woete schreef:FredWP schreef:...Stuur een email (eenmaal) over je ontevredenheid hierover maar laat het daar ook bij zijn.
...dan mag men daarover terecht zagen
In mijn mening moet men dan klagen, maar hou het redelijk? Dommel heeft het inderdaad druk, en ze hebben inderdaad tekort aan personeel (te zien aan hun advertentie dat ze meer personeel zoeken).
Maar als klagen niet helpt, dan moet je niet blijven klagen, dan moet je niet elk Dommel forum dat je kan vinden volzetten met je klachten, maar naar een andere ISP gaan als je klacht geen effect heeft, want je doet het je eigen aan nog hoop te zoeken waar het er blijkbaar niet is (vergelijkbaar met het limietprobleem dat er al zolang is waar mensen blijven over klagen bij Telenet/Belgacom, zonder zelf actie te ondernemen).
Tomola schreef:Uhm... jij hebt duidelijk een aspect gemist kerel...
we betalen voor die service..... we krijgen niks....
Hij mist het duidelijk? Inderdaad, ik betaal 48.95 voor mijn Homeconnect en ik krijg inderdaad geen ongelimiteerd internet, en inderdaad geen ongelimiteerd gratis bellen naar vaste toestellen, en ik kan door gaan.
Jij hebt zo gelijk, jij mist het aspect zeker niet.
on4bam schreef:Ik begin een bakkerszaak en verkoop taarten...
Kleine (inbegrepen, niet gratis) ISP extra's vergelijken met gratis extra's bij horeca producten, slimme zet. Denk eens even verder dat een bakkerszaak beginnen in België, en een ISP service beginnen in België compleet niet vergeleken kan worden (heel ander systeem, monopolies, enzovoort).