homelink opstarten. Zolang er geen nieuwe functionaliteit te zien is, is er geen update geweest.
Als ik dat probeer staat er:
"u kan niet inloggen voor uw adsl signaal geïnstalleerd is"
Gebruik je wel je meest recente inlog gegevens?
Als je namelijk al een dommel email hebt dan moet je die gebruiken, en niet je oude email van je vorige provider.
Als ik namelijk inlog met de inlog gevens die ik voorheen gebruikte (van telenet) dan krijg ik ook die zelfde melding.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Idd, je gezondheid is het allerbelangrijkste. Als je dat niet meer hebt, kun je niet meer klagenliger schreef:ja echt he. en heb je over die financiele "krisis" gehoord? Man man wat voor zagers dat zij niet zijn allemaal. Ik bedoel maar meesten van ons gaan nog altijd blijven leven en dat is nu de essentie.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Yeah right, als 't eens werkt zoals het moet zeker. Stel u voor dat iemand u dringend moet bereiken nu.Gent32m schreef: - Je kan onbeperkt bellen
EDIT: 't is trouwens al 2 keer na elkaar op zondag dat het uitvalt..?
To download or not to download, that's the question.
Niets ter zake doende:Fireblade schreef:Yeah right, als 't eens werkt zoals het moet zeker. Stel u voor dat iemand u dringend moet bereiken nu.Gent32m schreef: - Je kan onbeperkt bellen
EDIT: 't is trouwens al 2 keer na elkaar op zondag dat het uitvalt..?
Men wilt op voorhand voorkomen dat u teveel zou bellen, tja onbeperkt gratis. het zou Dommel veel te veel geld kosten moest je op zondag kunnen bellen
Terug ter zake
Er moet daar bij Dommel ook brood op de plank komen hé, ze kunnen toch niet verhongeren in functie van hun klantjes.Tomola schreef: Maar dat is het probleem, ze laten niks weten behalve de maandelijkse rekening, met daarin dat je beter kan betalen anders wordt je onmiddelijk afgesloten... waar zijn onze rechten?
In mijn sector waar ik werk is de klant de koning...das bij dommel duidelijk anders...
.
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Awel, als ze geld willen, dat ze dan eerst beginnen met de invoering van de telefoonrekening (nog zo'n "kers op de taart" ). Hoe langer ze gaan wachten, hoe meer mensen een hogere telefoonrekening gaan krijgen dan ze hadden verwacht, en hoe meer problemen er gaan komen. M.a.w.: het is in hun eigen belang dat ze wat vaart achter hun homeconnect gaan zetten. (En ook in het belang van de klant een beetje.)
To download or not to download, that's the question.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Daar ben ik het volledig mee eens.Fireblade schreef:Awel, als ze geld willen, dat ze dan eerst beginnen met de invoering van de telefoonrekening (nog zo'n "kers op de taart" ). Hoe langer ze gaan wachten, hoe meer mensen een hogere telefoonrekening gaan krijgen dan ze hadden verwacht, en hoe meer problemen er gaan komen. M.a.w.: het is in hun eigen belang dat ze wat vaart achter hun homeconnect gaan zetten. (En ook in het belang van de klant een beetje.)
Ik geef ze nog tijd tot eind dit jaar (dan zou die 12 Mbits, telefoon-facturatie, Update software, etc) helemaal op punt moeten staan...
Dommel weet alvast wat doen, de komende dagen...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
waarom juist eind dit jaar?Gent32m schreef:Daar ben ik het volledig mee eens.Fireblade schreef:Awel, als ze geld willen, dat ze dan eerst beginnen met de invoering van de telefoonrekening (nog zo'n "kers op de taart" ). Hoe langer ze gaan wachten, hoe meer mensen een hogere telefoonrekening gaan krijgen dan ze hadden verwacht, en hoe meer problemen er gaan komen. M.a.w.: het is in hun eigen belang dat ze wat vaart achter hun homeconnect gaan zetten. (En ook in het belang van de klant een beetje.)
Ik geef ze nog tijd tot eind dit jaar (dan zou die 12 Mbits, telefoon-facturatie, Update software, etc) helemaal op punt moeten staan...
Dommel weet alvast wat doen, de komende dagen...
en wat ga je anders doen? Je hebt jaarcontract
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Volgende maand verloopt mijn contract op netconnect. En mijn besluit staat vast. Ze hebben kansen en tijd genoeg gehad om zich te herpakken. Bij telenet had ik vroeger ook zoiets van ik wacht nog even af voor verhoging van de limieten en door de duur ben je dan nog maanden klant en zie je toch niets veranderen. En dan stap je op en een half jaar later verhogen ze de limieten en de uploadsnelheid. En dat was juist hetgeen ik graag verhoogd zag worden.liger schreef:waarom juist eind dit jaar?Gent32m schreef:Daar ben ik het volledig mee eens.Fireblade schreef:Awel, als ze geld willen, dat ze dan eerst beginnen met de invoering van de telefoonrekening (nog zo'n "kers op de taart" ). Hoe langer ze gaan wachten, hoe meer mensen een hogere telefoonrekening gaan krijgen dan ze hadden verwacht, en hoe meer problemen er gaan komen. M.a.w.: het is in hun eigen belang dat ze wat vaart achter hun homeconnect gaan zetten. (En ook in het belang van de klant een beetje.)
Ik geef ze nog tijd tot eind dit jaar (dan zou die 12 Mbits, telefoon-facturatie, Update software, etc) helemaal op punt moeten staan...
Dommel weet alvast wat doen, de komende dagen...
en wat ga je anders doen? Je hebt jaarcontract
Maar voor hetzelfde geld zit je jaren te wachten op lucht.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Mijn keuze gaat naar dxadsl, als ik de berichten op verschillende forums lees heeft deze toch een werkende klantendienst.Fireblade schreef:En bij welke provider ga je je vanaf volgende maand aansluiten?