Beste,
Heeft er iemand ervaring met het opzeggen van een abo bij A2F?
Ik las in de algemene voorwaarden dat je een boete kan opgelegd worden (bovenop de maandelijkse prijs) ?
Ik ben bereid de rest van de termijn maandelijks te betalen (van het lopende jaar), ook al ben ik niet meer bij hen.
Ik ga dit doen omdat ik nu al 4 maanden sukkel met oa. snelheid, ze beloven nu al 4 maand betere snelheden, maar ik zit nog dikwijls aan 10k/s (of slechter).
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
A2F: opzegging abo
Als ik van jou was mailde ik eerst al eens naar hen. Gewoon de vraag stellen wat het je gaat kosten als je opzegt.
In ieder geval heb je het dan toch op papier (mail) staan.
In ieder geval heb je het dan toch op papier (mail) staan.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
En wat geven ze als oorzaak?
Ik weet da as ge belt, ge bijna nooit aansluiting krijgt.
Maar op een trouble ticket wordt meestal zeer snel geantwoord.
Al geprobeerd?
Misschien de ombudsdienst eens proberen?
Der zijn opties genoeg, maar er hier over te zitten zagen lost echt niks op.
Ik weet da as ge belt, ge bijna nooit aansluiting krijgt.
Maar op een trouble ticket wordt meestal zeer snel geantwoord.
Al geprobeerd?
Misschien de ombudsdienst eens proberen?
Der zijn opties genoeg, maar er hier over te zitten zagen lost echt niks op.