Auto radio

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Lazio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Hoewel dit hoogstwaarschijnlijk niet de beste plaats is om dit te posten, toch maar eens proberen :D

Ik heb dus onlangs een 2dehandse Renault Clio gekocht.
Deze kwam met de default renault radio, kheb een nieuwe radio voor mezelf gekocht met cd/mp3 lezer.

Bij mijn auto is er ook een stuur-afstandsbediening.
Toen ik mijn oude radio eruit haalde had deze 4 kabels ingesloten

(antenne kabel - en 3 x ( http://image.bizrate.co.uk/resize?sq=16 ... mid=130364 ) )

Nu heeft mijn nieuwe radio maar plaats voor 2 van zo'n ingangen, dus geen plaats voor de afstandsbediening kabel.

Bestaat er zoiets als een switch waardoor dit wel mogelijk zou zijn ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De eerste vraag is of je nieuwe radio wel de mogelijkheid heeft van externe besturing.

Geen idee of je technische documentatie (beschrijving van ieder draadje) hebt van je nieuw toestel ?
Lazio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:De eerste vraag is of je nieuwe radio wel de mogelijkheid heeft van externe besturing.

Geen idee of je technische documentatie (beschrijving van ieder draadje) hebt van je nieuw toestel ?
wel er zaten geen draadjes bij, alleen ingangen/uitgangen hoewel je dit zeker bedoelde.

Alsinds, sinds ik daar weinig van weet, zalk ff zeggen watr op de verpakking staat.
Het is een TechnoStar AR 1002

Output 4x7W - RCA line out / Iso Connector / ID3 TAG / AM-FM tuner with digital read out / Aux In
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Lazio schreef:wel er zaten geen draadjes bij, alleen ingangen/uitgangen hoewel je dit zeker bedoelde.
Maar welke signalen zijn er aanwezig op die draadjes ?
Lazio schreef:Het is een TechnoStar AR 1002
Klinkt nogal Made in China achtig... ik zou je besturing aan het stuur maar vergeten vrees ik.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Als er op je nieuwe radio maar plaats is voor zo 2 ingangen/uitgangen gelijk op je foto dan is dit waarschijnlijk eentje voor de luidsprekers en eentje voor de voeding/geheugen-voeding etc.
Kan je een foto maken van je oude radio, van de achterkant ?

Toen ik mijn autoradio kocht, toen kon ik (wat ik ook gedaan heb) een extra module bijkopen zodat ik de stuurbediening kon gebruiken en alle info op mijn display van de auto zag. Dus ik vrees ervoor dat het niet zo simpel zal gaan als je denkt.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

AnD schreef:Als er op je nieuwe radio maar plaats is voor zo 2 ingangen/uitgangen gelijk op je foto dan is dit waarschijnlijk eentje voor de luidsprekers en eentje voor de voeding/geheugen-voeding etc.
Kan je een foto maken van je oude radio, van de achterkant ?

Toen ik mijn autoradio kocht, toen kon ik (wat ik ook gedaan heb) een extra module bijkopen zodat ik de stuurbediening kon gebruiken en alle info op mijn display van de auto zag. Dus ik vrees ervoor dat het niet zo simpel zal gaan als je denkt.
prijs 30-50€ meestal.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”