wat als belgacom overname doorgaat ivm scarlet abo's

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Logic
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2008, 20:22

ik heb sinds enkele weken scarlet.
en ik vraag me af, moest Belgacom Scarlet overnemen, hoe zit dat dan met de klanten van scarlet.
al enkele maanden doet scarlet mooie reclames om internet bij hen te nemen met grote downloadvolumes, en scarlet is goedkoper.

kunnen ze de contracten van scarlet wijzigen naar hun skynet contracten? (dus duurder en minder volume?)


en nu belgacom dan nog die discoveryline tarief heeft verhoogd, lees ik dat bij scarlet de adsl beschikbaar is zonder vaste telefoonlijn (5€), iemand die me hieromtrent wat meer uitleg kan geven?
edit: heb ondertussen gelezen dat het raw copper heet :P
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 mar 2007, 17:38

Volgens belgacom zou alles hetzelfde blijven ... maar dat zei telenet bij chello ook zeker. Uiteindelijk zullen ze toch de abbonementen mergen, want alles samengooien geeft een productlijn die EN overbevolkt EN onlogisch is.

Het is trouwens nog niet voor de volle 100% zeker dat de overname doorgaat. Mijn gok is dat ze dit gaan laten aanslepen en intussen scarlet laten doodbloeden zodat ze het gemakkelijk kunnen oprapen en bij bgc voegen.
Logic
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2008, 20:22

ik heb scarlet 20. ik denk dat er wel een contractduur is (heb ik niet naar gecheckt omdat het goedkoop).
als belgacom nu scarlet overneemt, en ze verhogen de abonnementen van scarlet naar die van skynet. kan je je contract dan verbreken zonder vergoeding?


en is er iemand die me kan uitleggen hoe een raw copper werkt?
(ipv discovery line)
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

die raw copper gaat vanzelf, mijn zus is bij EDPNET en had een klassieke Belgacom lijn en heeft die opgezegd.
De ADSL bleef doorlopen en na 3 maanden een brief dat ze naar raw copper is geplaatst,dus geen aanpassingen in huis of zo. Gezien de adsl blijft doorlopen is die raw copper maar zever,want de lijn is nooit dood denk ik.
Logic
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2008, 20:22

maar waarom stelt scarlet dan voor dat het die raw copper doen voor 5€?
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Logic schreef:als belgacom nu scarlet overneemt, en ze verhogen de abonnementen van scarlet naar die van skynet. kan je je contract dan verbreken zonder vergoeding?

Als ze éénzijdig de voorwaarden veranderen in het nadeel van de klant (lager volume of duurdere abonnementsprijs), moeten ze ofwel de klant de oude voorwaarden blijven aanbieden tot bij de vervaldatum van het contract, ofwel de mogelijkheid bieden om zonder vergoeding op te zeggen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Omdat de alternatieve providers het 'raw copper' peperduur moeten betalen aan Belgacom (13€) per maand.
Scarlet rekent maar 5€,en leg de rest zelf bij.
Maar als je bij Belgacom zelf adsl neemt,kan je 'raw copper' gratis krijgen.Ik weet dat dit niet eerlijk is,maar zo is het nu eenmaal.
Hou er ook maar rekening mee dat de overname van Scarlet nog niet is goedgekeurd.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

rolandvc schreef:
Logic schreef:als belgacom nu scarlet overneemt, en ze verhogen de abonnementen van scarlet naar die van skynet. kan je je contract dan verbreken zonder vergoeding?

Als ze éénzijdig de voorwaarden veranderen in het nadeel van de klant (lager volume of duurdere abonnementsprijs), moeten ze ofwel de klant de oude voorwaarden blijven aanbieden tot bij de vervaldatum van het contract, ofwel de mogelijkheid bieden om zonder vergoeding op te zeggen.

