De DNS servers van dxadsl hebben precies problemen met sommige adressen. Bvb www.dell.be wil niet meer resolven.
Ik heb nu de dns servers van OpenDNS toegevoegd als backup forwarders op mijn eigen DNS server en nu kan ik terug overal op.
Zijn er nog mensen met DNS problemen bij dxadsl?
dxadsl dns problemen
zit bij www.adsl20.be ( ook van Signpost-Fulladsl! ) en ik heb hetzelfde probleem...Kan ook niet meer bij Windows update hetzij Hotmail, enz...enz....Snelheid is wel ok!
Inderdaad , ik probeer al de hele dag een boeking te maken via www.hilton.com maar geraak er maar niet door, ook niet de .co.uk domeinen... echt vreemd... hopelijk lost men dit snel op.
-
- Starter
idd, thans voor de tip, ik had ook last
die OpenDNS spullen werken goed
die OpenDNS spullen werken goed
Werkt inderdaad goed.
Eigenlijk toch triestig he, tis nu al 22u voorbij en dat spel werkt daar nog altijd niet (heb net even mijn opendns eraf gezwierd om te kijken of fulladsl weer terug werkt). 't Zijn daar toch echte klojo's hoor...
Eigenlijk toch triestig he, tis nu al 22u voorbij en dat spel werkt daar nog altijd niet (heb net even mijn opendns eraf gezwierd om te kijken of fulladsl weer terug werkt). 't Zijn daar toch echte klojo's hoor...
Het zou inderdaad opgelost moeten zijn:
Code: Selecteer alles
Geachte,
Bedankt voor uw e-mail naar het dxADSL Support Team.
We werden vandaag inderdaad getroffen door DNS problemen.
Helaas konden we hier zelf niet veel aan doen, het probleem situeerde zich
in de link (beter gekend als transit) van de KPN DNS systemen naar de
systemen in Amerika en soms ook Azïe.
De problemen liepen van ongeveer 15u tot 23u maar zouden nu verholpen moeten
zijn.