Telenet verdubbelt ongevraagd aantal volumeblokken

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
pieterjanviaene
Starter
Starter

Hoi

Ik wilde instappen in de shakes omdat zowel telefonie, televisie als internet toch al van bij Telenet kwamen. Ik dacht dat de telemeter onmiddellijk op 0 GB ging springen, mis dus, ik had inmiddels al getracht om mijn maandelijks volume zoveel mogelijk te gebruiken (logisch lijkt me).

Toen bleek dat de installateur pas op 16 oktober zou langskomen, ging ik niet lang meer weg kunnen met mijn resterende MB dus vroeg ik voor 7 GB blokken aan. Nu springt de teller toch van naar 0 GB maar komt mijn volume op 30 GB (normaal) + 14 GB (2 x 7 GB): een aanrekening van 14 euro!

Eerst en vooral had ik die 7 extra GB eigenlijk al niet meer nodig en daarenboven lapt telenet er nog 7 bij.... Ik heb al geprobeerd om extra volumes uit te schakelen maar dat lijkt maar niet te lukken. wat nu?

alvast bedankt!
stephan
Elite Poster
Elite Poster

Heb je al met Telenet gebeld? :)
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
pieterjanviaene
Starter
Starter

Ja hoor, ze zagen het probleem niet...

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster

Gewoon even wachten en die blokken gaan vanzelf weg. Het bijwerken van de telemeter kan enkele uren duren als je overschakelt van abonnement.
thailand
Member
Member

Ik ben deze week dinsdag overgestapt van Turbonet naar Turbonet XL met vaste telefonie.
Binnen de minuut was dat geactiveerd + mijn telemeter gereset...
Heb nu 102400 mb per maand en 25 mb/sec download .

Als ze daar willen is alles wel snel geregeld.
pennywise
Pro Member
Pro Member

pieterjanviaene schreef:Hoi

Ik wilde instappen in de shakes omdat zowel telefonie, televisie als internet toch al van bij Telenet kwamen. Ik dacht dat de telemeter onmiddellijk op 0 GB ging springen, mis dus, ik had inmiddels al getracht om mijn maandelijks volume zoveel mogelijk te gebruiken (logisch lijkt me).

Toen bleek dat de installateur pas op 16 oktober zou langskomen, ging ik niet lang meer weg kunnen met mijn resterende MB dus vroeg ik voor 7 GB blokken aan. Nu springt de teller toch van naar 0 GB maar komt mijn volume op 30 GB (normaal) + 14 GB (2 x 7 GB): een aanrekening van 14 euro!

Eerst en vooral had ik die 7 extra GB eigenlijk al niet meer nodig en daarenboven lapt telenet er nog 7 bij.... Ik heb al geprobeerd om extra volumes uit te schakelen maar dat lijkt maar niet te lukken. wat nu?

alvast bedankt!
had 40GB extra als data blokken voor mijn shake, na activatie van shake heb ik ze verwijderd en ze staan er intussen terug bij :-)

Ze zullen de komende nachten wel zien, hoeveel ik ga binnentrekken, maar op zullen ze zijn. Nog 100GB te gaan, maw 200 als ik enkel s nachts ga downen :-)

Moet de lopende maand toch betalen, en zal woensdag dan nog wel eens bellen :-).
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

KK schreef:Gewoon even wachten en die blokken gaan vanzelf weg.
Daar heb ik sterke twijfels over... best bellen en vertellen dat je geen extra blokken meer wil op het nieuwe product. Desnoods vraag je iemand van de dienst kwaliteitsopvolging als de helpdesker koppig blijft.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Dit is op het TIK-forum ook enkele keren gemeld geweest. We onderzoeken het.

pieterjanviaene, kun je me je klantgegevens bezorgen via een privébericht ajb?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”