als ik mij niet vergis heeft iemand ombudsman gecontacteerd ivm verandering van voorwaarden in VOORDEEL voor de klant (persoon wou contract kosteloss opzeggen). En dat was ook een geldige reden
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Belgacom is niet vrij,zie het duopolie met Telenet... het zijn niet de bedrijven zelf maar die rotte politiek ( vooral die rijke sinkerds van VLD ) die alles blokkeren en overal postjes willen. ( net zoals in intercommunales, energiebedrijven,... en dat mogen wij allemaal betalen
die mandaatjes... van die profiteurs ) ze weten heel goed de touwtjes in handen te houden en Wallonië moet ook onderhouden worden he
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Matthias_VL schreef:Belgacom is niet vrij,zie het duopolie met Telenet... het zijn niet de bedrijven zelf maar die rotte politiek ( vooral die rijke sinkerds van VLD ) die alles blokkeren en overal postjes willen. ( net zoals in intercommunales, energiebedrijven,... en dat mogen wij allemaal betalen
die mandaatjes... van die profiteurs ) ze weten heel goed de touwtjes in handen te houden en Wallonië moet ook onderhouden worden he


Je hebt blijkbaar een probleem met een bepaalde politieke partij, of misschien wel heel het politieke systeem. Daar zijn, zonder discussie, andere fora voor.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dfrog schreef:
Je hebt blijkbaar een probleem met een bepaalde politieke partij, of misschien wel heel het politieke systeem. Daar zijn, zonder discussie, andere fora voor.
Hij is duidelijk stemmer op het VB. En die hebben problemen met alles dat niet-VB is.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Kunnen we terug on-topic gaan en er geen politieke discussie van maken ?
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

on topic : moge het waar worden zal dit een droom zijn voor de Scarletters, de Belgacom service der nog eens bij en hoe groter ze worden, hoe lager de prijzen gaan worden, want ze gaan elkaar kapot beconcurreren. 8)
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Als ze de voorwaarden veranderen mag je gewoon van dag op dag opzeggen en een andere provider nemen
Hopelijk heeft dommel tegen die tijd wat meer medewerkers ... :-D
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Iedereen weet nu wat er met de prijs van een Discoveryline gebeurd is,er hoeft nu toch geen tekening meer gemaakt te worden??
Belgacom is er niet vies van sommige prijzen ineens te laten stijgen met 45%, men moet dus niet beginnen dromen,iedereen weet nu wat er met Scarlet zal gebeuren als Belgacom dit overneemt.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Matthias_VL schreef:on topic : moge het waar worden zal dit een droom zijn voor de Scarletters, de Belgacom service der nog eens bij en hoe groter ze worden, hoe lager de prijzen gaan worden, want ze gaan elkaar kapot beconcurreren. 8)


Droom? Eerder een nachtmerrie zeker. Remember, UPC-klanten waren ook beter af voor Telenet de boel overnam. Het plaatje van die ongelooflijk goede BGC service begint ook goed grijs gedraaid te worden.
Ik ga niet ontkennen dat de BGC service voor hun eigen klanten goed is maar er zijn buiten BGC ook andere providers die goede support geven. Ik zelf heb in de 11 jaar die ik bij TN was nooit problemen gehad en nu ben ik eveneens tevreden van de dxADSL support.
Afbeelding
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Belgacom heeft nog enkele miljarden euro's opzij staan louter voor overnames, dus der gaan dernog in handen komen van Belgacom.
De versplintering is nooit goed voor de consument, zie maar de energiemarkt, we betaalden nog nooit zoveel.

Of de staat nu aandeelhouder is of niet, speelt geen rol, als ze geld zoeken om de gaten in de begroting te vullen, doen ze dat toch en waar ze maar willen. De schuld ligt niet bij Belgacom of éénder andere provider, maar bij laffe pipookes als minister Q, lid van de partij die heel
België om zeep heeft geholpen.

Hoe treffen ze de mensen : auto, bier, sigaretten, internet, telefonie,
btw op verbruik, brandtstof, energie,.... denk daar maar eens aan als
je nog op die toffe minister Q stemt die alles eens gaat veranderen...
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Matthias_VL schreef:De versplintering is nooit goed voor de consument, zie maar de energiemarkt, we betaalden nog nooit zoveel.
...


Moest ze niet versplinterd zijn betaalden we nu nog een pak meer.
Kijk maar eens naar de tarieven van de standaardleverancier en naar die van bvb. lampiris en ecopower.
Het tarief van de standaardleverancier zou je nu nog altijd betalen als ze de markt niet vrijgemaakt hadden.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

liger schreef:als ik mij niet vergis heeft iemand ombudsman gecontacteerd ivm verandering van voorwaarden in VOORDEEL voor de klant (persoon wou contract kosteloss opzeggen). En dat was ook een geldige reden

De ombudsman heeft enkel een onderhandelende functie en ik denk dat er weinig rechters een contract nietig zullen verklaren omdat je meer krijgt dan afgesproken in een contract. Enkel wanneer de voorwaarden van het contract wijzigen waardoor je er slechter van af komt dan vroeger, kan je kosteloos opzeggen.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

Matthias_VL schreef:Belgacom heeft nog enkele miljarden euro's opzij staan louter voor overnames, dus der gaan dernog in handen komen van Belgacom.

Die kans is zéér klein, denk je dat het BIPT Belgacom toelaat om Scarlet, dxADSL, EDPnet en Dommel op te kopen? Dacht het niet, hun taak is nog altijd voor concurrentie zorgen. In hoeverre ze hierin geslaagd zijn, ga ik niets over zeggen, alleszinds onvoldoende.

Gevolgen eventuele overname van Belgacom -> Scarlet:
- "zelfde voorwaarden" en die een paar maand later afschappen
- voorwaarden Belgacom
(ocharme die Scarletters als dit gebeurd)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

BIPT kan enkel adviseren, harde straffen opleggen kunnen ze niet.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Matthias_VL schreef:Of de staat nu aandeelhouder is of niet, speelt geen rol, als ze geld zoeken om de gaten in de begroting te vullen, doen ze dat toch en waar ze maar willen. De schuld ligt niet bij Belgacom of éénder andere provider, maar bij laffe pipookes als minister Q, lid van de partij die heel België om zeep heeft geholpen.

Hoe treffen ze de mensen : auto, bier, sigaretten, internet, telefonie,
btw op verbruik, brandtstof, energie,.... denk daar maar eens aan als
je nog op die toffe minister Q stemt die alles eens gaat veranderen...


Wow jij bent toch wel een echte aanwinst voor dit forum moet ik zeggen.
Logic
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2008, 20:22

hopelijk gaat de overname van Scarlet niet door met Belgacom.
ik heb er al een beetje meer vertrouwen in dat het niets zal worden voor Belgacom.

:-D (x 10000 :-D )

----------------------------------------------------


De Belgische Raad voor de Mededinging heeft geconcludeerd dat de marktwerking 'significant wordt belemmerd' als Belgacom de Nederlandse isp Scarlet overneemt. Belgacom kan daardoor gedwongen worden om van de acquisitie af te zien.

De Raad voor de Mededinging begon in mei aan een diepgaand onderzoek naar de overnameplannen van Belgacom, nadat het aanwijzingen had gekregen dat het Belgische telecombedrijf de concurrentie op de telecommarkt zou kunnen verstoren. In het eindverslag komt de auditeur-generaal van de Raad tot de slotsom dat bij een overname van Scarlet door Belgacom 'een daadwerkelijke mededinging op de Belgische markt op significante wijze wordt belemmerd'. Ook zouden toezeggingen die Belgacom tijdens het onderzoek deed, ontoereikend zijn. Het telecombedrijf zou onder andere hebben beloofd dat het drie jaar lang de prijzen voor de 150.000 Scarlet-abonnees zou bevriezen, zo meldt De Standaard.

De Raad voor de Mededinging heeft tot 26 september de tijd om met een definitieve uitspraak in de zaak te komen. Door de negatieve uitslag van het onderzoek is de kans echter groot dat de toezichthouder uiteindelijk aanvullende voorwaarden oplegt die voor Belgacom onverteerbaar zijn, of dat de Raad de overname in zijn geheel niet toestaat. Als de overname niet doorgaat, wil Scarlet zelfstandig doorgaan of zich laten overnemen door een partij die evenveel geld op tafel wil leggen als Belgacom. De Belgische telecomgrootmacht had 185 miljoen euro over voor het Nederlandse bedrijf.



Bron: http://tweakers.net/nieuws/54386/overna ... entie.html

-----------------------------


Dat Belgacom de geplande overname van concurrent Scarlet succesvol kan afronden, lijkt steeds onwaarschijnlijker te worden. De auditeur-generaal van de Raad voor de Mededinging heeft immers, in een bijkomend verslag, geoordeeld dat de overname de mededinging op de Belgische markt op significante wijze belemmert door een versterking van de machtspositie van Belgacom. Het is nu aan de Raad voor de Mededinging om zich uit te spreken.

Belgacom kondigde in februari aan dat het Scarlet wilde overnemen voor 185 miljoen euro. Dat plan stuitte op veel kritiek. Scarlet is weliswaar een Nederlands bedrijf, maar is vooral actief in België. Het heeft in ons land zo'n 150.000 breedbandklanten, tegenover maar 30.000 in Nederland. Door Scarlet over te nemen, probeerde Belgacom zijn grootste concurrent uit de markt te halen, zegden critici.

De Raad voor de Mededinging, die zich over de overname moet uitspreken, vroeg begin mei een bijkomend onderzoek omdat hij twijfels had over de toelaatbaarheid van de overname. Tijdens dat onderzoek heeft Belgacom een aantal toegevingen gedaan om toch de goedkeuring te krijgen voor de operatie. Zo zou het onder meer beloofd hebben om drie jaar lang de prijzen niet te verhogen voor de klanten van Scarlet. De auditeur-generaal van de Raad voor de Mededinging vond die engagementen echter 'ontoereikend', bleek gisteren. Belgacom en de Raad werden daarvan eind vorige week op de hoogte gebracht.

De Raad voor de Mededinging moet uiterlijk op 26september een definitieve uitspraak doen. De kans dat de Raad de overname afschiet, ofwel zulke ingrijpende voorwaarden oplegt dat de overname voor Belgacom niet meer interessant is, lijkt nu echter wel bijzonder groot.

Scarlet liet eerder al weten dat het zelfstandig wil doorgaan als het zover komt, of verkopen aan een andere partij als die evenveel geld als Belgacom op tafel legt.

Belgacom had gisteren geen commentaar. (kdr)

bron : http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... rd=scarlet
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

Dit onderwerp lijkt plots verdwenen?

Wat is er ondertussen beslist?
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Nog niks voorlopig. Nog enkele dagen geduld.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Dit onderwerp is inderdaad wat op de achtergrond geraakt, ik denk persoonlijk ook dat de overname niet zal doorgaan.
Belgacom is nu waarschijnlijk erg in zijn gat gebeten,want de nieuwe Shakes van Telent liegen er niet om.
Wat gaat het strijdplan zijn van Belgacom,om zich weer naast Telenet te kunnen stellen??
Belgacom heeft tot nu altijd de andere 'ADSL providers' beschouwd als vijand nr1,maar zal nu het geweer van schouder moeten veranderen.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

fluppie schreef:Dit onderwerp is inderdaad wat op de achtergrond geraakt, ik denk persoonlijk ook dat de overname niet zal doorgaan.
Belgacom is nu waarschijnlijk erg in zijn gat gebeten,want de nieuwe Shakes van Telent liegen er niet om.
Wat gaat het strijdplan zijn van Belgacom,om zich weer naast Telenet te kunnen stellen??
Belgacom heeft tot nu altijd de andere 'ADSL providers' beschouwd als vijand nr1,maar zal nu het geweer van schouder moeten veranderen.


Of 2 geweren als de producten Dommel tegoei werken :lol:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het is vandaag 26 September,tijd voor de definitieve uitspraak over de overname van Scarlet door Belgacom,weet iemand hier al iets?????
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

fluppie schreef:Het is vandaag 26 September,tijd voor de definitieve uitspraak over de overname van Scarlet door Belgacom,weet iemand hier al iets?????


De uitspraak is dus vandaag, ben ook wel benieuwd
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

saffie schreef:
fluppie schreef:Het is vandaag 26 September,tijd voor de definitieve uitspraak over de overname van Scarlet door Belgacom,weet iemand hier al iets?????


De uitspraak is dus vandaag, ben ook wel benieuwd

Ik ook.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Logischerwijze zou je verwachten dat de overname niet doorgaat. Nu ja, we wonen nog altijd in België, dus vreemde resultaten vallen te verwachten. Misschien komt er wel een constructie uit de bus die BGC toelaat om Scarlet over te nemen, maar moeten ze in ruil hun netwerk (bijvoorbeeld VDSL2) op korte termijn (verder) openstellen 8)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uzzi schreef:Logischerwijze zou je verwachten dat de overname niet doorgaat. Nu ja, we wonen nog altijd in België, dus vreemde resultaten vallen te verwachten. Misschien komt er wel een constructie uit de bus die BGC toelaat om Scarlet over te nemen, maar moeten ze in ruil hun netwerk (bijvoorbeeld VDSL2) op korte termijn (verder) openstellen 8)

VDSL2 wordt sowieso opengesteld... dus eigenlijk zou dat een dode mus zijn, of hoe zeg je dat...
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Aan het tempo dat BGC zijn netwerk openstelt, zal de mus inderdaad al lang dood zijn tegen dat we bij een alternatieve ISP VDSL2 kunnen krijgen :wink:
adsl2be
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2008, 00:40

Te vinden via:

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 19-435.art

Belgacom doet nieuwe toezeggingen rond Scarlet
Belgacom heeft nieuwe toezeggingen gedaan in een poging om groen licht te krijgen voor de overname van zijn sectorgenoot Scarlet. Het groene licht moet komen van de Raad voor de Mededinging. Over de inhoud van de toezeggingen is nog niets bekend. Het valt dus af te wachten of ze voldoende zwaar zullen wegen.
(tijd) - Belgacom kondigde in februari de overname van Scarlet aan voor 185 miljoen euro. De aankondiging veroorzaakte echter heel wat deining. Velen voerden aan dat de acquisitie de al dominante positie van Belgacom op de telecommarkt nog zou versterken, vooral voor breedband.

Ook de Raad voor de Mededinging had zijn bedenkingen. Daarom startte de Raad een diepgaand onderzoek. Tijdens dat onderzoek deed Belgacom toegevingen maar die werden te licht bevonden. Onlangs deed Belgacom nieuwe toegevingen, zeggen diverse partijen. Daardoor schuift de deadline voor een beslissing van de Raad voor de Mededinging, die vandaag had moeten vallen, op. De Raad voor de Mededinging wil geen commentaar kwijt over het dossier. Belgacom bevestigt enkel dat de deadline verplaatst is.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Er word nogal geheimzinnig gedaan over de' nieuwe toegevingen' waarom worden deze niet bekend gemaakt??
In ieder geval word het definitieve besluit zo weer uitgesteld.
Voorlopig blijf ik in ieder geval bij Scarlet.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

fluppie schreef:Er word nogal geheimzinnig gedaan over de' nieuwe toegevingen' waarom worden deze niet bekend gemaakt??
In ieder geval word het definitieve besluit zo weer uitgesteld.
Voorlopig blijf ik in ieder geval bij Scarlet.


Overname is nog een kwestie van tijd. De gevolgen voor de Scarletters heb ik geen idee van.
Maar zoals ik in een andere post reeds schreef afgaand op wat we allemaal al gehoord hebben dat binnen een dag al terug tegengesproken wordt, denk ik dat de deonthologie van zowel de media als van zakenmensen wel heel dubieus geworden.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Als er negatieve gevolgen zijn voor ons is dat heel snel opgelost.
Dan gaan we gewoon naar Telenet.

Heb daarnet de nieuwe abonnementen eens bekeken en voor 50 euro, kan je daar ook 24/24 gratis bellen, surfsnelheid 12Mbit en daar nog eens bij digitale tv + gratis de digicorder bij inbegrepen.

2 nadelen : 30 GB downloadvolume, kan je eventueel ook nog bijkopen
Gratis bellen alleen tijdens daluren voor dat geld.

Maar dat zal geen half jaar meer duren of het is 24/24 bellen voor die prijs.
Hercules
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 nov 2007, 15:13
Contacteer:

Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor het ook gewoon onbeperkt internetten is ipv die lousy 100GB per maand...
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

Hercules schreef:Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor het ook gewoon onbeperkt internetten is ipv die lousy 100GB per maand...


100 GB is toch al veel zeker als je 'normaal' gezien legaal download :)
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

karine schreef:Als er negatieve gevolgen zijn voor ons is dat heel snel opgelost.
Dan gaan we gewoon naar Telenet.

Heb daarnet de nieuwe abonnementen eens bekeken en voor 50 euro, kan je daar ook 24/24 gratis bellen, surfsnelheid 12Mbit en daar nog eens bij digitale tv + gratis de digicorder bij inbegrepen.

2 nadelen : 30 GB downloadvolume, kan je eventueel ook nog bijkopen
Gratis bellen alleen tijdens daluren voor dat geld.

Maar dat zal geen half jaar meer duren of het is 24/24 bellen voor die prijs.


5 € per maand meer geloof ik en je kan zowiezo 24/24 bellen :)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”